Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 27
Like Tree4Likes

Wątek: Estonian Air wymienia nowiutkie Canadairs na E-Jets

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Estonian Air wymienia nowiutkie Canadairs na E-Jets


    Polecamy

    Jak donoszą bording.no i Eesti Paevaleht, Estonian Air podjął decyzję o jak najszybszym wycofaniu swoich nowonabytych CRJ900 NextGen i zastąpienia ich Embraerami E-Jets, a w dalszej kolejności zamierzają jeszcze zastąpić SAABy nowymi ATRami.

    Na początek w leasing wezmą 3 E-170 od Finnaira, potem chcą kupić 3-4 E-190.

    Nareszcie komfort, i nareszcie z 9 rękawów w Tallinie będzie pożytek.
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 18-03-2012 o 17:41 Powód: literówka w tytule

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Że co? Leciałem CRJ-700 Lufthansy i jakoś na komfort nie miałem powodu narzekać, a jestem gościem raczej słusznej postury. Na pewno czułem się bardziej komfortowo niż w lotowskim Boeingu 737-500.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wiedziałem że się odezwiesz W każdym razie - niewygodnych 735 i 733 też się pozbywają, owszem, spoko luzik

    W Estonii na CRJ raczej narzekano, że jest mało miejsca i że inwestycja w rękawy poszła na marne...

    Poza tym warunki finansowe oferowane przez Bombardiera okazały się mniej korzystne niż Embraera

  4. #4
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Wycofują CRJ'tki tylko z powodu marnego komfortu?
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  5. #5
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Estończycy chcieli zakupić kolejne CRJ900NG po cenach jak przy poprzednich trzech maszynach. Tyle, że tamte maszyny były kupowane w "pakiecie" z CRJtkami dla SASu.I jeszcze kilka innych powodów. Wielokrotnie CRJki korzystały z rękawów w TLL.ps: ATRki 42 w ich barwach będą super wyglądały

  6. #6
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Że co? Leciałem CRJ-700 Lufthansy i jakoś na komfort nie miałem powodu narzekać, a jestem gościem raczej słusznej postury. Na pewno czułem się bardziej komfortowo niż w lotowskim Boeingu 737-500.
    A ja się lepiej czuję w lotowskim E70, a nawet E75 niż w jakimkolwiek CRJ Lufthansy.
    Poza tym, co ma CR7 Lufthansy do B735 LOT-u w kontekście wymiany CR9 na E-Jety przez Estonian Air?
    lofoten and aisle seat like this.

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Na tym forum (i nie tylko na tym) panuje jakaś ogólnonarodowa fobia anty-CRJ, że niby niewygodne są. Dlatego, samemu doświadczywszy osobiście lotu w CRJ-700, dementuję wszelkie uwagi, jakoby były one mega-strasznie niekomfortowe. Nie są. Chyba, że ktoś ma >190cm wzrostu...

    Niekomfortowe to są 737 LO.

  8. #8
    Awatar konradeck

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Dlatego, samemu doświadczywszy osobiście lotu w CRJ-700, dementuję wszelkie uwagi, jakoby były one mega-strasznie niekomfortowe. Nie są. Chyba, że ktoś ma >190cm wzrostu...
    Ja chciałem zdementować to dementi, ponieważ, latając często CRJ-200, -700 i -900 LH uważam, że jest to dość przyjemny samolot nawet, jak się ma powyżej 190 cm (u mnie 196).
    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Niekomfortowe to są 737 LO.
    +1
    Nie lubie obijać sobie zębów o oparcie fotela przede mną...
    Pozdrawiam
    Konradeck

    Nigdy nie pozwól, by samolot zabrał Cię w miejsce, którego Twój umysł nie odwiedził w ciągu ostatnich 5 minut.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Na tym forum (i nie tylko na tym) panuje jakaś ogólnonarodowa fobia anty-CRJ, że niby niewygodne są. Dlatego, samemu doświadczywszy osobiście lotu w CRJ-700, dementuję wszelkie uwagi, jakoby były one mega-strasznie niekomfortowe. Nie są. Chyba, że ktoś ma >190cm wzrostu...

    Niekomfortowe to są 737 LO.
    Ja jestem niziutki, leciałem CRJ 900 i czułem się okropnie Gorzej niż w LOTowskim 737.

    A poza tym, oni nie wymieniają CRJ na 737, tylko CRJ i 737 na E-Jety, więc podnoszenie, że 737 LOTu jest gorszy niż CRJ Lufy jest trochę od czapy

    maciek krk@ Tzn musieli część rękawów przeinstalować już, bo na początku CRJ nie mogły być w TLL obsługiwane rękawami (zaraz po zakupie CRJ szeroko problem komentowano w estońskiej prasie).

    Komfort to oczywiście uboczna sprawa, kasa ma znaczenie

  10. #10
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Że co? Leciałem CRJ-700 Lufthansy i jakoś na komfort nie miałem powodu narzekać, a jestem gościem raczej słusznej postury. Na pewno czułem się bardziej komfortowo niż w lotowskim Boeingu 737-500.
    Szczerze mowiac to bardziej niewygodnego samolotu niz CRJ w dowolnej wersji nie spotkalem, a nalatalem sie nimi sporo. A juz siedzenie przy oknie to masakra, do tego mikroskopijnej wielkosci schowki na bagaz... Wiec calkowicie sie tej decyzji nie dziwie, statystycznie podejrzewam ze dosc niewielki procent pasazerow uzna ze CRJ jest komfortowy bo lubia producenta tak jak Ojciec ;-)
    Stoarn likes this.
    KZ

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    A teraz wyobraźcie sobie podróż CRJ z Tallina do Barcelony albo Tbilisi (ponad 4 godziny)

  12. #12
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    A juz siedzenie przy oknie to masakra, do tego mikroskopijnej wielkosci schowki na bagaz...
    Siedziałem przy oknie, rząd 8A/10D, mi tam było wygodnie; w 737 gniotłem się o ścianę. A 'delivery at aircraft' mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, cieszę się, że nie blokuję przejscia tak, jak niektórzy, co włożyć bagażu do schowka w trzech ruchach nie potrafią...

    @Stoarn: Ludzie tłuką się Sindbadem i innymi tego typu wynalazkami w gorszych warunkach przez 36h na trasie wyspy - "łojcowizna", ale to tak swoją drogą...

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Siedziałem przy oknie, rząd 8A/10D, mi tam było wygodnie; w 737 gniotłem się o ścianę. A 'delivery at aircraft' mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, cieszę się, że nie blokuję przejscia tak, jak niektórzy, co włożyć bagażu do schowka w trzech ruchach nie potrafią...

    @Stoarn: Ludzie tłuką się Sindbadem i innymi tego typu wynalazkami w gorszych warunkach przez 36h na trasie wyspy - "łojcowizna", ale to tak swoją drogą...
    Estonian Air zdaje się ma wyższe ambicje niż oferowanie produktu Sindbada...

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...gdyby dostali taką cenę, za jaką kupili te 3 CRJ z "pakietu SAS", nawet nie zaczęliby rozmów z Embraerem.

  15. #15
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    No i taki był wstępny plan, by dokupić cztery CRJ 900.
    No ale okazało się, ze cena podskoczyła, do tego Bombardier nie chciał zgodzić się na pewne warunki(niepewna sytuacja Estonian Air) no i jest jak jest.

  16. #16
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Spotkalem tylko w jednej lini wygodny CRJ: Air Canada. PTV + 34" pitch. Lepiej tam niz w niejednym E+
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  17. #17
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    No i jest pierwszy "cycek"
    Sebek1994 likes this.

  18. #18
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Wyglada bardzo fajnie. Ja osobiscie jestem fanem zarowno brazylijskich jetow jak i CRJ-ow. Zawsze mam frajde jak moge
    leciec ktoryms z nich.

  19. #19
    Awatar martineho

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK_OSKAR

    Domyślnie

    W CRJ LH (FRA-RIX) parę lat temu spotkałem się z jedynym w swojej karierze "delivery at aircraft" dotyczącym torby na dwa laptopy. Tam w ogóle są schowki na bagaż podręczny?

  20. #20
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez martineho Zobacz posta
    W CRJ LH (FRA-RIX) parę lat temu spotkałem się z jedynym w swojej karierze "delivery at aircraft" dotyczącym torby na dwa laptopy. Tam w ogóle są schowki na bagaż podręczny?
    Tylko z nazwy. Jedyne co tam zmiescisz to kurtka (ale nie puchowa) ktora dodatkowo musisz upchnac zeby domknac drzwi.
    KZ

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 03-04-2012, 21:30

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •