Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 68
Like Tree8Likes

W±tek: CSA ma samolot "retro"

  1. #1
    Awatar michał s

    Doł±czył
    Mar 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domy¶lnie CSA ma samolot "retro"


    Polecamy

    Dzi¶, ¶wieżutki, wrócił już do Pragi:

    Michał Suliński - spotter blog - CSA ma malowanie retro

  2. #2
    Awatar Rafox

    Doł±czył
    Mar 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domy¶lnie

    Najpierw mogliby pomalować wszystkie swoje samoloty na nowe malowanie a dopiero potem bawić się w retro.

  3. #3
    FighterMan
    Go¶cie

    Domy¶lnie

    JetPhotos.Net Photo Tutaj w o niebo lepszej jako¶ci, całkiem fajne, szkoda że dopiero pół roku po wycieczce do PRG .
    To teraz CSA ma malowania: Nowe, Stare, Skyteam JFL, Holiday i Retro, możemy pozazdro¶cić Prażanom różnorodno¶ci na Ruzyne .

  4. #4
    E-Jet KRK
    Go¶cie

    Domy¶lnie

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    JetPhotos.Net Photo Tutaj w o niebo lepszej jako¶ci, całkiem fajne, szkoda że dopiero pół roku po wycieczce do PRG .
    To teraz CSA ma malowania: Nowe, Stare, Skyteam JFL, Holiday i Retro, możemy pozazdro¶cić Prażanom różnorodno¶ci na Ruzyne .
    Przecież mamy więcej: LOT z paskiem, LOT a la Tarom, LOT Charters, LOT Charters ex CentralWings, LOT Golden Jet 80 lat, LOT turystyczny (E95), LOT Star Alliance. Do tego można dorzucić jeszcze 3 malowania EuroLOT-u: stare, nowe i albinos :-)
    Bogu¶ and lynxmr like this.

  5. #5
    ModTeam
    Awatar frik

    Doł±czył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domy¶lnie

    I Dama.
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  6. #6
    Moderator
    Awatar lucasmadi

    Doł±czył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domy¶lnie

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    ..szkoda że dopiero pół roku po wycieczce do PRG .
    Do KRK też lata na B735.. ;-) Zapraszamy!

  7. #7

    Doł±czył
    Feb 2007

    Domy¶lnie

    Ale bazy w Bratysławie od tygodnia już nie

  8. #8
    Awatar Tomcio

    Doł±czył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domy¶lnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    Przecież mamy więcej: LOT z paskiem, LOT a la Tarom, LOT Charters, LOT Charters ex CentralWings, LOT Golden Jet 80 lat, LOT turystyczny (E95), LOT Star Alliance. Do tego można dorzucić jeszcze 3 malowania EuroLOT-u: stare, nowe i albinos :-)
    600th E-jet jeszcze Ci umkn±ł
    1. IdĽ na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce pocz±tkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. IdĽ na 43 punkt twojej drogi, a jak sie za¶miejesz....

  9. #9
    E-Jet KRK
    Go¶cie

    Domy¶lnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomcio Zobacz posta
    600th E-jet jeszcze Ci umkn±ł
    No tyle tego mamy, że umkn±ł.
    Tak na marginesie 735 OK-XGB leciałem w pi±tek z KRK do PRG. W ¶rodku niestety zmian brak, ale i tak nie jest to ich najgorszy 735. Przy okazji założyli mu chyba jak±¶ plombę pod oknami w przedniej czę¶ci kadłuba od strony wej¶cia. Wygl±da to jak jakie¶ wzmocnienie - nieregularny kształt i mnóstwo nitów (chyba). Na zdjęciach tego nie widać.

  10. #10

    Doł±czył
    Feb 2007

    Domy¶lnie

    Pasazer.com donosi także że zamykaj± loty do Żyliny i Popradu, a ponadto zwalniaj± 100 pilotów.

  11. #11
    Awatar Tupungato

    Doł±czył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domy¶lnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Pasazer.com donosi także że zamykaj± loty do Żyliny i Popradu, a ponadto zwalniaj± 100 pilotów.
    Ale samolot pomalowali i lans w¶ród spotterów jest :P

  12. #12

    Doł±czył
    Feb 2007

    Domy¶lnie

    Od lata 2012 pojawia się Ufa, za to masakrycznych cięć ci±g dalszy - znikaj±: Bejrut, Larnaka, Oslo, Skopje i Ateny...

  13. #13

    Doł±czył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domy¶lnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Od lata 2012 pojawia się Ufa, za to masakrycznych cięć ci±g dalszy - znikaj±: Bejrut, Larnaka, Oslo, Skopje i Ateny...
    Samo CSA znika...tylko stopniowo, jeszcze rok, dwa...

  14. #14
    Awatar maciek krk

    Doł±czył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domy¶lnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Samo CSA znika...tylko stopniowo, jeszcze rok, dwa...
    10.. 20..

    Optymalizuj± siatkę, wszystkie maszyny zabrane z tych kasowanych tras będ± latały na wschód.
    Już zapowiedziano większ± częstotliwo¶ć m in do Rosji, na Ukrainę, po za tym otwieraj± Praga - Genewa.

  15. #15

    Doł±czył
    Feb 2007

    Domy¶lnie

    I jeszcze Niżny Nowogród się pojawi, Helsinki znikn±...

  16. #16

    Doł±czył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domy¶lnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    10.. 20..

    Optymalizuj± siatkę, wszystkie maszyny zabrane z tych kasowanych tras będ± latały na wschód.
    Już zapowiedziano większ± częstotliwo¶ć m in do Rosji, na Ukrainę, po za tym otwieraj± Praga - Genewa.
    Optymalizacja poprzez zwolnienie 1/3 personelu, skasowanie LHR, ZRH - nadal będę twierdził, ze brzmi jak desperacja, a nie optymalizacja.
    Ciekawi mnie tez gdzie maja latac pasazerowie ze wschodu skoro tak intensywnie wycianaja kierunki na zachodzie

  17. #17
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Doł±czył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domy¶lnie

    Jedyne co moze ich ratować, to traktowanie PRG jako mini hubu wschodniego przez Sky Team.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #18
    Awatar alien

    Doł±czył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domy¶lnie

    Nie wydaje mi się, żeby pasażerowie z Rosji szukali w Pradze przesiadek. Tzn. przesiadaj± się - do taksówek, autobusów. I "lec±" do Karlsbadu, Marienbadu, etc.
    Poza tym coraz więcej Rosjan emigruje z Matuszki, wci±ż ro¶nie rosyjska diaspora w Czechach, co generuje też ruch VFR.
    For every solution there is a problem.

  19. #19

    Doł±czył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domy¶lnie

    Cytat Zamieszczone przez alien Zobacz posta
    Nie wydaje mi się, żeby pasażerowie z Rosji szukali w Pradze przesiadek. Tzn. przesiadaj± się - do taksówek, autobusów. I "lec±" do Karlsbadu, Marienbadu, etc.
    Poza tym coraz więcej Rosjan emigruje z Matuszki, wci±ż ro¶nie rosyjska diaspora w Czechach, co generuje też ruch VFR.
    P2P takie aby zapełnic A320 kilka razy w tygodniu, a dodatkowo z takim poziomem cen biletów, aby bylo to opłacalne - to pół Czech musieliby stanowić Rosjanie. A emigranci aż tak zasobni? jakos nie wydaje mi się to realne, bardziej wersja z mini hubem SkyTeam

  20. #20

    Doł±czył
    Feb 2007

    Domy¶lnie


    Polecamy

    CSA ma ogromny tranzyt ze Wschodu... Kto¶ zna czesky?
    19. 01. 2012 - Páteř sítě Českých aerolinií povede mezi západem a Ruskem

    Velikost textu:MaláStředníVelká

    České aerolinie v roce 2012 dokončí model své dopravní sítě, její páteř budou tvořit lety mezi západní Evropou a Ruskem.
    Praha 19. ledna 2012
    Posilování letů do východních destinací, předevąím do Ruska a klíčových trhů v tomto regionu, povede k dotvoření smysluplného transferového mostu mezi východem a západem. Takový je hlavní koncept páteřní sítě Českých aerolinií, kterou společnost plánuje v letoąním roce dokončit.
    Na západní straně bude základem ąestice nejsilnějąích destinací a jejich přirozené propojení na východ. Tento základ sítě na lokálním a transferovém trhu představuje 48 % vąech výnosů společnosti z pravidelné přepravy. Na východ budou letadla směřovat do a z 16 klíčových destinací. Tato sí» bude doplněna regionálními lety s délkou trvání do hodiny a půl, a samozřejmě vybranými destinacemi tzv. point-to-point přepravy, kam patří například linky do Tel Avivu anebo do Bruselu. Nabídku doplní dálkové spoje přes Abú Dhabi ve spolupráci se společností Etihad Airways a destinace nabízené spolu s daląími partnery.
    Celkem budou České aerolinie v letní sezoně 2012 samy operovat linky do 48 destinací v 31 zemích, coľ v maximálním týdnu představuje 432 zpátečních letů týdně. Díky spolupráci s partnery bude ale celková nabídka mnohem ąirąí. V nabídce společnosti se objeví více neľ 98 destinací v 50 zemích.
    České aerolinie plánují do letového řádu zařadit ruské destinace jako Ufa anebo Niľnij Novgorod, dojde také k posílení frekvencí do Moskvy, Baku, Taąkentu, Almaty či Lvova. Mezi západoevropskými destinacemi přibude například ®eneva, ve stádiu úvah jsou i některé sezonní destinace. Z důvodu nestabilního geopolitického vývoje v regionu Blízkého východu bude pozastaven provoz do Bejrútu. Pro výrazný pokles poptávky na lokálních trzích nebudou v letní sezoně 2012 v nabídce Larnaka, Oslo, Skopje ani Atény. Některé daląí linky, jako například Helsinky, budou pokračovat na bázi codeshare spolupráce, a zůstávají v letovém řádu Českých aerolinií ve svých původních frekvencích i odletových a příletových časech. Z pohledu zákazníka se tak u těchto destinacích nic nemění.
    Přepravní výsledky v roce 2011: přibylo cestujících na lokálních trzích
    Počet cestujících, které České aerolinie přepravily v roce 2011, odráľel probíhající restrukturalizaci, konsolidaci dopravní sítě i dění v odvětví. Společnost se podle plánu zmenąila, o to ale fungovala efektivněji, a to včetně vyuľívání, tzv. utilizace, svého letadlového parku, která se meziročně zlepąila o 5 %. Svědčí o tom skutečnost, ľe přestoľe České aerolinie v souhrnu uskutečnily o 17,4 % letů méně, celkový počet přepravených cestujících poklesl jen o 7,5 %. Do Společenství nezávislých států (SNS) ale České aerolinie meziročně přepravily o více neľ 8 % více cestujících, vyrovnaný počet cestujících zaznamenaly také u destinací v západní Evropě. Na lokálních trzích České aerolinie přepravily o více neľ 9 % pasaľérů více. Podíl transferových cestujících tak v loňském roce klesl na 54 %. Celkem České aerolinie v roce 2011 přepravily 4 251 736 cestujících.
    Díky restrukturalizačnímu plánu a postupné proměně dopravní sítě se daří zvyąovat obsazenost letadel. Ta se postupně přibliľuje průměru AEA, i kdyľ v roce 2011 tento trend mírně zpomalil,“ uvedl prezident Českých aerolinií, Philippe Moreels.
    Na linkách do a z destinací v Rusku a daląích postsovětských zemích zaznamenaly České aerolinie v loňském roce zřetelný růst počtu cestujících (+8,4 %). Poptávané byly zejména spoje do Amsterdamu, Paříľe, Barcelony, Madridu, Milána a Říma, do kterých směřovalo ze států SNS nejvíce transferových cestujících. Ty tvořily 42 % přestupů na letech mezi východem a západem operovaných letadly Českými aeroliniemi. Na letech do Ruska a do daląích destinací v tomto prostoru cestovalo v loňském roce téměř 20 % vąech cestujících Českých aerolinií.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 03-10-2012, 16:54
  2. 18-01-2012, 20:53

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomo¶ci
  • Nie możesz dodawać zał±czników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •