Pokaż wyniki od 1 do 19 z 19
Like Tree13Likes
  • 2 Post By mss
  • 9 Post By pol574
  • 2 Post By N077GL

Wątek: Boeing rozpoczął montaż 1000. B777

  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Boeing rozpoczął montaż 1000. B777


    Polecamy

    Będzie dostarczony do Emirates w marcu 2012r.

    777 program reaches milestone faster than any other twin-aisle airplane

    EVERETT, Wash., Nov. 9, 2011 /PRNewswire/ -- Boeing (NYSE: BA) workers today began assembling the 1,000th 777. The airplane is a Boeing 777-300ER (extended range) model. It will be delivered to Dubai-based Emirates Airline in March 2012.

    Emirates is the largest 777 customer with 95 777s currently in its fleet; the 1,000th 777 will be its 102nd.

    Production began with loading of the 97-foot (29.5 meter) wing spar – the main support structure for the wing – into a giant tool that automatically drills, measures and installs more than 5,000 fasteners into the spar. The spar components are built in Auburn, Wash., by Boeing Fabrication employees.

    "We reached this milestone in only 16 years, eight years sooner than the runner up the 747, because of the enormous popularity of the airplane by the airlines that operate it, and the passengers who fly on it," said Larry Loftis, vice president and general manager of the 777 program. "Sixty-four airlines have ordered 1,295 777s. The numbers prove that the 777 is the world's preferred airplane. In fact, it's preferred 1,000 times over."

    A ceremony to mark the start of production was held today in Everett. Additional employee thank-you events will be held as the airplane moves through the 49-day build process.

    "We couldn't have reached this milestone without the innovation and inspiration of the thousands of employees here at Boeing and at the more than 500 suppliers around the globe that build the 777," Loftis said. "We thank them and honor them for their contribution to aviation history," he said.
    Boeing Begins Work on 1,000th 777 -- EVERETT, Wash., Nov. 9, 2011 /PRNewswire/ --
    no risk, no fun ;D


  2. #2

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    Cieszyn

    Domyślnie

    Wszystko dzięki wariantowi B777-300ER który schodzi, jak ciepłe bułeczki, gdyby nie on to pewnie jeszcze co najmniej ze dwa lata czekalibyśmy na 1000 egzemplarz 777.

  3. #3

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    poreba/EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Waldo Zobacz posta
    Wszystko dzięki wariantowi B777-300ER który schodzi, jak ciepłe bułeczki,
    Zgadza się. Jest bezkonkurencyjny w swojej klasie. Pamiętam ile to bydle potrafiło połknąć cargo do bagażnika w SIN Ale wersji 772 też lata bardzo dużo.

  4. #4
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK
    no risk, no fun ;D


  5. #5
    Awatar RafalBel

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Bełżyce, Lublin, Poland, Poland

    Domyślnie

    Maszyna jest piękna, B772 już wiele nie brakowało, ale ten B77W to poezja Ciekawe czy dadzą mu jakiś "upominek" w malowaniu, bo w moich stronach będzie na pewno nie raz
    Canon EOS 40D/50D + Synta 8" "Angel of the Sky"

    drogi: L980,:999,M860,P866,M70,L621,M857

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Niedaleko Kielc

    Domyślnie

    Będzie to A6-EGO dla Emirates
    I odnośnie upominku w malowaniu, Ma być Slogan jakiś "1000th 777", Ale gdzie to umiejscowią i jak wielkie to to ma być, to nie wiem
    I foteczka :
    1,000 Boeing 777 | Flickr - Photo Sharing!

  7. #7

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Chicago ORD

    Domyślnie

    Trzy Siekierki porąbią Airbusa na malutkie szczapki

  9. #9
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomekk747 Zobacz posta
    Trzy Siekierki porąbią Airbusa na malutkie szczapki
    NEVER! Snij dalej...

  10. #10
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o wygląda 773 miażdzy swoim wyglądem airbusy. Skrzydla, wielkość silnikow ... poezja.
    Canonier and Skyfighter like this.


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN

  11. #11
    Awatar Razze

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    I wszystko kwestią gustu... haha bez sensu się o to sprzeczać niesądzicie?

  12. #12
    Awatar bozzman

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Gdzieś mówili, że o gustach się nie dyskutuje :-D

    Wysłano z SE Live poprzez Tapatalk
    

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Chicago ORD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SkyGuy Zobacz posta
    NEVER! Snij dalej...
    To nie sen to rzeczywistość.

  14. #14
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    No i już jest w pełnej okazałości.



    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki / LCJ

    Domyślnie

    Ile czasu trwa złożenie takiego 777?

  16. #16
    Awatar jacek2

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    CDG

    Domyślnie

    A tu mozna zobaczyc 1000ny B777 w HD :
    1,000 777s & Proud: It's all in a tail number - YouTube

  17. #17
    Awatar charli91

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Mam nadzieję, że uda się go złapać na trasie Dubaj-Nowy York w niedługim czasie : )

  18. #18
    Awatar GWYNBLEIDD

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Pajęczno/Gawłów MAKOV

    Domyślnie

    Dziś A6-EGO pojawił się drugi raz w locie komercyjnym nad Europą i pierwszy raz nad Polską, obsługując loty EK59 i 60 (DXB - HAM i HAM - DXB) poleciał w obu przypadkach po DIBED <-> SUI. Udało mi się to udokumentować - zdjęcie w podforum o przelotówkach. Emirates dostał go 21 marca, 24 poleciał w pierwszy lot do Brisbane ze stopem w Singapurze. Potem był lot do Hong Kongu a nad Europą obsłużył lot do Mediolanu.
    MAKOV, KOLOB<->LENOV
    Nikon D5200 + MAK 127/1500mm, Sigma APO DG 70-300mm; Yukon 20x50,
    Tamron 17-50 f 2.8

  19. #19

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez teufel Zobacz posta
    Ile czasu trwa złożenie takiego 777?
    Okolo 49 dni, to znaczy od pierwszej czesci ktora pojawi sie w hali montazowej do wyjazdu samolotu. Dodatkowo potem dochodzi 4 dni w malowaniu, 30 dni w roznych testach i klient dostaje samolot po okolo 83 dniach. Boeing obecnie buduje ich okolo 7 na miesiac, za rok maja zwiekszyc tempo do ponad 8.
    Canonier and teufel like this.

LinkBacks (?)

  1. 15-03-2012, 18:59

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •