Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 99
Like Tree7Likes

Wątek: Emirates otwiera kolejne połączenia, znowu brak Warszawy

  1. #1
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie Emirates otwiera kolejne połączenia, znowu brak Warszawy


    Polecamy

    Emirates to launch daily service to Dublin | Emirates | About Emirates | News
    Otwieraja polaczenia do Dublina. Do Bagdadu i Basry rowniez. Wawa olana jak zwykle

    W tym linku wiecej info
    New Routes | Destinations & Offers | Emirates Ireland
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 19-09-2011 o 09:45
    Come on Arsenal--))

  2. #2
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Duża konkurencja cenowa ze strony Aeroflot, Aerosvit i Lufy - ciężka sprawa. Powiedzmy do 100zł różnicy wybrałbym Emirates, a tak to Aeroflot, który ma dość wyśrubowane ceny z Polski.

  3. #3
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Nie to nie trudno, polecimy z kim innym.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Brak obecnosci Emirates oraz innych przewoznikow z poza Europy jest spowodowany monopolem Petrolotu w dostawach paliwa lotniczego.

  5. #5
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Brak obecnosci Emirates oraz innych przewoznikow z poza Europy jest spowodowany monopolem Petrolotu w dostawach paliwa lotniczego.
    Krotko mowiac nie.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arthur1975 Zobacz posta
    Wawa olana jak zwykle
    Bo to nie pępek świata.


  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nie pępek świata (choć w Europie pępków świata są już dziesiątki), a ponadto brak jest aktywnej postawy, która by do tego pępka mogła nas przybliżyć... I w zasadzie ten problem nie dotyczy tylko Emirates, ale wszelkich połączeń dalekodystansowych z Warszawy.

  8. #8
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Jest oferta portu, według której przewoźnicy uruchamiający nowe połączenia długodystansowe otrzymują 99% zniżki przez pierwsze dwa? lata...
    Może więc jest do dobre miejsce i moment, żeby zrobić małe studium co inni robią inaczej (lepiej?) żeby przyciągnąć innych przewoźników longhaulowych? Ktoś może się podzielić jakąś wiedzą konkretną w tym temacie?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Emirates launches European TV charm offensive; will soon serve 23 of Europe’s top 50 airports, Geneva latest addition | anna.aero przed koncem 2011 sa planowane nowe polaczenia. W srod nich wliczana jest Warszawa. Czas pokaze.

  10. #10
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dar326 Zobacz posta
    Emirates launches European TV charm offensive; will soon serve 23 of Europe’s top 50 airports, Geneva latest addition | anna.aero przed koncem 2011 sa planowane nowe polaczenia. W srod nich wliczana jest Warszawa. Czas pokaze.
    "Są planowane" to nie to samo co lista lotnisk nie obsługiwanych przez przewoźników z regionu.

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ok... ale proponuje tez zwrocic uwage na reklame na gorze strony. Wg tej reklamy Emirates planuje otworzyc przed koncem 2011r 11 nowych polaczen. Co ciekawe obok Lyonu, Helsinek jest i Warszawa Artykul artykulem ale takiej reklamy nie robi sie bez powodu ;] Czas pokaze.

  12. #12
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    O jakiej reklamie mówisz? Animacji flashowej? Z dwoma Burj'ami i listą miast?

  13. #13
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Zresztą reklama EK wisiała długi czas wisiała na Żwirkach, przed lotniskiem. I generalnie nic z tego póki co nie wyniknęło Tak więc reklamą to akurat w ostatnim rzędzie bym się sugerował
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #14
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Jakoś nie widzi mi się by tłumy się pchały na połączenia Emirates do Azji. Nawet jeśli przesiadki będą dobrze skomunikowane (z czym różnie bywa) to chyba lepiej leciec 2+10h niż 6+6.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  15. #15
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    Jakoś nie widzi mi się by tłumy się pchały na połączenia Emirates do Azji. Nawet jeśli przesiadki będą dobrze skomunikowane (z czym różnie bywa) to chyba lepiej leciec 2+10h niż 6+6.
    Workami z piaskiem swoich arbuzów do Europy nie wypełniają, więc trochę osób jednak łapie się na 6+6.

  16. #16
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Połączenia do Australi byłyby pewnie wygodniejsze i tańsze niż teraz. Ale takimi paxami maszyn do WAW nie zapełnią.

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    108

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Połączenia do Australi byłyby pewnie wygodniejsze i tańsze niż teraz. Ale takimi paxami maszyn do WAW nie zapełnią.
    Jakbym tak zsumował wszystkie bagaże z całego dnia w kierunkach SIN, HGK, SYD, PEK,NRT realizowane różnymi liniami, to przy rozsądnej/promocyjnej cenie i przemyślanym co do pory dnia wylocie spokojnie 150-180 pax-ów by się znalazło.

  18. #18
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Jeszcze należy pamiętać, że lotniska regionalne w Polsce też czeka rozwój. Na przykład Pyrzowice cierpią na chorobliwy brak lotów feederowych do przesiadek dalekodystansowych. Kto wie, czy za 1-2 lata nie zacznie latać Aeroflot (gdzieś musi upchnąć te Superjety) i/lub Austrian. Wtedy odpada kolejna porcja przymusowych klientów Okęcia

  19. #19
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Może więc jest do dobre miejsce i moment, żeby zrobić małe studium co inni robią inaczej (lepiej?) żeby przyciągnąć innych przewoźników longhaulowych? Ktoś może się podzielić jakąś wiedzą konkretną w tym temacie
    Ponownie - Problem WAW sie sklada z 2 kategori:

    1) WAW jest za malym rynkiem na A330/777 i nawet 767-300/400. Perfect na rynek 757 ktory dolatuje TATL tylko do TXL.
    2) WAW jest rynkiem przewaznie VFR lezacym gdzies za PRG i BUD kiedy sie nie wlicza USA i Kanady.

    Przewaga PRG:

    1) Turystyka
    2) Sklonnosc SkyTeam do latania segmentow niche long-haul

    Przewaga BUD moze i nawet OTP:

    1) Turystyka
    2) Mozliwosc uzycia mniejszych maszyn (Punkt #1 u gory).

    Nie znaczy to ze przewaga jest tak duza, czasami przewoznik robi poprostu glupote...powiedzmy ze pod to podchodzi JFK-BUD w/AA lub do OTP/KBP z Delta.

    Z drugiej strony zeby zlapac kogos z BW trzeba miec masowe connections z WAW bo Warszawa (Polska) ma maly rynek VFR w porownaniu do innych krajow. Powodow do tego jest wiele a #1 jest fakt ze Warszawa to nie BHX ani MAN gdzie mozna wypelnic A330/777 bo jest tylko Arabow i Hindusow, powod #2 jest relatywnie maly rynek biznesowy na tych trasach. Rynek jest tak slaby ze Praga ktora jest relatywnie blisko Polski z 2-3x lotami na krzyz long-haul doprowadza depresji tego rynku w Polsce.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  20. #20
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez lelek7 Zobacz posta
    Jakbym tak zsumował wszystkie bagaże z całego dnia w kierunkach SIN, HGK, SYD, PEK,NRT realizowane różnymi liniami, to przy rozsądnej/promocyjnej cenie i przemyślanym co do pory dnia wylocie spokojnie 150-180 pax-ów by się znalazło.
    No bez jaj Emirates akurat nie byłby preferowanym przewoznikiem dla kierunków dalekiej azji (PEK, NRT, a nawet HKG)

    PolishAir42 - tak BTW myślę, że trochę przesadzasz z tą słabością naszego rynku. O ile sama WAWa owszem, nie ma szans z PRG, BUD, OTP. To cały polski rynek jest już znacznie silniejszy od rynków tamtych krajów.
    O ile Cie dobrze zrozumiałem, to masz rację, sukces takich przewoźników zależy od możliwości zebrania paxów w WAW z innych portów. Czyli najlepiej code-share z LO. Emirates raczej takich układów nie preferuje.
    Mnie by nie zdziwiło połączenie GDN-KTW-DXB-KTW-GDN, dla Emirates mogłoby się okazac bardziej dochodowej niż loty do WAW (skoro SQ robi takie "akcje" z MAN i MUC).

Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •