EuroLot do wymiany!
Ładnie wyglada kokpit, ale z zewnatrz wyglada prawie tak samo.
Juz od 2010 roku:
http://www.flightglobal.com/articles...interiors.html
EuroLot do wymiany!
Ładnie wyglada kokpit, ale z zewnatrz wyglada prawie tak samo.
Nie.Zamieszczone przez Stoarn
Jeśli ceny ropy w dalszym ciągu będą szły w górę (a amerykańskie lobby naftowe na pewno się o to postara), eksploatacja jakiegokolwiek odrzutowca o pojemności mniejszej niż 100 siedzeń nie będzie miała ekonomicznego sensu.
Brak zamówień na Embraery-145, spadające zamówienia na -170 i rosnąca liczba zamówień i konwersji na -190/-195 mówią same za siebie.
Boeing ma ten sam problem z 737NG zresztą: zamówienia na -700 spadają, zaś -800 sprzedaje się jak świeże bułeczki.
Wniosek: LO powinien zacząć rozważać zamianę E-145 na ATR-72-600, zaś E-170/-175 na E-190 w ciągu następnych 10 lat. Problemu nie powinno być, bo OIDP cała flota E-jetów jest leasingowana.
Ciekawe czy będą miały nieco większą pojemność pasażerów, kiedyś sobie oszacowałem, że gdyby ATR 72 mieścił z 10 paxów wiecej to można by założyć "rentowne" low cost'owe linie na trasach krajowych (uwzględniajac tylko podstawowe wydatki jak opłaty lotniskowe paliwo i personel) ale przynajmniej będą dużo mniej palić.
Dla mnie ATR to bardzo fajne maszyny - po prostu mam do nich sentyment. Dlatego nie obrażę się, jak (euro)LOT zamówi kilka -600.
Ja również lubie ARTki,
może lot nimi nie jest megakomfortowy, ale jakoś (nie umiem tego wytłumaczyć) fajnie sie nimi lata ;-)
Co do zamówienia -600 przez LO, to oczywiście byłbym "za",
śmiem twiedzić, że to bardzo dobre rozwiązanie dla naszego narodowego przewoźnika, z punktu widzenia pasażera i samego LOTu (ekonomia, koszty itp. itd.)
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Oj co do zamiany 145 na 72 bylbym ostrozny...
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Zamieszczone przez ojcie_c
Ceny paliwa wzrosną, ale ceny korzystania z przestrzeni spadną.
If it's possible, it's done.
If it's impossible, it will be done.
a skąd wynika ta ostrożnośc ?Zamieszczone przez wegi
nie chodzi mi o zamianę ARTków na ERJ =)
Jak już to puścić wszyskie ART na krajówki, a zostawiać "ołówki" na takie trasy jak: Tallin, Odessa, Hanower, Stuttgart , i tam gdzie obecinie operuje EuroLOT (zagranica) . . .
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Mam za sobą ponad 250 lotów ATRami - z tego pewnie 240 Lotu - i uważam, że to samolot idealny na potrzeby polskie - miły, wygodny, bagażnik z przodu daje możliwości równoczesnego boardingu i załadunku, niezawodny (latałem w napradę ekstremalnych warynkach). 72-ka ma problem z nagrzewaniem się miejsc w 6-tym rzędzie z powodu bardzo silnego wpływu śmigła, ale poza tym jest super. Mały lifting dał dobre efekty. Także jestem całym sercem za zakupem nowej rodziny tych maszyn. Tym bardziej, ze mamy chyba najlepszego pilota w historii tych modeli - kpt. D.
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
erj juz sa wycofywane z LOTu - ostatni zakup E-170/5 byl spowodowany wymiana samolotow
Na Hanower musi lecieć co najmniej B737. Już dzisiaj większosć miejsc na rejsy w lato jest sprzedana. W dodatku te ceny.....Zamieszczone przez Mateusz Janiec
A co do ATR. Super by było gdyby LOT był pierwszym odbiorcom takiej maszyny. W dodatku jeszcze gdyby zmienili wyposażenie...cud.
Zgadzam się z Witkiem - problem się pojawia jedynie na rejsach typu LVO, w których nawet 90% pax to tranzyty do USA i Kanady - często się zdarza że nie mieszczą się do ATR wszystkie bagaże dolatujące zwykle operującym 1, 2x w tygodniu 735.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
]Czy jestes w stanie przyblizyc mi ten niecodzienny problem?!!!Zamieszczone przez Witek Z
Andrzej
No cóż - problem znam wyłącznie z obserwacji. Jeśli siedzi się w rzędzie nr 6 - tym przy śmigle to bywa strasznie ogrzane poszycie kadłuba - tam nawet jest takie "wzmocnienie" - cząsteczki ze śigła uderzają w kadłub to się nagrzewa. Wiele osób mówiło mi że rzecz jest mało prawdopodobna, ale fakt jest faktem. Choć jak mówił Św. Tomasz z Akwinu, "jeśli fakty przeczą istnieniu Pana Boga, tum gorzej dla faktów"
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
No to masz u mnie piwo za tak fajne uzasadnienie ! Szczegolnie za czasteczki!!!
A tak na powaznie w tym rejonie idzie duct z cieplym powietrzem.
/Piwo jak najbardziej serio .Zapraszam kontakt mailem/
Andrzej
Zakładki