Nie ma chyba specjalnie czego żałować bo dotychczasowy wygląd to był taki "concept car" nie mający wiele wspólnego z projektem inżynierskim...Zamieszczone przez ojcie_c
Nie ma chyba specjalnie czego żałować bo dotychczasowy wygląd to był taki "concept car" nie mający wiele wspólnego z projektem inżynierskim...Zamieszczone przez ojcie_c
KZ
...tyle, że "concept" Airbusa w stosunku do A350 wygląda o wiele bardziej estetycznie, realistycznie i blisko ostatecznej konfiguracji w porównaniu z tym straszydłem z rybią płetwą zamiast usterzenia pionowego, które swego czasu Boeing lansował. Podczas gdy 787 w 100% zmienił wygląd w porównaniu z prezentacjami medialnymi, myślę, że A350 w ostatecznej formie będzie miał może 15 - 20% zmian w wyglądzie. Na pewno zmienią się końcówki skrzydeł, bo nie od dzisiaj wiadomo, że odpowiednio wyprofilowane odchylone końcówki skrzydeł a'la 767-400 czy 787 są bardziej efektywne w porównaniu z wingletami, no i może jeszcze sekcja ogonowa trochę się zmienić...Zamieszczone przez KZ
Nowa deska rozdzielcza A350:
...i artykuł o niej
Ładny, na szczęście niewiele różni się od poprzedniej koncepcji i piloci Airbusa nie będą mieli specjalnych problemów z przeszkoleniem.
Wcale się nie zdziwię, jeśli zawita do następnych serii 380-tek
Pozdrawiam!
Piotr
Oj chyba w oczach Naszego Kapitana zabłysnęły iskierki. Wszak to następca 330
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Airbus domaga sie od rządów Niemiec i Francji finansowego wsparcia projektu A350XWB
FRANKFURT (Reuters) - European planemaker Airbus (ARBU.UL: Quote, Profile, Research) believes that German and French governments must help the company which stands to lose billions of euros due to the weak dollar, the newspaper Euro am Sonntag said.
In a summary of a story, due to be published on Sunday, the paper said that the company, part of European aerospace and defence group EADS (EAD.PA: Quote, Profile, Research), especially needed financial support for its long-distance A350 jets.
"Unlike in the case of earlier models, Airbus has so far not taken advantage of any public sector development loans for A350s," the newspaper quoted an Airbus manager as saying.
"Given the further worsening of the dollar exchange rate we cannot afford to do so any longer," he added.
The manager was quoted as saying there were no plans for redundancies.
But Germany's weekly Focus magazine said ahead of its Monday edition that Airbus employees would be expected to lengthen their working hours to 40 from 35 without compensation.
Citing an internal group of experts at the firm, Focus also said that Airbus planned to use more sub-contractors from dollar-denominated countries and to build up more plants outside Europe such as in China, Russia, India and Arabic countries.
Focus also reiterated media reports that the plants at Varel, Nordenham and Augsburg would soon be sold to German technology company OHB Technology (OHBG.DE: Quote, Profile, Research), which it said was negotiating about a partnership with financial investor Cerberus to finance the deal.
"That's a horror vision for us," it quoted a works council member as saying.
zdjecia kokpitu XWB
Artykuł: http://www.flightglobal.com/articles...rangement.html
...raczej na awaryjne analogowe przyrządy, których ta wizualizacja nie przedstawia, a które są obecne w każdej "szklanej kabinie".
Nowa "mordka" A350XWB zaadoptowana z A380
http://www.flightglobal.com/articles...se-design.html
ŚLICZNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
787 teraz może się schować! Najlepiej jak najgłębiej... Kamień spadł mi z serca.
Pewnie wejdę teraz między bmłot a akowadło, ale współczesne metody stosowania kompozytów powodują, że każdy samolot z nich zbudowany będzie miał ciekawszą (ładniejszą) liniię niż ich poprzednicy.
według mnie i 787 i 350 są bardzo zgrabne i miłe dla oka.
Propozycja konfiguracji A350XWB: 10 foteli w rzedzie - B787 ze swoimi dziewięcioma będzie super wygodna salonką.
a project study is “looking at the option of taking what is the equivalent of an A330 seat when it is configured at nine-abreast to make a 10-abreast A350”, says Airbus’s vice president marketing Colin Stuart.
http://www.flightglobal.com/articles...advantage.html
A ja jestem ciekaw czy kiedykolwiek przyjdzie dzień, w którym konfiguracja klasy economy będzie podporządkowana wygodzie pasażera, a nie rachunkowi ekonomicznemu. Bo w to że 8 rzędów jako premium economy zamówi ktoś więcej niż np. Etihad nie bardzo chce mi się wierzyć. Jestem dużym człowiekiem i naprawdę czyta mi się takie rewelacje bardzo mało przyjemnie...
________________________________________
Pozdrawiam, Krzysiek.
"If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.
Zakładki