Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 109
Like Tree5Likes

Wątek: Zmiany w Miles and More (LH)

  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Exclamation Zmiany w Miles and More (LH)


    Polecamy

    Potwierdziły się plotki o zmianach Lufthansy w Miles and More. I teraz:

    - Do HON liczą się tylko przeloty w C i F.
    - Po 300.000 mil kwalifikujących się do HON pasażerowie dostaną dwa e-vouchery.
    - Klasa P jest 'nieupgradeowalna'
    - Od 1 września również nie będzie można zrobić UPG z Z do F.
    - Mniej mil w klasie biznes:
    P - 500 na krajówce, 750 po Europie, 100% międzykontynentalne,
    Z - 1000 na krajówce, 1250 po Europie, 150% międzykontynentalne,
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    To taki miły prezent na wejście AirBerlin do OneWorld :-).
    PolishAir42 likes this.

  3. #3

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    tak na marginesie... to w ogole jest jakis "HON" z Polski ?
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 21-03-2012 o 19:32 Powód: ort.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Jest kilkudziesięciu. W tym był jeden, który wylatał HON na krajówce.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Jest kilkudziesięciu. W tym był jeden, który wylatał HON na krajówce.
    hmm, no to niezle..

    ale w sumie mozliwe jak ktos codziennie "dolatuje" do pracy

  6. #6
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    tak na marginesie... to wogole jest jakis "HON" z Polski ?
    "W ogóle" to jest, leciałem nawet z kilkoma.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  7. #7
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Jest kilkudziesięciu. W tym był jeden, który wylatał HON na krajówce.
    Niezle, chyba ma bilet miesieczny

  8. #8
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Ostatnio miałem wrażenie, że programy Turkish i United są bardziej opłacalne dla pasażera. Po tych zmianach tym bardziej. Jedyne, co mnie przy M&M by trzymało to executive bonus (bo i tak najczęściej latam LH/LO) i prawdopodobnie lepsze traktowanie przez LH (tego nikt wprost nie powie, ale podejrzewam, że jako Gold innego programu miałbym mniejsze szanse np. na upgrade operacyjny). LOTowi generalnie wisi, czy mam Gold czy nie (w sensie przywilejów "operacyjnych"), więc to i tak bez różnicy.

    Trudno, trzeba będzie przed wrześniem załapać jakiś bilet w Z, zaliczyć raz upgrade do First i tyle. Zrównanie Z z eco flex w liczbie mil to w ogóle jakaś porażka. LOT też przyjmuje takie chore stawki milowe, czy to tylko wymysł LH? Bo na Europie mile były chyba ostatnim argumentem, żeby w ogóle biznes kupować.

  9. #9
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Ostatnio miałem wrażenie, że programy Turkish i United są bardziej opłacalne dla pasażera. Po tych zmianach tym bardziej. Jedyne, co mnie przy M&M by trzymało to executive bonus (bo i tak najczęściej latam LH/LO) i prawdopodobnie lepsze traktowanie przez LH (tego nikt wprost nie powie, ale podejrzewam, że jako Gold innego programu miałbym mniejsze szanse np. na upgrade operacyjny).
    Ja tam się na UA już dawno przesiadłem. SEN trzymam ze względu właśnie na dodatkowe korzyści LH, które są w zasadzie coraz mniejsze też na pokładzie, alkoholu mi nie trzeba, a siedzenia dostane równie dobre na pokładzie UA, bez cyrków z A346 i podobnych.
    Złudzenia co op-up wyleczone już jakiś czas temu, choćby przy okazji przetasowań listy rankingowej od Q w górę.

    Jeśli chodzi o Turkisha, to już wolę się bimbać do Warszawy Polskim Busem żeby na ich loty się załapać w Premium Eco niż tyle samo wydawać na V/Q do Azji z LH.

  10. #10
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    Ja tam bym był baaardzo wdzięczny, gdyby to co jest działało poprawnie - mile od kilku tygodni naliczają się kompletnie przypadkowo (na 7 odcinków w ostatnim miesiącu naliczyły się za ... 1 odcinek), prośby o naliczenie się złożyć nie da...

  11. #11
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Jest kilkudziesięciu. W tym był jeden, który wylatał HON na krajówce.
    Ten jeden od krajówek to dosyć znanyczłowiek, latał codziennie do pracy. A jednego HON'a dosyć regularnie spotykam na lotach do/z Krakowa. Również dosyć znany, zresztą jego firma współpracuje z M&M.

