Strona 31 z 51 PierwszyPierwszy ... 21 29 30 31 32 33 41 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 601 do 620 z 1014
Like Tree874Likes

Wątek: Airbus A350 "Xtra Wide Body"

  1. #601
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


    Polecamy

    Pierwszy lot A350-1000 powinien się odbyć pod koniec października.

    Jeszcze filmik z malowania - twitter.com/Airbus. Pięknie się prezentuje

  2. #602
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    China Airlines odebrała dzisiaj swojego pierwszego A350.






    fot. twitter.com/Airbus
    W najbliższym czasie samolot otrzyma jeszcze malowanie specjalne.



    Jeszcze film od Airbusa tutaj.

  3. #603
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Scorpio86 Zobacz posta
    W najbliższym czasie samolot otrzyma jeszcze malowanie specjalne.
    Ponoć wszystkie XWB mają być tak malowane, z tym że na każdym kolejnym egzemplarzu będzie wizerunek innego ptaka, zamieszkującego terytorium Tajwanu.
    frik likes this.
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  4. #604
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


    Dodatkowo śliczna fotka A359 Qatar Airways.

    fot. Oliver Louis

  5. #605
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Zapowiadany A350 Lufthansy



    fot. twitter.com/lufthansaNews

  6. #606
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Pierwszy A350 Air Caraibes powędruje niedługo tam gdzie niedawno była Lufthansa czyli do lakierni

    fot. Jujug Spotting
    Jeden z czterech A350 dla SriLankan. Linia anulowała zamówienie, a niemal gotowy samolot (należący do firmy leasingowej AerCap) cierpliwie poczeka na nowego właściciela (prawdopodobnie będzie nim Sichuan Airlines).

    fot. A380_TLS_A350

    Jeszcze jedna fotka Lufy z bardzo ciekawej perspektywy.

  7. #607

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Samolot ładny, ale to co wyprawiają z nim w środku markowe linie lotnicze to już jest masakra. Jestem po longhaulach w Qatar Airways i Cathay Pacific i mogę powiedzieć, że konfiguracja 3-3-3 w ekonomiku to obecnie najciaśniejsze upakowanie w szerokim kadłubie dla pasażerów. Odległości od foteli naprzeciwko znikome (co z tego, że pitch zachowany jak profil fotela jest taki, że trzeba uważać aby nie przywalić głową naprzeciwko. Jest baaardzo wąsko między rzędami a już szczytem "oszczędności" przestrzeni w środku są mikro-toalety.
    To nas właśnie czeka w ekonomiku na najbliższe lata jak się powymieniają stare B767 i A330 na Dreamlinery i A350. Lubię latać szerokimi ale lot A350 w ekonomiku sprawił, że będę się starał omijać ten samolot jak długo to tylko możliwe. Zobaczymy co zrobi w środku Lufa ale nie spodziewam się niczego innego.
    Oczywiście zawsze można kupić premium eco lub biznes dla wygody ale to inna bajka...
    shiver and Maruś like this.

  8. #608
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Nie marudź, bo dadzą 3-4-3.
    hiszpan2007 and Maruś like this.


  9. #609

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hiszpan2007 Zobacz posta
    Oczywiście zawsze można kupić premium eco lub biznes dla wygody ale to inna bajka...
    Zawsze...

    PS. Natomiast niewatpliwie, im wiecej czytam (nie tylko na Forum), tym coraz mocniej sie przekonuję, ze lotnictwo pasazerskie coraz bardziej schodzi na psy.
    Maruś, tartal and AM_06 like this.

  10. #610

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    (Poprzedniego wpisu juz nie da sie edytowac.)

    Cytat Zamieszczone przez hiszpan2007 Zobacz posta
    że konfiguracja 3-3-3 w ekonomiku to obecnie najciaśniejsze upakowanie w szerokim kadłubie dla pasażerów.
    A przeciez Airbus powiekszyl srednicę kadluba na zyczenie linii lotniczych. (Poczatkowo A350 mial miec uklad 2-4-2.) Jak widac, niezbyt zdecydowanie. Moze trzeba zmienic oznaczenie na ISWB (insufficiently wide body)...

    PS. Z innej beczki: 350-800 to 358, 350-900 to 359. A jaki kod ma miec (czy juz ma) 350-1000? (Przy Boeingu 737-700 wybrnieto, ustalajac 73G.) Moze 351? Bo przeciez nie bedzie wersjii 100 ani 200 itp., skoro kolejni PT producenci zaczynają liczyc od 800...
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 06-10-2016 o 17:02
    Jerry and Chandler like this.

  11. #611
    Awatar Zdun

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Jak do tej pory (przynajmniej roboczo) używa się A351.

    PZ.

  12. #612
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Zdun Zobacz posta
    Jak do tej pory (przynajmniej roboczo) używa się A351.

    PZ.
    A351 to kod IATA. Kod ICAO to A35K. Tutaj pełna lista kodów jakby ktoś chciał.

  13. #613

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Jak widac, niezbyt zdecydowanie. Moze trzeba zmienic oznaczenie na ISWB (insufficiently wide body)...
    Z ciekawości, jak nazwiesz 787? Jest węższy o bodaj 21cm. Też 3-3-3

    W praktyce jest tak:
    1. 777 w układzie 3-3-3
    2. 350 w układzie 3-3-3 (ponoć też siedzenia 18" ale sporo węższe podłokietniki i chyba także przejścia)
    3. 787 w układzie 3-3-3 (siedzenia 17")
    4. 777 w układzie 3-4-3
    5. 350 w układzie 3-4-3 (na razie jeden przewoźnik LCC, ale to będzie grube przegięcie...)

    Airbus zakładał, że w układzie 3-3-3 będzie efektywniejszy i od 777 i od 787 w identycznym układzie (rozumianym jako CASM) i porównywalny z 777 3-4-3. I "tylko" nie przewidział, że ktoś pójdzie po bandzie stawiając na 3-4-3.

    Pozdrawiam, Adam

  14. #614
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    del

  15. #615
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Jak ten czas leci. Nie tak dawno miał pierwszy lot, a tu proszę jak się to wszystko rozwinęło.

    Trzeci A350-1000 pomalowany.

    fot. cliper31
    Jakby ktoś nie śledził tematu z nowymi malowaniami to tutaj może zobaczyć zdjęcie ptaka China Airlines

  16. #616

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    Z ciekawości, jak nazwiesz 787? Jest węższy o bodaj 21cm. Też 3-3-3
    No ale 787 chyba od razu byl konstruowany na taką szerkokosc, a nie najpierw "cos" a potem "cos+XWB".

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    I "tylko" nie przewidział, że ktoś pójdzie po bandzie stawiając na 3-4-3.
    Swoją drogą, czy producenci *muszą* zgadzac sie na *wszystkie* wymysly linii? Mysle ze "statystyczny pasazer", jesli natknie sie na niewygodną kabine, nie pomysli "alez te linie mają glupie pomysly", tylko "alez ten producent robi niewygodne samoloty". Chyba tylko pewna firma z Brazylii sie trzyma - nie spotkalem wzmianki o niewygodnych Embraerach, raczej ludzie chwalą ich komfort.
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 07-10-2016 o 23:59
    kasmar00, Michal_K and hiszpan2007 like this.

  17. #617

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    No ale 787 chyba od razu byl konstruowany na taką szerkokosc, a nie najpierw "cos" a potem "cos+XWB".
    B787 był projektowany pod układ 2-4-2, producenci zdecydowali się upakować 3-3-3 bo akurat był kryzys (drogie paliwo, itp), więc trzeba było podnieść rentowność samolotu. A350 był projektowany pod 3-3-3 i większość linii przy tym układzie została.

    Leciałem w ekonomiku oboma samolotami - 787-8 w wersji BA i LOT, oba bardzo ciasne (podobno BA w 787-9 zastosowała "innowacyjne" rozwiązanie, że jest luźniej...). A350 w wersji QR i było w miarę OK. w obu samolotach denerwują mnie plastikowe siedzenia - są za blisko twarzy, słabo się odchylają (LOT) lub odchylają się tak bardzo, że ciężko wyjść z miejsca przy oknie (BA).

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Swoją drogą, czy producenci *muszą* zgadzac sie na *wszystkie* wymysly linii? Mysle ze "statystyczny pasazer", jesli natknie sie na niewygodną kabine, nie pomysli "alez te linie mają glupie pomysly", tylko "alez ten producent robi niewygodne samoloty". Chyba tylko pewna firma z Brazylii sie trzyma - nie spotkalem wzmianki o niewygodnych Embraerach, raczej ludzie chwalą ich komfort.
    Producenci zwykle dostarczają gołą maszynę, wnętrze montuje trzecia firma.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  18. #618
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Mysle ze "statystyczny pasazer", jesli natknie sie na niewygodną kabine, nie pomysli "alez te linie mają glupie pomysly", tylko "alez ten producent robi niewygodne samoloty".
    Co z tego, że tak powie? Pasażer pobiegnie do Boeinga i kupi sobie 777, bo mu w A350 było niewygodnie? Producent kasę za samolot ma w chwili, kiedy pasażer narzeka, więc mało go te narzekania obchodzą, tym bardziej, że za x lat pasażer nie będzie miał wpływu na to, jaki samolot kupi linia.

  19. #619

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michastrain Zobacz posta
    Co z tego, że tak powie?
    Czyzby i tu wszystko zmierzalo ku klasycznemu "przeciez masz wybor: mozesz nie leciec"?...

  20. #620
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Pasażer może się przesiadać przez psioczenie na linię, a nie na producenta samolotu. Nie ma szansy unikać Boeinga czy Airbusa. Z perpektywy producenta opinia pasażera jest mało istotna, bezposrednio. Paxy wywierają presję na linie i dopiero one mogą wymuszać coś na producentach. Tutaj pełne ryzyko złego produktu leży u linii, nie producencie. Samolot to nie chipsy - nie masz 30 rodzajów w każdym sklepie.

    Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
    user4 likes this.

Strona 31 z 51 PierwszyPierwszy ... 21 29 30 31 32 33 41 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •