33-34'' w linii charterowej? Nieźle!
Dodatkowo linia ujawniła kilka szczegółów konfiguracji kabiny.
Economy: 9 foteli w rzędzie w odstępach co 33-34", w Economy+ fotele będą co 38"
Live the Dreamliner
To nowe malowanie Thomsona jest bardzo ladne - i, choc przykro to pisac, 20x lepsze niz nowe malowanie LOT-u...
BTW, poczatkowo projektowany ksztalt Dreamlinera byl taki delfini (piekny, i wielka szkoda ze z niego zrezygnowano) - a to malowanie Thomsona troche sie kojarzy z orką (no dobra, nie co do koloru ).
eee tam... co wypada linii czarterowej, nie zawsze wypada takiemu przewoźnikowi z tradycjami jak LOT.
LOT to linie państwowe, narodowy przewoźnik, które mają za zadanie także reprezentować kraj. Nowe malowanie jest klasyczne i eleganckie. Jakie były opinie, kiedy ktoś pokazał w TVN24 proponowane malowanie? LOT ma mieć żurawia, symbol od 1929 roku, charakterystyczne, ponadczasowe logo, które jest nadal piękne, pomimo, że istnieje od lat 70. Mam nadzieję, że się ono nie zmieni, bo jestem pewny, że za lat 20 nadal będzie się wyróżniać swoją prostotą i elegancją. Do tego w najnowszej wersji malowania jest świetnie wkomponowana flaga. Co w malowaniu LOTu by się przydało lepszego? Jakiś oryginalny motyw, ludowy, najlepiej taki, jaki pojawia się na najnowszych reklamach. Ale nie na wszystkich maszynach, tylko na tych dłuższych.
Malowanie Thomson'a doskonale odpowiada profilowi linii, jest delikatne i nowoczesne. Wprowadza pasażerów w 'wakacyjny' nastrój, a takie zadanie mają te linie. Wygodnie przetransportować ludzi na urlop. Może teraz w ślady Thomson'a pójdą inne linie współpracujące z grupą TUI...
Luk@s: To, ze malowanie linii tradycyjnej moze (albo i powinno, niech tam ) sie roznic od malowania LCC, da sie zaakceptowac. Problem z nowym malowaniem LOT-u jest natomiast taki, ze... jest to kolejne wydanie schematu "caly bialy kadlub". Dobrze ze przynajlniej napis LOT (zawsze bede powtarzal, ze jest kapitalnie zaprojektowany!) jest dostatecznie wyrazisty (no ale zajmuje tylko jakis ulamek powierzchni kadluba, skadinad slusznie).
A co do "zawiezc grupe pasazerow na urlop" - no coz, chcialoby sie, zeby w tradycyjnych liniach wzieto wzor z tego 33-34"...
PS. Jesli chodzi o zachowanie symboli danej linii, to w nowym malowaniu Thomsona jest zachowana zarowno nazwa, jak i znak TUI. Wiec i w bardziej wyrazistym (niz to obecnie wprowadzane) malowaniu LOT-u daloby sie (i oczywiscie nalezaloby!) znaki linii (napis i Zurawia) zachowac. A nowe malowanie Thomsona ma to, czego, moim zdaniem, nie ma nowe malowanie LOT-u: samolot jest *z daleka rozpoznawalny* (jesli LOT-owska maszyna bedzie np. stala przy rekawie, i rekaw zasloni znak "LOT", to...).
A swoją drogą, ciekawe czy to jest nowe malowanie tylko Thomsona (a jesli tak, to czy tylko na 787), czy calej grupy TUI.
PS2. Zreszta to nowe malowanie Thomsona jest, podobnie jak dotychczasowe malowanie TUI, wlasnie stonowane, spokojne, bez "low-costowych ekstrawagancji", jesli o to chodzi.
Ostatnio edytowane przez Gabec ; 25-04-2012 o 18:12 Powód: scalanie
Zakładki