  12. #12
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PawelL Zobacz posta
    Ja tam bym był baaardzo wdzięczny, gdyby to co jest działało poprawnie - mile od kilku tygodni naliczają się kompletnie przypadkowo (na 7 odcinków w ostatnim miesiącu naliczyły się za ... 1 odcinek), prośby o naliczenie się złożyć nie da...
    Zgadza sie - na 6 odcinkow: 2 odcinki LO naliczone, 2 odcinki LH naliczone, 2 odcinki LX do tej pory nie...

  13. #13
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Zgadza sie - na 6 odcinkow: 2 odcinki LO naliczone, 2 odcinki LH naliczone, 2 odcinki LX do tej pory nie...
    Żona moja pod koniec lutego dostała wszystkie mile dzień po przelocie (choć za dwa odcinki 29 lutego nie dostała już Executive - wyrównane po reklamacji). Moje loty z marca:
    LH - 1/1
    LO - 0/1
    ET - 0/2
    TK - 1/2
    Przy czym loty LO/TK były w ubiegły piątek, więc dopiero trzeci dzień roboczy mija.

    Tak w ogóle to patrząc na te zmiany, to albo kryzys się skończył i paxy przelewają się drzwiami i oknami, więc LH może wybrzydzać nawet w biznesie - albo kryzys trwa i ma się dobrze, a LH musi oglądać każdego eurocenta z każdej strony.

  14. #14
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    LH może wybrzydzać nawet w biznesie - albo kryzys trwa i ma się dobrze, a LH musi oglądać każdego eurocenta z każdej strony.
    Skądś trzeba ten miliard dolarów oszczędności zapowiadany przez CEO pod koniec ubiegłego roku wysupłać. Chociaż z drugiej strony rozdawanie na lewo i prawo FQTV jakoś nie idzie mi w parze z tamtymi potencjalnymi oszczędnościami.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #15

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    LOT też przyjmuje takie chore stawki milowe, czy to tylko wymysł LH
    Nie wiem jak LO, ale sprawdziłem przykładowe bilety LX po Europie (na wrzesień). Business saver bookuje P, ale wskazują stawkę milową 2000/segment (+exec). Przy okazji dodają uwagę, że w przypadku opóźnienia pierwszego segmentu i konieczności rebookingu na połączenie wykonywane przez inną linię (nawet codeshare) gwarantują przelot jedynie w Y i zwracają różnicę.
    Pozdrawiam,
    slaweq

  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Póki co, jak wskazuje tytuł wątku, zmiany dotyczą LH. Ale pewnie kwestią czasu jest, kiedy zostaną zaaplikowane również reszcie grupy.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    No cóż, LH robi wszystko by stworzyć coraz bardziej atrakcyjny program dla klientów skłonnych wydawać na jej usługi wielozerowe kwoty rocznie Ma już świetny produkt w C, jakością wygrywa przecież w cuglach z konkurencją, to teraz musi jeszcze ufajnić M&M żeby był już w ogóle git
    SkyGuy and klemenko like this.

  18. #18
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Chociaż z drugiej strony rozdawanie na lewo i prawo FQTV jakoś nie idzie mi w parze z tamtymi potencjalnymi oszczędnościami.
    Oooo, o to właśnie mi się też rozchodzi

    Cytat Zamieszczone przez slaweq Zobacz posta
    Przy okazji dodają uwagę, że w przypadku opóźnienia pierwszego segmentu i konieczności rebookingu na połączenie wykonywane przez inną linię (nawet codeshare) gwarantują przelot jedynie w Y i zwracają różnicę.
    Hmm, a to w ogóle jest legalne? Różnicę do jakiego Y zwracają, do Y full-flex? To nie ma czego zwracać. Do najtańszej dostępnej w momencie rezerwacji? Dobrze, że Lufa zmieniła to swoje motto, bo stare już w ogóle nie przystaje do rzeczywistości - a tutaj jeszcze zaraza się na resztę grupy roznosi.

  19. #19

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    HON'a ma duża cześć ( nie tych co jeżdżą autem by niby zaoszczędzić) polskich posłów z Europarla.

  20. #20
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Hmm, a to w ogóle jest legalne? Różnicę do jakiego Y zwracają, do Y full-flex? To nie ma czego zwracać. Do najtańszej dostępnej w momencie rezerwacji?
    Zwracają dopłatę do Business Saver pewnie, w końcu rebooking z ich winy.

Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 21-03-2012, 11:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •