Strona 35 z 35 PierwszyPierwszy ... 25 33 34 35
Pokaż wyniki od 681 do 683 z 683
Like Tree529Likes

Wątek: Airbus A350 "Xtra Wide Body"

  1. #681

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Niestety BA wrzuciło ceny promocyjne z TLL tylko na business, które jest tańsze niż economy ;-)
    Aaa, no to już przynajmniej wiadomo, dlaczego łoją tyle w Y za prosty bilecik HEL-LHR lub vv. lub RT.

    PS.

  2. #682

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    Za airliners.net (info od Zeke, człowieka w Cathayu - chyba dość wysoko albo blisko techniki/operacji):

    Where I work by the end of November we had 7 aircraft in service, the fleet had flown over 12000 hrs. In that month we had flown over 400 sectors, averaging around 13 hrs utilisation per day per airframe, with a dispatch reliability of 99.76%.

    There are minor electrical items that keep popping up (like a problem with a transducer) that are being resolved as more experience is being gained in-service, and some issues with our cabin hard product (that is a customer airline induced problem). At the moment our sample size is still far too small to be statistically significant.

    Tłumaczenie dla tych, co z angielskim mają problemy - jakby co proszę mnie poprawiać w słownictwie specjalistycznym:

    Tu gdzie pracuję (Cathay) do końca listopada wprowadziliśmy 7 samolotów do linii, które uzyskały nalot ponad 12 tys. godzin. W ciągu miesiąca pokonały 400 odcinków, uzyskując średnio 13 godzin w ciągu doby w powietrzu, z gotowością operacyjną o wartości 99,76%.

    Mamy wciąż pojawiające się niewielkie problemy z elektryką (takie jak np. problemy z przetwornikami), które są rozwiązywane w miarę zyskiwania doświadczenia w ich obsłudze, a także nieco problemów z elementami kabiny pasażerskiej (problemy wywoływane przez pasażerów). W chwili obecnej ilość próbek (lotów) wciąż jest zbyt mała, by dane były statystycznie znaczące.

    Wydaje mi się, że opis - choć jak sam Zeke pisze, wciąż oparty na nielicznej próbce - świadczy o tym, jak skuteczną bronią może być A350 w walce o klienta już wkrótce.

    Pozdrawiam, Adam

  3. #683
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


    Polecamy

    Najładniejszy z trzech egzemplarzy testowych już z silnikami.

    fot. twitter.com/Frenchpainter

    Pierwszy A350-1000 dla Qatar Airways.

    fot. twitter.com/RomainC82
    Blog: scorpio86-planespotting.blogspot.com

    BABKO/MEBAN-BIGLU, ROLKA-LUSID, L980

Strona 35 z 35 PierwszyPierwszy ... 25 33 34 35

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •