Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 98
Like Tree22Likes

Wątek: Zamówienia 2012

  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Zamówienia 2012


    Polecamy

    Boeing rozpoczął już sprzedaż samolotów w 2012. Zgodnie z dzisiejszym info: Jet Airways 17 B737, Virgin Australia 1 B737, UFO 10 B787. Ktoś anulował 2 B777
    no risk, no fun ;D


  2. #2
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    WestJet planuje zakup około 40 turbopropów.
    Wszystkie znaki na ziemi i niebie mówią o Q400NextGen

  3. #3
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Angara Airlines zamówił 10 AN-148-100E. Dostawy rozpoczną się w tym roku i potrwają do 2014.

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    C-Series: 5 zamowien + 5 opcji dla PrivatAir.
    Pozdrowionka

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie


    Pomalutku, powolutku, CSeries zdobywa swoją dolę na rynku. A jak będzie już latał, wtedy się zacznie.

  6. #6
    Awatar sandokan1966

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Boeing rozpoczął już sprzedaż samolotów w 2012. Zgodnie z dzisiejszym info: ...UFO 10 B787...
    To kosmici będą latać najnowszymi ziemskimi maszynami !

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Norwegian Air Shuttle zamawia 100 737-8MAX plus 100 opcji oraz 100 A320NEO plus 50 opcji. Do tego 22 dodatkowych 737-800.

  8. #8
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie [inf. prasowa] Norwegian zamawia 122 Boeingi 737


    OSLO, Norwegia, 25 stycznia 2012 r. - Boeing (NYSE: BA) i linie lotnicze Norwegian ogłosili zamówienie na 100 samolotów 737 MAX i 22 egzemplarze 737-800. Całkowita wartość zamówienia, według cen katalogowych, wynosi 11,4 mld dolarów i jest największym zamówieniem otrzymanym od europejskich linii lotniczych w historii firmy Boeing.

    Linie lotnicze Norwegian z siedzibą w Oslo są pierwszym europejskim przewoźnikiem, który sfinalizował zamówienie na zakup samolotów 737 MAX. To zamówienie pomoże liniom Norwegian powtórzyć sukces osiągnięty dzięki flocie samolotów nowej generacji 737-800.
    „Norwegian stał się jednym z największych operatorów 737 w Europie oraz cenionym partnerem Boeinga od momentu powstania", powiedział Aldo Basile, Wiceprezes ds. Sprzedaży w Boeing Commercial Airplanes Europe. „Od rozpoczęcia działalności w 2002 roku, Norwegian osiągnął ogromny sukces jako linia typu low cost, zapewniając wyjątkową wartość zarówno dla pasażerów jak i akcjonariuszy.”

    „To historyczny dzień dla Norwegian - zapewniliśmy odnowę naszej floty na wiele lat i jesteśmy bardzo zadowoleni z porozumienia z firmą Boeing”, powiedział prezes Norwegian, Bjorn Kjos. „Boeing odgrywa ważną rolę w naszej strategii rozwoju oszczędnej i przyjaznej środowisku działalności, co umożliwia osiągnięcie wysokiego poziomu satysfakcji klienta. Cieszy nas, że możemy kontynuować tę cenną współpracę i jesteśmy dumni z faktu, że będziemy pierwszym klientem programu 737 MAX w Europie.”
    „ 737 MAX gwarantuje większą oszczędność paliwa w porównaniu z dowolnym konkurencyjnym wąskokadłubowym samolotem na rynku," powiedział Basile. „Cieszy nas nasz wkład w zwiększanie wydajności linii Norwegian. Poprawa wyników finansowych i osiągnięć w dziedzinie ochrony środowiska idą w parze z ograniczaniem zużycia paliwa." 737 MAX posiada nowy wariant silnika oraz opiera się na zaletach samolotu aktualnej generacji 737. Model 737 MAX wykorzystuje najnowocześniejsze technologicznie silniki CFM International LEAP 1-B, które zapewniają niższe zużycie paliwa oraz obniżoną emisję CO2 o dodatkowe 10-12 procent w porównaniu z dzisiejszymi wąskokadłubowymi samolotami. Nowe modele 737 będą zapewniały najniższe koszty operacyjne w segmencie samolotów wąskokadłubowych z przewagą około 7 procent, w przeliczeniu na pasażera, nad konkurencją. Ten kontrakt kontynuuje rozmach zamówień na 737 MAX. Uwzględniając zamówienie Norwegian, program 737 MAX otrzymał zamówienia i zobowiązania na ponad 1000 samolotów od 15 klientów.

    W sumie firma Boeing otrzymała zamówienia na ponad 6300 samolotów nowej generacji 737.
    Norwegian obecnie zarządza flotą 62 samolotów: 48 samolotów nowej generacji 737-800s i 14 typu 737-300s. Uwzględniając dzisiejszy kontrakt, Norwegian oczekuje na realizację zamówień na 184 samoloty firmy Boeing, w tym: 100 samolotów typu 737 MAX, 78 samolotów nowej generacji i 6 samolotów 787 Dreamliner. Obsługując prawie 16 mln pasażerów w 2011 roku, Norwegian jest trzecim co do wielkości tanim przewoźnikiem w Europie. Norwegian obsługuje obecnie ponad 300 tras w całej Europie, Afryce Północnej i na Bliskim Wschodzie i zatrudnia około 2500 osób. Firma jest notowana na giełdzie w Oslo od 2003 roku.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    I 100 Airbusów A320neo ))

    +150 dalszych sztuk z prawem zakupu (100 Boeingów + 50 Airbusów)


    Norwegian Air Shuttle ASA has placed orders with Boeing Commercial Airplanes and Airbus S.A.S. comprising a total of 372 aircraft whereof 222 are on firm order.
    The firm orders are for 22 Boeing 737-800, 100 Boeing 737 MAX8 and 100 Airbus A320neo. The agreements also include purchase rights for an additional 100 Boeing 737 MAX8 and 50 Airbus A320neo. The firm orders have an aggregated value at list price of approximately NOK 127 billion.
    Norwegian will be the European launch customer for the new Boeing 737 MAX8. The aircraft is the successor of the 737-800 featuring an all-new engine configuration which combined with airframe improvements will give a 10 – 12 % reduction in fuel burn over its predecessor. The existing 737-800 is currently the most efficient single-aisle aircraft and is the backbone of Norwegian’s operation.
    Norwegian will take delivery of the new Airbus A320neo for future business and growth opportunities. The aircraft is the successor of the existing Airbus A320 featuring an all-new engine configuration which combined with airframe improvements will reduce fuel burn by 15 – 17 % compared to the existing A320.
    Today’s order will consolidate Norwegian’s position as one of the most competitive and cost efficient airlines in Europe. The order is designed to replace the existing fleet and to secure the best available capacity for growth. The order is in line with Norwegian’s established strategy of continuously striving for the lowest cost in the company’s markets which include operating the most fuel and cost efficient aircraft.
    The delivery of aircraft starts in 2016. The aircraft purchase is supported by the Export-Import Bank of the United States (Ex-Im) and European Export Credit Agencies.
    Norwegian will host a press and analyst briefing at 10 a.m. CET at Felix Conference Center at Aker Brygge in Oslo.
    Please see the enclosed aircraft fact sheet and press release.
    Fornebu, Norway, 25 January, 2012
    Norwegian Air Shuttle ASA, commercially branded “Norwegian,” is a public low-cost airline noted on the Oslo Stock Exchange. The company is the second largest airline in Scandinavia, and has a route portfolio that stretches across Europe into North Africa and the Middle East. With competitive prices and customer friendly solutions and service, the company has experienced significant growth over the previous years. With more than 13 million passengers in 2010, Norwegian is the 3rd largest low-cost airline in Europe. Norwegian currently operates 61 aircraft on 297 routes to more than 100 destinations and employs approximately 2 500 people

    http://www.mynewsdesk.com/uk/pressro...ircraft-726501

  10. #10
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Zmiażdżą SAS jak tak dalej pójdzie. Norwegian moim zdaniem jest bardzo konkretną, bardzo dobrze zarządzaną linią. Ciut droższą, ale pozbawioną wad Ryanaira i Wizzaira.

  11. #11
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Chyba tym zamówieniem DY jasno dał do zrozumienia, że planuje ekspansję po za Skandynawie.

  12. #12
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie

    Zwróćcie jednak uwagę, że chodzi o dostawy mające rozpocząć się dopiero w roku 2016. Prawda, czas szybko leci, ale to jeszcze dość odległa perspektywa.

    Patrząc z innej strony, do tego czasu może się dużo zmienić, nawet rynek rosyjski może się w jakiś sposób otworzyć.

  13. #13
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Chyba tym zamówieniem DY jasno dał do zrozumienia, że planuje ekspansję po za Skandynawie.
    Z pewnością, ale też i w Skandynawii jest jeszcze bardzo dużo miejsca na rozwój. Tylko na robienie tras Sztokholm-Kopenhaga, Oslo-Kopenhaga Norwegian spokojnie mógłby dołożyć 2-3 samoloty. Oczywiście zamówienia na 200 samolotów nie można traktować tak, że kiedyś Norwegian będzie miał prawie 300 samolotów. Myślę, że gdy się ulokuje te dostawy w kalendarzu i doliczy do tego wycofywanie starszych samolotów, Norwegian będzie w porywach miał maksymalnie 180 samolotów.

  14. #14

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Basingstoke, UK

    Domyślnie

    Witam

    Norwegian juz sie pozbywa wszystkich 737 CL, firma w ktorej pracuje ma podpisany kontrakt na przeglady (C,D) dla nich i kontrakt wygasa w przyszlym roku, do tej pory bylo tak, ze jeden wychodzil z hangaru a drugi juz czekal na plycie na wejscie, a teraz juz sa dziury w programi, oni juz coraz mniej maja Clasic'ow i sukcesywnie jak tylko leasing sie konczy to oddaja i przechodza na 737-800.
    Robia troche jak FR, wynajmuja nowe samoloty, prosto z fabryki, a co za tym idzie nizsze koszty obslugi, nieporownywalnie nizsze w stosunku do CL.
    P.S.
    Kupuja nowe samoloty, dosc duzo ich czyli bedzie robota w kiosku
    Pozdrawiam
    Lukasz

  15. #15

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Nowe zamowienia Bombardiera:

    1) 6 zamowien + 18 opcji na CRJ1000 dla UFO (Garuda ?)
    2) 5 zamowien na Q400NG dla UFO (az sie boje domyslac dla kogo )
    Pozdrowionka

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki / LCJ

    Domyślnie

    Linie Lion Air sfinalizowaly umowe na zakup 201 szt B737 MAX i 29 szt B739ER NG. Dodatkowa opcja na 150 szt 737 MAX.

    Singapur: Lion Air finalizuje kupno 737 - Pasazer.com

  17. #17
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Belavia zakupi 2 Embraery 175 (zakup poprzez leasing od ALC)
    Dostawy w drugiej połowie roku.
    Po za tym prawdopodobnie w 2013 pozyskają 2-3 maszyny E90.

  18. #18

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
    Nowe zamowienia Bombardiera:

    1) 6 zamowien + 18 opcji na CRJ1000 dla UFO (Garuda ?)
    Potwierdzone - Garuda.
    Pozdrowionka

  19. #19

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
    Nowe zamowienia Bombardiera:

    2) 5 zamowien na Q400NG dla UFO
    UFO=Ethiopian, a dokladniej: dwa dla Ethiopian, trzy dla ASKY Airlines of Togo.
    Pozdrowionka

  20. #20
    Awatar piciuuu

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez teufel Zobacz posta
    Linie Lion Air sfinalizowaly umowe na zakup 201 szt B737 MAX i 29 szt B739ER NG. Dodatkowa opcja na 150 szt 737 MAX.
    Oraz 27 ATR 72-600.
    SINGAPORE: Lion Air orders 27 ATR 72-600s



Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •