Oasis HongKong. Zdaje sie ze AirBerlin bedzie mial lada dzien, AirAsia tez.
A AirBerlin nie zamówił przypadkiem dopiero? AirAsia tak samo? Tylko Oasis faktycznie ma maszyny długodystansowe, tyle że on został założony jako long-haulowy low-cost, nie jest normalny low-cost wchodzący na long-haule.
[edit] AirAsia ma jednego A330 i zamówienia na kolejne z dostawami od końca 2008, Air Berlin zamówił 787, które ma dostac w 2013...
ale widac ze jest dziki ped to zaopatrywania sie tych co prezniejszych LCC w maszyny na dalekie trasy. AirAsia ma latac juz od jesieni tego roku do Londynu. Wcale sie Ryanowi nie dziwie ze na gwalt potrzebuje duzych maszyn. Ewidentnie przespal ostatnie kilka lat, bylo wiadomo ze niebo nad atlantykiem bedzie otwarte, a irlandia w koncu lezy po drodze za ocean z wiekszej czesci europy.
W sumie poza flotą wystarczy ryanowi dopracować siatkę na STN czy DUB i heja do kraju mlekiem i miodem płynącego można latać. Piękne ułożenie wysp byłoby znacznie lepszym rozwiązaniem dla "oszczędnego" paxa z np płn Francji niż telepanie sięna CDG czy ORY. Czy taki 738 da rade do NY dolecieć z DUB albo STN
Gdyby mogl doleciec z pasazerami na pokladzie i pelnym lukiem bagazowym zgodnie z przepisami, to FR nie 'dlubalby' w AerLingusie, nieprawdaz??Zamieszczone przez Cyfer
pozdr
737NG SkyEurope doleciał ze Seattle do Bratysławy bez międzylądowań, ale był bez pasażerów, bez bagaży, pełen paliwa i mieli bardzo korzystny wiatr. Pzoa tym ETOPS jest przyznawany linii, typowi, czy typowi w konkretnej linii? Najmniejsza maszyna jaka lata przez sadzawkę to chyba 752?
Pisze o AirAsia bo to AirAsia faktycznie. Z tego co czytalem to od razu maja latac do australii, chin i europy. Ale Z azji SE tiger lata do australii na A320 chyba wiec to wcale nie taka longhaulowa odleglosc (przynajmniej do darwin i perth). Dlatego pisalem o londynie bo to akurat nas dotyczy najbardziej.
Zamieszczone przez kszyhu77Właśnie dlatego pytałem.Zamieszczone przez frik
ETOPS zawarty jest w AOC przwożnika. Jet tam wypisany typ samolotu, typ silnika, odległość graniczna oraz maksymalny czas dolotu na lotnisko zapasowe.
Z normalnego zageszczenia foteli - tak. W konfiguracji business masz B737-700, którymi PrivateAir lata dla KLM i Swiss'a oraz A319CJ - PrivateAir dla Lufthansy i własne Air France.Zamieszczone przez frik
BRGDS
Dokładnie. Np. Northwest i Continental latają 752 z wingletami do AMS. O ile dobrze pamiętam to takie loty na 757 - jeszcze bez wingletow - rozpoczynaly TWA do LIS.Zamieszczone przez frik
BRGDS
.... i niedlugo ponoc BA z roznych miast Europy do NYCZamieszczone przez frik
O ile mnie pamięć nie myli, bez wingletów latały też, parę lat temu, BA z MAN do NYC.[/quote]Dokładnie. Np. Northwest i Continental latają 752 z wingletami do AMS. O ile dobrze pamiętam to takie loty na 757 - jeszcze bez wingletow - rozpoczynaly TWA do LIS.
Zakładki