Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 33
  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Rusza program wymiany floty dalekiego zasiegu w BA.


    Polecamy

    Archiwum tego tematu znajdziecie:
    http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtop...t=4416&start=0


    Dalszą rozmowę proszę prowadzić tutaj.

  2. #2
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Wygląda ze pierwsze z dużych tegorocznych zamówien zostanie ogłoszone w połowie marca.
    BA to decide first part of aircraft order within six weeks
    By Graham Dunn

    British Airways will make a decision over the first part of its major long-haul aircraft order, covering aircraft joining the fleet from 2009, in the next four to six weeks.

    The Oneworld carrier issued a request for proposals to Airbus, Boeing and engine manufacturers last October over its requirement for upwards of 50 widebody aircraft to replace its Boeing 767s and older 747-400s.

    BA’s requirement is split into two parts. One centres on aircraft to join the fleet from 2009 – the carrier is looking at Airbus A330s and Boeing 777-200ERs.

    The second requirement is for aircraft to be used for fleet replacement from the middle of the next decade. For this BA is studying the A350, 777-300ER and 787-9 and -10 for the twin-jet requirement, and the A380 or 747-8 for the large-aircraft requirement.

    In an update during an analysts’ conference call today, BA chief executive Willie Walsh said a decision on the first requirement would be made shortly, but that negotiations were likely to continue for some time over the replacement aircraft.

    “The 2009 fleet expansion decision will be taken within the next four to six weeks. So we will announce a decision in relation to the 2009 additional aircraft within the next four to six weeks,” he says. “For the second part, the fleet replacement, the negotiations will continue for many months yet, certainly through the summer.”
    link

  3. #3
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    BA zamowilo 4 B777-200ER z dostawa w 2009r

    LONDON (Reuters) - British Airways (BAY.L: Quote, Profile, Research) said on Wednesday it had started expanding its longhaul fleet by ordering four Boeing (BAY.L: Quote, Profile, Research) 777-200 ER aircraft for delivery during early 2009.

    The airline also said it had taken out options for a further four for delivery in 2010.

    "Negotiations continue with GE (GE.N: Quote, Profile, Research) and Rolls Royce (RR.L: Quote, Profile, Research) about which engines will be used on the new Boeing 777 aircraft," it added.
    no risk, no fun ;D


  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    748 i 773LR to byłby chyba naturalny wybór...

  5. #5
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    748 i 773LR to byłby chyba naturalny wybór...
    773 LR??
    no risk, no fun ;D


  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    773 ER niech Ci będzie

  7. #7
    Dominikrk
    Goście

    Domyślnie

    Na pewno wybiorą 747-8 Intercontinental i 777-300ER. Po co mieliby tworzyć kolejny mix jak w przypadku floty europejskiej.

  8. #8
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dominikrk
    Na pewno wybiorą 747-8 Intercontinental i 777-300ER. Po co mieliby tworzyć kolejny mix jak w przypadku floty europejskiej.
    a mozesz podac jakies argumenty aby poprzec swoje smiale stwierdzenie?
    no risk, no fun ;D


  9. #9
    Dominikrk
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez Dominikrk
    Na pewno wybiorą 747-8 Intercontinental i 777-300ER. Po co mieliby tworzyć kolejny mix jak w przypadku floty europejskiej.
    a mozesz podac jakies argumenty aby poprzec swoje smiale stwierdzenie?
    747 i 777 już używają i w związku z tym będzie taniej niż tworzyć kolejny mix Airbus/Boeing jak w przypadku 737/319/320/321 - to chyba logiczne. No chyba, że możesz moje "śmiałe" stwierdzenie przebić innym śmiałym stwierdzeniem

  10. #10
    ślepowron
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dominikrk
    No chyba, że możesz moje "śmiałe" stwierdzenie przebić innym śmiałym stwierdzeniem
    Gabecowi na pewno chodzilo o to ze dopoki nie wybiora to wszystko jest mozliwe. Linie sie czesto decyduja na zmiane sprzetu na zupelnie inny i potrafia to dobrze uzasadnic mimo ze tobie moze sie to wydac "nielogiczne".

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dominikrk
    747 i 777 już używają i w związku z tym będzie taniej niż tworzyć kolejny mix Airbus/Boeing jak w przypadku 737/319/320/321 - to chyba logiczne. No chyba, że możesz moje "śmiałe" stwierdzenie przebić innym śmiałym stwierdzeniem
    Ale mix zwłaszcza 319/20/21 :/ 737 powoli odchodzą.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  12. #12
    Dominikrk
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ślepowron
    Cytat Zamieszczone przez Dominikrk
    No chyba, że możesz moje "śmiałe" stwierdzenie przebić innym śmiałym stwierdzeniem
    Gabecowi na pewno chodzilo o to ze dopoki nie wybiora to wszystko jest mozliwe. Linie sie czesto decyduja na zmiane sprzetu na zupelnie inny i potrafia to dobrze uzasadnic mimo ze tobie moze sie to wydac "nielogiczne".
    To była tylko moja opinia. Patrząc na ich dzisiejszą flotę i dominacjew niej B747 i 777 uważam, że wybiorą 747-8 i nowsze 777. Oczywiście pożyjemy zobaczymy. Ja stawiam na Boeinga.

  13. #13
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dominikrk
    747 i 777 już używają i w związku z tym będzie taniej niż tworzyć kolejny mix Airbus/Boeing jak w przypadku 737/319/320/321 - to chyba logiczne. No chyba, że możesz moje "śmiałe" stwierdzenie przebić innym śmiałym stwierdzeniem
    Mozesz mi wyjasnic skad sie wzial B773ER skoro wybor jest pomiedzy B787 i A350? I czy nie uwazasz ze jesli potrzebowaliby rzeczywiscie tego samolotu to juz by go zakupili?

    Co z tego ze uzywaja B744 skoro B748 bedzie zupelnie nowym samolotem? Inne silniki, inny kokpit, rozne rozmiary tak ze 2 B748 nie zmieszcza sie w miejscach po 2 B748.

    Ostatnio TAM majac flote tylko Airbusow zakupil 4 B773ER - przegladajac cale a.net nie spotkalem chyba nikogo kto nie zdziwilby sie tym wyborem.

    Swoja opinie mozna wyrazac, ale sugerowalbym odrobine powsciagliwosci przed uzywaniem słow w stylu "na pewno"
    no risk, no fun ;D


  14. #14
    Dominikrk
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez Dominikrk
    747 i 777 już używają i w związku z tym będzie taniej niż tworzyć kolejny mix Airbus/Boeing jak w przypadku 737/319/320/321 - to chyba logiczne. No chyba, że możesz moje "śmiałe" stwierdzenie przebić innym śmiałym stwierdzeniem
    Mozesz mi wyjasnic skad sie wzial B773ER skoro wybor jest pomiedzy B787 i A350? I czy nie uwazasz ze jesli potrzebowaliby rzeczywiscie tego samolotu to juz by go zakupili?

    Co z tego ze uzywaja B744 skoro B748 bedzie zupelnie nowym samolotem? Inne silniki, inny kokpit, rozne rozmiary tak ze 2 B748 nie zmieszcza sie w miejscach po 2 B748.

    Ostatnio TAM majac flote tylko Airbusow zakupil 4 B773ER - przegladajac cale a.net nie spotkalem chyba nikogo kto nie zdziwilby sie tym wyborem.

    Swoja opinie mozna wyrazac, ale sugerowalbym odrobine powsciagliwosci przed uzywaniem słow w stylu "na pewno"
    Czy słowa w stylu "na pewno" są zakazane na tym forum lub obraźliwe?
    LOT mając 767 wybrał 787, a nie Airbusy.

    [ Dodano: Sro 21 Lut, 2007 23:00 ]
    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    748 i 773LR to byłby chyba naturalny wybór...
    773 LR??
    773 wziął się właśnie stąd...

  15. #15
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dominikrk
    LOT mając 767 wybrał 787, a nie Airbusy.
    i ...??
    Aeroflot majac Boeingi i Ily wybierze najprawdopodobniej Airbusy, UA majac tylko Boeingi zdecydowala sie na A320 itd
    no risk, no fun ;D


  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dominikrk

    Czy słowa w stylu "na pewno" są zakazane na tym forum lub obraźliwe?
    LOT mając 767 wybrał 787, a nie Airbusy.

    [ Dodano: Sro 21 Lut, 2007 23:00 ]
    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    748 i 773LR to byłby chyba naturalny wybór...
    773 LR??
    773 wziął się właśnie stąd...
    Stąd dokładniej:

    For this BA is studying the A350, 777-300ER and 787-9 and -10 for the twin-jet requirement,

  17. #17
    Dominikrk
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez Dominikrk
    LOT mając 767 wybrał 787, a nie Airbusy.
    i ...??
    Aeroflot majac Boeingi i Ily wybierze najprawdopodobniej Airbusy, UA majac tylko Boeingi zdecydowala sie na A320 itd

    Uważam, że BA wybierze Boeingi.

  18. #18
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Aeroflot majac Boeingi i Ily wybierze najprawdopodobniej Airbusy, UA majac tylko Boeingi zdecydowala sie na A320 itd
    UA nie mial wyboru kiedy kupowali nowe samoloty...dlatego kupili A319/A320.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Aerofłot pozbędzie się całkowicie Boeingów (na razie ma tylko 767, a Airbusy już ma, Iły to przeżytek)

  20. #20
    Dominikrk
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Aerofłot pozbędzie się całkowicie Boeingów (na razie ma tylko 767, a Airbusy już ma, Iły to przeżytek)
    Dla mnie nie jest to zaskoczeniem - Aeroflot niestety (dla Boeinga) jest podatny na wpływ rosyjskiej polityki. Rosja chce (w każdym razie chciała) kupić udziały w Airbusie i niemal pewne jest, że Aeroflot przejdzie na Airbus'y. No i oczywiście nowe Sukhoje SSJ, które zamówił.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •