Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 43
  1. #21
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez bukow
    Cytat Zamieszczone przez kszyhu77
    zaden tani przewoznik nie posiada samolotow zdolnych do pokonywania tras transatlantyckich
    eee... bez przesady, jeśli FR nie ma nie znaczy to, że żaden nie ma
    A jaki low-cost posiada maszyny długodystansowe? Aer Lingus się tutaj nie liczy.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  2. #22
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Oasis HongKong. Zdaje sie ze AirBerlin bedzie mial lada dzien, AirAsia tez.

  3. #23
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    A AirBerlin nie zamówił przypadkiem dopiero? AirAsia tak samo? Tylko Oasis faktycznie ma maszyny długodystansowe, tyle że on został założony jako long-haulowy low-cost, nie jest normalny low-cost wchodzący na long-haule.

    [edit] AirAsia ma jednego A330 i zamówienia na kolejne z dostawami od końca 2008, Air Berlin zamówił 787, które ma dostac w 2013...
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  4. #24
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    ale widac ze jest dziki ped to zaopatrywania sie tych co prezniejszych LCC w maszyny na dalekie trasy. AirAsia ma latac juz od jesieni tego roku do Londynu. Wcale sie Ryanowi nie dziwie ze na gwalt potrzebuje duzych maszyn. Ewidentnie przespal ostatnie kilka lat, bylo wiadomo ze niebo nad atlantykiem bedzie otwarte, a irlandia w koncu lezy po drodze za ocean z wiekszej czesci europy.

  5. #25
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad
    AirAsia ma latac juz od jesieni tego roku do Londynu.
    A nie do Australii? I AirAsia X .
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  6. #26

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    W sumie poza flotą wystarczy ryanowi dopracować siatkę na STN czy DUB i heja do kraju mlekiem i miodem płynącego można latać. Piękne ułożenie wysp byłoby znacznie lepszym rozwiązaniem dla "oszczędnego" paxa z np płn Francji niż telepanie sięna CDG czy ORY. Czy taki 738 da rade do NY dolecieć z DUB albo STN

  7. #27
    Awatar kszyhu77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EGKB / BQH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cyfer
    Czy taki 738 da rade do NY dolecieć z DUB albo STN
    Gdyby mogl doleciec z pasazerami na pokladzie i pelnym lukiem bagazowym zgodnie z przepisami, to FR nie 'dlubalby' w AerLingusie, nieprawdaz??

    pozdr

  8. #28
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    737NG SkyEurope doleciał ze Seattle do Bratysławy bez międzylądowań, ale był bez pasażerów, bez bagaży, pełen paliwa i mieli bardzo korzystny wiatr. Pzoa tym ETOPS jest przyznawany linii, typowi, czy typowi w konkretnej linii? Najmniejsza maszyna jaka lata przez sadzawkę to chyba 752?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  9. #29
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Pisze o AirAsia bo to AirAsia faktycznie. Z tego co czytalem to od razu maja latac do australii, chin i europy. Ale Z azji SE tiger lata do australii na A320 chyba wiec to wcale nie taka longhaulowa odleglosc (przynajmniej do darwin i perth). Dlatego pisalem o londynie bo to akurat nas dotyczy najbardziej.

  10. #30
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Darwin, czy Perth a Sydney to cały kontynent Z Perth do Sydney leci się 5h i QANTAS lata tam na 743 i 763ER m.in. .
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  11. #31

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kszyhu77
    Cyfer napisał/a:
    Czy taki 738 da rade do NY dolecieć z DUB albo STN


    Gdyby mogl doleciec z pasazerami na pokladzie i pelnym lukiem bagazowym zgodnie z przepisami, to FR nie 'dlubalby' w AerLingusie, nieprawdaz??

    pozdr
    Cytat Zamieszczone przez frik
    737NG SkyEurope doleciał ze Seattle do Bratysławy bez międzylądowań, ale był bez pasażerów, bez bagaży, pełen paliwa i mieli bardzo korzystny wiatr. Pzoa tym ETOPS jest przyznawany linii, typowi, czy typowi w konkretnej linii? Najmniejsza maszyna jaka lata przez sadzawkę to chyba 752?
    Właśnie dlatego pytałem.

  12. #32
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Tyle ze ja nie wyczytalem czy pierwsze loty maja byc do sydney, moze dadza je do perth.

  13. #33

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    ETOPS zawarty jest w AOC przwożnika. Jet tam wypisany typ samolotu, typ silnika, odległość graniczna oraz maksymalny czas dolotu na lotnisko zapasowe.

  14. #34
    TK
    TK jest nieaktywny
    Awatar TK

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2 mile od WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik
    737NG SkyEurope doleciał ze Seattle do Bratysławy bez międzylądowań, ale był bez pasażerów, bez bagaży, pełen paliwa i mieli bardzo korzystny wiatr. Pzoa tym ETOPS jest przyznawany linii, typowi, czy typowi w konkretnej linii? Najmniejsza maszyna jaka lata przez sadzawkę to chyba 752?
    Z normalnego zageszczenia foteli - tak. W konfiguracji business masz B737-700, którymi PrivateAir lata dla KLM i Swiss'a oraz A319CJ - PrivateAir dla Lufthansy i własne Air France.

    BRGDS

  15. #35
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez TK
    Cytat Zamieszczone przez frik
    737NG SkyEurope doleciał ze Seattle do Bratysławy bez międzylądowań, ale był bez pasażerów, bez bagaży, pełen paliwa i mieli bardzo korzystny wiatr. Pzoa tym ETOPS jest przyznawany linii, typowi, czy typowi w konkretnej linii? Najmniejsza maszyna jaka lata przez sadzawkę to chyba 752?
    Z normalnego zageszczenia foteli - tak. W konfiguracji business masz B737-700, którymi PrivateAir lata dla KLM i Swiss'a oraz A319CJ - PrivateAir dla Lufthansy i własne Air France.

    BRGDS
    Ale to stricte biznes, a z ekonomiczną to 752 amerykańskich linii?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  16. #36
    TK
    TK jest nieaktywny
    Awatar TK

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2 mile od WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik
    Cytat Zamieszczone przez TK
    Cytat Zamieszczone przez frik
    737NG SkyEurope doleciał ze Seattle do Bratysławy bez międzylądowań, ale był bez pasażerów, bez bagaży, pełen paliwa i mieli bardzo korzystny wiatr. Pzoa tym ETOPS jest przyznawany linii, typowi, czy typowi w konkretnej linii? Najmniejsza maszyna jaka lata przez sadzawkę to chyba 752?
    Z normalnego zagęszczenia foteli - tak. W konfiguracji business masz B737-700, którymi PrivateAir lata dla KLM i Swiss'a oraz A319CJ - PrivateAir dla Lufthansy i własne Air France.
    Ale to stricte biznes, a z ekonomiczną to 752 amerykańskich linii?
    Dokładnie. Np. Northwest i Continental latają 752 z wingletami do AMS. O ile dobrze pamiętam to takie loty na 757 - jeszcze bez wingletow - rozpoczynaly TWA do LIS.

    BRGDS

  17. #37
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik
    Cytat Zamieszczone przez TK
    Cytat Zamieszczone przez frik
    737NG SkyEurope doleciał ze Seattle do Bratysławy bez międzylądowań, ale był bez pasażerów, bez bagaży, pełen paliwa i mieli bardzo korzystny wiatr. Pzoa tym ETOPS jest przyznawany linii, typowi, czy typowi w konkretnej linii? Najmniejsza maszyna jaka lata przez sadzawkę to chyba 752?
    Z normalnego zageszczenia foteli - tak. W konfiguracji business masz B737-700, którymi PrivateAir lata dla KLM i Swiss'a oraz A319CJ - PrivateAir dla Lufthansy i własne Air France.

    BRGDS
    Ale to stricte biznes, a z ekonomiczną to 752 amerykańskich linii?
    .... i niedlugo ponoc BA z roznych miast Europy do NYC

  18. #38
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez TK
    Dokładnie. Np. Northwest i Continental latają 752 z wingletami do AMS. O ile dobrze pamiętam to takie loty na 757 - jeszcze bez wingletow - rozpoczynaly TWA do LIS.

    BRGDS
    CO lata do GLA na 75W, poza tym US Airways, w SNN widziałem też AA na 752.

    .... i niedlugo ponoc BA z roznych miast Europy do NYC
    Wiadomo z których? Czy może od nas także?
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  19. #39

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Dokładnie. Np. Northwest i Continental latają 752 z wingletami do AMS. O ile dobrze pamiętam to takie loty na 757 - jeszcze bez wingletow - rozpoczynaly TWA do LIS.
    O ile mnie pamięć nie myli, bez wingletów latały też, parę lat temu, BA z MAN do NYC.[/quote]

  20. #40

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW / RDU

    Domyślnie


    Polecamy

    No i oczywiście słynny A319 Air Canada, latający z Gatwick (??) gdzieś do Kanady... jeżeli dobrze pamiętam

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •