Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Awatar Flying_Peter

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie AUA wprowadzają nowy pakiet oszczędnościowy.


    Polecamy

    Austrian Airlines, spółka- córka Lufthansy, ogłosiła wprowadzenie kompleksowego programu oszczędnościowego, pozwalającego już w tym roku zaoszczędzić kwotę 220 mln euro. Nowy CEO Austriana, Jaan Albrecht, zapowiedział, że wprowadzane zmiany są niezbędne dla dalszego funkcjonowania przedsiębiorstwa. W tym celu ujednolicona zostanie flota średniodystansowa: cała rodzina 737 zastąpiona zostanie „nawet siedmioma” Airbusami A319 i A320 wyleasingowanymi od LH. Zgodnie z zapowiedziami zarządu wpływają już pierwsze oferty na zakup 11 Boeingów 737, nieoficjalnie mówi się o tureckim przewoźniku SunExpress. Cała średniodystansowa flota AUA została niedawno wyposażona w nową kabinę, taką samą jaką zyskały maszyny Lufthansy. Zarówno piloci jak i obsługa naziemna będą przeszkoleni na nowy typ samolotów. Zapowiedziano także negocjację umów z Austro Control, zarządcą lotniska w Wiedniu i OMV celem obniżenia stawek stałych opłat. Dalej niejasny pozostaje przyszły kształt i plany dot. Tyroleana, jednakże odrzucono pomysł wcielenia przedsiębiorstwa do AUA. W ciągu najbliższych miesięcy dowiemy się, które destynacje zostaną skreślone w ramach oszczędności. Nieoficjalnie mówi się także o pozyskaniu do floty dodatkowej sztuki 767.

    Źródło:
    Austrian Aviation Net: Sparpaket: Austrian Airlines am Scheideweg

  2. #2
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Flying_Peter Zobacz posta
    Nowy CEO Austriana, Jaan Albrecht
    To ten sam, ktory byl ceo star alliance?

  3. #3
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Flying_Peter Zobacz posta
    cała rodzina 737 zastąpiona zostanie „nawet siedmioma” Airbusami A319 i A320 wyleasingowanymi od LH. Zgodnie z zapowiedziami zarządu wpływają już pierwsze oferty na zakup 11 Boeingów 737, nieoficjalnie mówi się o tureckim przewoźniku SunExpress.
    SunExpress - fifty/fifty Luftwaffe / Turkish. Czyli wszystko w rodzinie a PR duperele do mediów smaży.

  4. #4
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    To ten sam, ktory byl ceo star alliance?
    Tak. Zastepiony przez goscia z UA
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Ogólnie to nic dobrego nie widze...
    niby piszą o nowych 777 i PVG, a pamietam jak go zamykali jeszcze za mojej kadencji w tej linii, jako kierunek przynoszacy najwieksze straty i pochlaniajacy dwie duze maszyny (wtedy jeszcze A330/340) do obslugi...
    no zobaczymy, ogolnie tak koncza linie wchlaniane przez LH... A moglo byc tak dobrze gdyby turek kupil OS w 2009...

    Miejmy nadzieje ze sie im uda, trzymam kciuki za OSa )

    pozdro dla wszystkich

    Filip

  6. #6
    Awatar Flying_Peter

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez filipc Zobacz posta
    Ogólnie to nic dobrego nie widze...
    Właśnie nowy CEO ma niby wyprowadzić AUA na prostą- zobaczymy... Co do 777 to czytałem różne plotki, nawet takie, że jedna maszyna ma zostać wycofana z floty. Podobno zainteresowanie nią zgłosiły już China Soutern. Jeżeli chodzi o PVG, to nie wiem czy w obecnej sytuacji dobrym pomysłem jest otweranie nowego połączenia. Tym bardziej, że coraz głośniej mówi się o zawieszeniu operacji do Mumbaju i Dehli. Jedynie bliskowschodnie destynacje zdają się przynosić korzyści- od rozkładu letniego loty do TLV i IKA mają być obsługiwane przez 767. Austrian odczuwa też coraz bardziej obecność konkurencji w postać AirBerlin/NIKI w VIE.

  7. #7
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie


    Polecamy

    no zobaczymy, ogolnie tak koncza linie wchlaniane przez LH... A moglo byc tak dobrze gdyby turek kupil OS w 2009...
    Nie mysle zeby bylo. Problem nie jest o tyle wlasciciel co rynek i jego dynamika. Zauwaz ze prawie zadna linia o wiekszej wielkosci legacy w Europie nie zarabia na rynku Europejskim..pod kreska jest LH, BA/IB, AF/KL itd.

    Austrian odczuwa też coraz bardziej obecność konkurencji w postać AirBerlin/NIKI w VIE.
    Mutual destruction. OS odczuwa konkurencje a konkurencja robi taki undercutting ze sama sie bankrutuje.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •