Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Quantas

Wątek: Połączenia Lufthansy z BBI

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Połączenia Lufthansy z BBI


    Polecamy

    No więc... stało się. Lufthansa jednak nie odda łatwo Berlina konkurencji. Oto lista tras, jakie uruchomi z BBI:

    Germany
    Frankfurt (FRA) Lufthansa
    München (MUC) Lufthansa,Germanwings
    Düsseldorf (DUS) Lufthansa
    Köln/Bonn (CGN) Lufthansa,Germanwings
    Nürnberg (NUE) Lufthansa
    Stuttgart (STR) Lufthansa,Germanwings
    Sylt (GWT) Lufthansa new

    Europe
    Barcelona (BCN) Lufthansa new
    Bastia (BIA) Lufthansa new
    Bergen (BGO) Lufthansa new
    Birmingham (BHX) Lufthansa new
    Bologna (BLQ) Lufthansa new
    Brüssel (BRU) Brussels Airlines
    Bukarest (OTP) Lufthansa new
    Catania (CTA) Lufthansa new
    Dubrovnik (DBV) Lufthansa new
    Genf (GVA) Lufthansa new
    Helsinki (HEL) Lufthansa new
    Heraklion (HER) Germanwings
    Istanbul (IST) Lufthansa new
    Izmir (ADB) Lufthansa new
    London (LHR) Lufthansa
    Lyon (LYS) Lufthansa new
    Maastricht (MST) Germanwings
    Mailand (LIN) Lufthansa new
    Málaga (AGP) Lufthansa new
    Manchester (MAN) Lufthansa new
    Moskau (VKO) Lufthansa new (new airport)
    Nizza (NCE) Lufthansa new
    Palma de Mallorca (PMI) Lufthansa new
    Paris (CDG) Lufthansa
    Priština (PRN) Germanwings
    Pula (PUY) Germanwings
    Reykjavik (KEV) Lufthansa new
    Rom (FCO) Lufthansa new
    Split (SPU) Lufthansa new
    Stockholm (ARN) Lufthansa new
    Valencia (VLC) Lufthansa new
    Wien (VIE) Lufthansa new, Austrian Airlines
    Zadar (ZAD) Lufthansa new
    Zagreb (ZAG) Lufthansa new
    Zürich (ZRH) Swiss

    Middle East
    Beirut (BEY) Lufthansa new
    Tel Aviv (TLV) Lufthansa new

    Star Alliance Partner destinations
    Newark/USA (EWR) United/Continental
    Athen (ATH) Aegean Airlines
    Kopenhagen (CPH) SAS
    Kairo (CAI) Egyptair
    Warschau (WAW) LOT Polish Airlines

    Double Service Lufthansa / Star Alliance Partner
    Barcelona (BCN) Spanair
    Dubrovnik (DBV) Croatia Airlines
    Helsinki (HEL) Blue 1
    Istanbul (IST) Turkish Airlines
    Split (SPU) Croatia Airlines
    Stockholm (ARN) SAS

    Na "dzień dobry" zbazuje 15 maszyn, więcej w przyszłości jest niewykluczone. "Fares start at 49.00EUR".

    Źródło

  2. #2
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Szkoda,ze Dublina brak--((
    Come on Arsenal--))

  3. #3
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Po trasach widać jednak, że to poza usual suspects, gdzie ruch zawsze będzie, to dużo tras bardziej turystycznych. Pewnie chcą AB cisnąć.
    Ze względu na ostatnie, szkoda, że połączeń do Polski nie ma praktycznie.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Tylko się cieszyć. Dla zachodniej Polski to dobre wiadomości.
    Pawel_EPWR likes this.



  5. #5
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Wiadomo bylo, ze LH tez chce miec swoj kawalek z tortu jakim bedzie BER.
    Zanosi sie niezla bitwa z AB

  6. #6
    Awatar lofoten

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Oslo

    Domyślnie

    Reykjavik (KEV) Lufthansa new
    KEF...

    Oslo niet, widzę... A jeśli Keflavík to całoroczne połączenie, to świetnie, bo będzie można uniknąć najgorszej linii świata. Teraz dolecieć zimą (a raczej nie w środku lata) jest często wielki problem.
    Paris in the spring? Don't even think about it — the Arctic is where you really want to be.~ Etain O'Carroll

  7. #7
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lofoten Zobacz posta
    KEF...

    Oslo niet, widzę... A jeśli Keflavík to całoroczne połączenie, to świetnie, bo będzie można uniknąć najgorszej linii świata. Teraz dolecieć zimą (a raczej nie w środku lata) jest często wielki problem.
    Za FT - "Berlin – Reykjavik 2 weekly (Seasonal service until 08SEP12)". Więc chyba to samo co DUS-KEF obecny teraz.

  8. #8
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Po trasach widać jednak, że to poza usual suspects, gdzie ruch zawsze będzie, to dużo tras bardziej turystycznych. Pewnie chcą AB cisnąć.
    Ze względu na ostatnie, szkoda, że połączeń do Polski nie ma praktycznie.
    W pelni sie zgadzam z toba. Nic tutaj nie ma ciekawego oprocz tego co Lufa musiala obstawic z powodow "dumy stolicy" Nie ma zadnego long-haul ani high-yield. Dalej bedzie co dawniej bylo, low-yielding leisure.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Lufthansa do Moskwy na Vnukovo zamiast DME??? A to ciekawy ruch...

  10. #10
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Cala polityka LH dotyczaca BER jest w sumie troche dziwna, czasami mam wrazenie, ze oni sami nie wiedza co z tym fantem zrobic.
    Rzucili jeszcze wczoraj zdanie, ze "oferta wkrotce znacznie wzrosnie", zadnych szczegolow, zero
    konkretow". Na razie fajerwerkow nie ma.

    Lufthansa setzt in Berlin auf Point-to-Point

    P
    .S co do tytulu watku: Nie ma czegos takiego jak "BBI". To byla robocza, tymczasowa nazwa lotniska. Oficjalny Iata Code brzemi "BER".
    Ostatnio edytowane przez SkyGuy ; 10-11-2011 o 08:14 Powód: uzupelnienie

  11. #11
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SkyGuy Zobacz posta
    Nie ma czegos takiego jak "BBI". To byla robocza, tymczasowa nazwa lotniska. Oficjalny Iata Code brzemi "BER".
    Kod kodem, a nazwa to FBB WB lub BBA WB.



  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Personel pokładowy przejdzie z Germanwings, i razem z pilotami będzie zatrudniony na gorszych warunkach i za mniejsze pieniądze niż w pozostałych niemieckich bazach.

    Wygląda na to, jakby docelowo Lufthansa miała wchłonąć działalność Germanwings w Berlinie...

  13. #13
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Lufthansa do Moskwy na Vnukovo zamiast DME??? A to ciekawy ruch...
    UTair

    Cytat Zamieszczone przez lofoten Zobacz posta
    KEF...

    Oslo niet, widzę... A jeśli Keflavík to całoroczne połączenie, to świetnie, bo będzie można uniknąć najgorszej linii świata. Teraz dolecieć zimą (a raczej nie w środku lata) jest często wielki problem.
    Co tam LH, warto poczekać na to co się wykluje pod nazwą WOW

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Lufthansa do Moskwy na Vnukovo zamiast DME??? A to ciekawy ruch...
    na DME też tylko że z FRA, MUC, HAM i DUC, widać BER zamieniają z DME na VKO.

  15. #15
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Obecnie na VKO z SXF lata Germwnwings.
    Albo to pomyłka, albo zmieniają 4U na LH.
    A VKO pewnie dlatego, że mają tam już zaklepane sloty.

  16. #16
    Awatar lofoten

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Oslo

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4
    Za FT - "Berlin – Reykjavik 2 weekly (Seasonal service until 08SEP12)". Więc chyba to samo co DUS-KEF obecny teraz.
    Czyli lipa. Mam nadzieję, że przynajmniej stadami nie będą latać, tylko w różnych dniach. Latem SAS z Oslo wystarcza, więc nie ma potrzeby, jak dla mnie. Skorzystać mógłbym ewentualnie z takiego połączenia późną wiosną, zanim SAS się przerzuci na zupełnie letnie latanie.

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Co tam LH, warto poczekać na to co się wykluje pod nazwą WOW
    Ich ikke understand... WOW???
    Paris in the spring? Don't even think about it — the Arctic is where you really want to be.~ Etain O'Carroll

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MatSi Zobacz posta
    Obecnie na VKO z SXF lata Germwnwings.
    Albo to pomyłka, albo zmieniają 4U na LH.
    A VKO pewnie dlatego, że mają tam już zaklepane sloty.
    Ale dodają VKO czy zamieniają DME na VKO? Lufa lata obecnie z Berlina na DME...

    Ich ikke understand... WOW???
    http://www.dv.is/frettir/2011/10/27/...eitir-wow-air/

    O tyle o ile rozumiem islandzki: właściciel MP Banku i były manadżer Iceland Express zakładają nową linię lotniczą, która rekrutuje na facebooku personel pokładowy.

    W planach loty do Danii, UK, Niemiec i Francji.

    Coś w stylu GetJet'a polskiego póki co...

  18. #18
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie


    Polecamy

    Logiczny wybór, naprawdę bardzo bym się zdziwił gdyby Lufa zostawiła nowe berlińskie lotnisko w spokoju i oddała je konkurencji, czyli głównie easyJetowi i Air Berlin. Easy da sobie radę, ale AB ma kłopoty już teraz, jeszcze przed rozpoczęciem ofensywy LH. Zastanawiałem się, czy nie spowoduje to całkowitego odwrotu z Berlina Ryanaira, ale jeśli wierzyć pogłoskom, podobno na razie to nie nastąpi. FR ma zostać, a nawet dodać 1 kierunek, Modlin. Who knows.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •