Strona 3 z 51 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 1014
Like Tree874Likes

Wątek: Airbus A350 "Xtra Wide Body"

  1. #41
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie


    Polecamy

    Tak o wiele lepiej, wiadomo o co chodzi
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  2. #42
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c
    Cytat Zamieszczone przez frik
    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c
    koncepcji kształtu kabiny A380
    Co to jest po ludzku "koncepcja ksztaltu kabiny"?
    Po ludzku oznacza to, że A350 będzie miał taki sam przód kadłuba, jak A380.
    Nie ma chyba specjalnie czego żałować bo dotychczasowy wygląd to był taki "concept car" nie mający wiele wspólnego z projektem inżynierskim...
    KZ

  3. #43
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KZ
    Nie ma chyba specjalnie czego żałować bo dotychczasowy wygląd to był taki "concept car" nie mający wiele wspólnego z projektem inżynierskim...
    ...tyle, że "concept" Airbusa w stosunku do A350 wygląda o wiele bardziej estetycznie, realistycznie i blisko ostatecznej konfiguracji w porównaniu z tym straszydłem z rybią płetwą zamiast usterzenia pionowego, które swego czasu Boeing lansował. Podczas gdy 787 w 100% zmienił wygląd w porównaniu z prezentacjami medialnymi, myślę, że A350 w ostatecznej formie będzie miał może 15 - 20% zmian w wyglądzie. Na pewno zmienią się końcówki skrzydeł, bo nie od dzisiaj wiadomo, że odpowiednio wyprofilowane odchylone końcówki skrzydeł a'la 767-400 czy 787 są bardziej efektywne w porównaniu z wingletami, no i może jeszcze sekcja ogonowa trochę się zmienić...

  4. #44
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Nowa deska rozdzielcza A350:



    ...i artykuł o niej

  5. #45
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTHH; EPWA

    Domyślnie

    Ładny, na szczęście niewiele różni się od poprzedniej koncepcji i piloci Airbusa nie będą mieli specjalnych problemów z przeszkoleniem.

    Wcale się nie zdziwię, jeśli zawita do następnych serii 380-tek
    Pozdrawiam!
    Piotr

  6. #46
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Oj chyba w oczach Naszego Kapitana zabłysnęły iskierki. Wszak to następca 330
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  7. #47
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Airbus domaga sie od rządów Niemiec i Francji finansowego wsparcia projektu A350XWB


    FRANKFURT (Reuters) - European planemaker Airbus (ARBU.UL: Quote, Profile, Research) believes that German and French governments must help the company which stands to lose billions of euros due to the weak dollar, the newspaper Euro am Sonntag said.

    In a summary of a story, due to be published on Sunday, the paper said that the company, part of European aerospace and defence group EADS (EAD.PA: Quote, Profile, Research), especially needed financial support for its long-distance A350 jets.

    "Unlike in the case of earlier models, Airbus has so far not taken advantage of any public sector development loans for A350s," the newspaper quoted an Airbus manager as saying.

    "Given the further worsening of the dollar exchange rate we cannot afford to do so any longer," he added.

    The manager was quoted as saying there were no plans for redundancies.

    But Germany's weekly Focus magazine said ahead of its Monday edition that Airbus employees would be expected to lengthen their working hours to 40 from 35 without compensation.

    Citing an internal group of experts at the firm, Focus also said that Airbus planned to use more sub-contractors from dollar-denominated countries and to build up more plants outside Europe such as in China, Russia, India and Arabic countries.

    Focus also reiterated media reports that the plants at Varel, Nordenham and Augsburg would soon be sold to German technology company OHB Technology (OHBG.DE: Quote, Profile, Research), which it said was negotiating about a partnership with financial investor Cerberus to finance the deal.

    "That's a horror vision for us," it quoted a works council member as saying.

  8. #48
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK
    no risk, no fun ;D


  9. #49
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Rozumiem, że przy awarii to pilotowi zostanie jedynie patrzenie na ciemne ekrany

  10. #50
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...raczej na awaryjne analogowe przyrządy, których ta wizualizacja nie przedstawia, a które są obecne w każdej "szklanej kabinie".

  11. #51
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Nowa "mordka" A350XWB zaadoptowana z A380



    http://www.flightglobal.com/articles...se-design.html
    no risk, no fun ;D


  12. #52
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    56

    Domyślnie

    Pięknisia. Silniczki rodem z siekierek i 787
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Less is more."
    “There is nothing quite so useless, as doing with great efficiency, something that should not be done at all.”
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."
    "Strategia jest sztuką wyboru, nie kompromisu."

  13. #53
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Zdecydowanie ładniej wygląda od 787, choć ten ostatni na prezentacjach wyglądał lepiej niż w rzeczywistości, to mam nadzieję ża A350 nie spsują
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  14. #54

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Dla mnie ochydny, z tymi łopatowymi wingletami i nieproporcjonalnymi silnikami... No i ten ogon jak z 777, paskuda...

    A319(3) A320(12) A321(4) A332 A346(2) B733(4) B735 B73N B738(8) B763 B772 B77W(2) B788 C130 CRJ2 CRJ9 E170(2) E175 F100

  15. #55
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ŚLICZNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    787 teraz może się schować! Najlepiej jak najgłębiej... Kamień spadł mi z serca.

  16. #56

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Pewnie wejdę teraz między bmłot a akowadło, ale współczesne metody stosowania kompozytów powodują, że każdy samolot z nich zbudowany będzie miał ciekawszą (ładniejszą) liniię niż ich poprzednicy.
    według mnie i 787 i 350 są bardzo zgrabne i miłe dla oka.

  17. #57
    Awatar tomekk55

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    według mnie i 787 i 350 są bardzo zgrabne i miłe dla oka.
    A według mnie ładniejszy jest nawet A350, choć wiem że to kwestia gustu.
    Pozdrawiam, Tomek

  18. #58
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Propozycja konfiguracji A350XWB: 10 foteli w rzedzie - B787 ze swoimi dziewięcioma będzie super wygodna salonką.

    a project study is “looking at the option of taking what is the equivalent of an A330 seat when it is configured at nine-abreast to make a 10-abreast A350”, says Airbus’s vice president marketing Colin Stuart.


    http://www.flightglobal.com/articles...advantage.html
    no risk, no fun ;D


  19. #59

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    A ja jestem ciekaw czy kiedykolwiek przyjdzie dzień, w którym konfiguracja klasy economy będzie podporządkowana wygodzie pasażera, a nie rachunkowi ekonomicznemu. Bo w to że 8 rzędów jako premium economy zamówi ktoś więcej niż np. Etihad nie bardzo chce mi się wierzyć. Jestem dużym człowiekiem i naprawdę czyta mi się takie rewelacje bardzo mało przyjemnie...
    ________________________________________
    Pozdrawiam, Krzysiek.

    "If you need a machine and don't buy it, then you will ultimately find that you have paid for it and don't have it" - courtesy of Henry Ford.

  20. #60
    Awatar SITOR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Żędowice/EPKT

    Domyślnie


    Polecamy

    Pięknie wygląda ten A350 z tymi wingletami i z tą "mordką" Szkoda tylko ,że w klasie ekonomicznej jest układ 3-4-3.Ale zobaczy się jak zagospodarują miejsce 8)
    FS PILOT =)
    Lotnictwo moim życiem...

Strona 3 z 51 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 13 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •