Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 68
Like Tree8Likes

Wątek: CSA ma samolot "retro"

  1. #1
    Awatar michał s

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie CSA ma samolot "retro"


    Polecamy

    Dziś, świeżutki, wrócił już do Pragi:

    Michał Suliński - spotter blog - CSA ma malowanie retro

  2. #2
    Awatar Rafox

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Najpierw mogliby pomalować wszystkie swoje samoloty na nowe malowanie a dopiero potem bawić się w retro.

  3. #3
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie

    JetPhotos.Net Photo Tutaj w o niebo lepszej jakości, całkiem fajne, szkoda że dopiero pół roku po wycieczce do PRG .
    To teraz CSA ma malowania: Nowe, Stare, Skyteam JFL, Holiday i Retro, możemy pozazdrościć Prażanom różnorodności na Ruzyne .

  4. #4
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    JetPhotos.Net Photo Tutaj w o niebo lepszej jakości, całkiem fajne, szkoda że dopiero pół roku po wycieczce do PRG .
    To teraz CSA ma malowania: Nowe, Stare, Skyteam JFL, Holiday i Retro, możemy pozazdrościć Prażanom różnorodności na Ruzyne .
    Przecież mamy więcej: LOT z paskiem, LOT a la Tarom, LOT Charters, LOT Charters ex CentralWings, LOT Golden Jet 80 lat, LOT turystyczny (E95), LOT Star Alliance. Do tego można dorzucić jeszcze 3 malowania EuroLOT-u: stare, nowe i albinos :-)
    Boguś and lynxmr like this.

  5. #5
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    I Dama.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  6. #6
    Moderator
    Awatar lucasmadi

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    ..szkoda że dopiero pół roku po wycieczce do PRG .
    Do KRK też lata na B735.. ;-) Zapraszamy!

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ale bazy w Bratysławie od tygodnia już nie

  8. #8
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    Przecież mamy więcej: LOT z paskiem, LOT a la Tarom, LOT Charters, LOT Charters ex CentralWings, LOT Golden Jet 80 lat, LOT turystyczny (E95), LOT Star Alliance. Do tego można dorzucić jeszcze 3 malowania EuroLOT-u: stare, nowe i albinos :-)
    600th E-jet jeszcze Ci umknął
    1. Idź na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce początkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. Idź na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz....

  9. #9
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomcio Zobacz posta
    600th E-jet jeszcze Ci umknął
    No tyle tego mamy, że umknął.
    Tak na marginesie 735 OK-XGB leciałem w piątek z KRK do PRG. W środku niestety zmian brak, ale i tak nie jest to ich najgorszy 735. Przy okazji założyli mu chyba jakąś plombę pod oknami w przedniej części kadłuba od strony wejścia. Wygląda to jak jakieś wzmocnienie - nieregularny kształt i mnóstwo nitów (chyba). Na zdjęciach tego nie widać.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Pasazer.com donosi także że zamykają loty do Żyliny i Popradu, a ponadto zwalniają 100 pilotów.

  11. #11
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Pasazer.com donosi także że zamykają loty do Żyliny i Popradu, a ponadto zwalniają 100 pilotów.
    Ale samolot pomalowali i lans wśród spotterów jest :P

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Od lata 2012 pojawia się Ufa, za to masakrycznych cięć ciąg dalszy - znikają: Bejrut, Larnaka, Oslo, Skopje i Ateny...

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Od lata 2012 pojawia się Ufa, za to masakrycznych cięć ciąg dalszy - znikają: Bejrut, Larnaka, Oslo, Skopje i Ateny...
    Samo CSA znika...tylko stopniowo, jeszcze rok, dwa...

  14. #14
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Samo CSA znika...tylko stopniowo, jeszcze rok, dwa...
    10.. 20..

    Optymalizują siatkę, wszystkie maszyny zabrane z tych kasowanych tras będą latały na wschód.
    Już zapowiedziano większą częstotliwość m in do Rosji, na Ukrainę, po za tym otwierają Praga - Genewa.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    I jeszcze Niżny Nowogród się pojawi, Helsinki znikną...

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    10.. 20..

    Optymalizują siatkę, wszystkie maszyny zabrane z tych kasowanych tras będą latały na wschód.
    Już zapowiedziano większą częstotliwość m in do Rosji, na Ukrainę, po za tym otwierają Praga - Genewa.
    Optymalizacja poprzez zwolnienie 1/3 personelu, skasowanie LHR, ZRH - nadal będę twierdził, ze brzmi jak desperacja, a nie optymalizacja.
    Ciekawi mnie tez gdzie maja latac pasazerowie ze wschodu skoro tak intensywnie wycianaja kierunki na zachodzie

  17. #17
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Jedyne co moze ich ratować, to traktowanie PRG jako mini hubu wschodniego przez Sky Team.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #18
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Nie wydaje mi się, żeby pasażerowie z Rosji szukali w Pradze przesiadek. Tzn. przesiadają się - do taksówek, autobusów. I "lecą" do Karlsbadu, Marienbadu, etc.
    Poza tym coraz więcej Rosjan emigruje z Matuszki, wciąż rośnie rosyjska diaspora w Czechach, co generuje też ruch VFR.
    For every solution there is a problem.

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alien Zobacz posta
    Nie wydaje mi się, żeby pasażerowie z Rosji szukali w Pradze przesiadek. Tzn. przesiadają się - do taksówek, autobusów. I "lecą" do Karlsbadu, Marienbadu, etc.
    Poza tym coraz więcej Rosjan emigruje z Matuszki, wciąż rośnie rosyjska diaspora w Czechach, co generuje też ruch VFR.
    P2P takie aby zapełnic A320 kilka razy w tygodniu, a dodatkowo z takim poziomem cen biletów, aby bylo to opłacalne - to pół Czech musieliby stanowić Rosjanie. A emigranci aż tak zasobni? jakos nie wydaje mi się to realne, bardziej wersja z mini hubem SkyTeam

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    CSA ma ogromny tranzyt ze Wschodu... Ktoś zna czesky?
    19. 01. 2012 - Páteř sítě Českých aerolinií povede mezi západem a Ruskem

    Velikost textu:MaláStředníVelká

    České aerolinie v roce 2012 dokončí model své dopravní sítě, její páteř budou tvořit lety mezi západní Evropou a Ruskem.
    Praha 19. ledna 2012
    Posilování letů do východních destinací, především do Ruska a klíčových trhů v tomto regionu, povede k dotvoření smysluplného transferového mostu mezi východem a západem. Takový je hlavní koncept páteřní sítě Českých aerolinií, kterou společnost plánuje v letošním roce dokončit.
    Na západní straně bude základem šestice nejsilnějších destinací a jejich přirozené propojení na východ. Tento základ sítě na lokálním a transferovém trhu představuje 48 % všech výnosů společnosti z pravidelné přepravy. Na východ budou letadla směřovat do a z 16 klíčových destinací. Tato síť bude doplněna regionálními lety s délkou trvání do hodiny a půl, a samozřejmě vybranými destinacemi tzv. point-to-point přepravy, kam patří například linky do Tel Avivu anebo do Bruselu. Nabídku doplní dálkové spoje přes Abú Dhabi ve spolupráci se společností Etihad Airways a destinace nabízené spolu s dalšími partnery.
    Celkem budou České aerolinie v letní sezoně 2012 samy operovat linky do 48 destinací v 31 zemích, což v maximálním týdnu představuje 432 zpátečních letů týdně. Díky spolupráci s partnery bude ale celková nabídka mnohem širší. V nabídce společnosti se objeví více než 98 destinací v 50 zemích.
    České aerolinie plánují do letového řádu zařadit ruské destinace jako Ufa anebo Nižnij Novgorod, dojde také k posílení frekvencí do Moskvy, Baku, Taškentu, Almaty či Lvova. Mezi západoevropskými destinacemi přibude například Ženeva, ve stádiu úvah jsou i některé sezonní destinace. Z důvodu nestabilního geopolitického vývoje v regionu Blízkého východu bude pozastaven provoz do Bejrútu. Pro výrazný pokles poptávky na lokálních trzích nebudou v letní sezoně 2012 v nabídce Larnaka, Oslo, Skopje ani Atény. Některé další linky, jako například Helsinky, budou pokračovat na bázi codeshare spolupráce, a zůstávají v letovém řádu Českých aerolinií ve svých původních frekvencích i odletových a příletových časech. Z pohledu zákazníka se tak u těchto destinacích nic nemění.
    Přepravní výsledky v roce 2011: přibylo cestujících na lokálních trzích
    Počet cestujících, které České aerolinie přepravily v roce 2011, odrážel probíhající restrukturalizaci, konsolidaci dopravní sítě i dění v odvětví. Společnost se podle plánu zmenšila, o to ale fungovala efektivněji, a to včetně využívání, tzv. utilizace, svého letadlového parku, která se meziročně zlepšila o 5 %. Svědčí o tom skutečnost, že přestože České aerolinie v souhrnu uskutečnily o 17,4 % letů méně, celkový počet přepravených cestujících poklesl jen o 7,5 %. Do Společenství nezávislých států (SNS) ale České aerolinie meziročně přepravily o více než 8 % více cestujících, vyrovnaný počet cestujících zaznamenaly také u destinací v západní Evropě. Na lokálních trzích České aerolinie přepravily o více než 9 % pasažérů více. Podíl transferových cestujících tak v loňském roce klesl na 54 %. Celkem České aerolinie v roce 2011 přepravily 4 251 736 cestujících.
    Díky restrukturalizačnímu plánu a postupné proměně dopravní sítě se daří zvyšovat obsazenost letadel. Ta se postupně přibližuje průměru AEA, i když v roce 2011 tento trend mírně zpomalil,“ uvedl prezident Českých aerolinií, Philippe Moreels.
    Na linkách do a z destinací v Rusku a dalších postsovětských zemích zaznamenaly České aerolinie v loňském roce zřetelný růst počtu cestujících (+8,4 %). Poptávané byly zejména spoje do Amsterdamu, Paříže, Barcelony, Madridu, Milána a Říma, do kterých směřovalo ze států SNS nejvíce transferových cestujících. Ty tvořily 42 % přestupů na letech mezi východem a západem operovaných letadly Českými aeroliniemi. Na letech do Ruska a do dalších destinací v tomto prostoru cestovalo v loňském roce téměř 20 % všech cestujících Českých aerolinií.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 03-10-2012, 16:54
  2. 18-01-2012, 20:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •