Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: RO A318

  1. #1
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie RO A318


    Polecamy

    Ostatnio Frontier, zaczął złomować swoje A318... Skoro jest taki nieekonomiczny że aż nie opłaca sie go sprzedawac, czemu Tarom, regionalny przewoźnik z biednego kraju, mający we flocie głównie 737, posiada kilka osiemnastek? Jest to wynik jakiegoś dealu z AF w ramach Skyteam, specyfika tras-małe obłozenie, duza częstotliwosc, czy po prostu nieprzemyślana decyzja?

  2. #2
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    To jest taki sam przypadek jak E45. W swoim czasie miały rację bytu, teraz niekoniecznie. A Taromu zapewne nie stać, żeby coś z tym fantem zrobić, więc latają na tym co jest.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #3
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie


    Polecamy

    Ostatnio Frontier, zaczął złomować swoje A318... Skoro jest taki nieekonomiczny że aż nie opłaca sie go sprzedawac
    Wszystko zalezy od lini co jest lub nie jest ekonomiczne do latania. Dla niektorych MD80s dalej sa ekonomiczne, bah nawet DC-9s lub 737 classics bo sa splacone. Dla niektorych lease rate jest za duzy i nie jest to ekonomiczne chociaz czesto maja nizsze koszty od wiekszosci lini. Jeszcze inni maja problemy z logistyka i fatalnym planowaniem hubu co do samolotu, a to jest rzecz ktora dotyczy szczegolnie F9 A318s ktore nie wiem czy wiesz/pamietasz ale nie mogly kolowac pod DEN skybridge bo maja vertical stabilizer ciut wyzszy niz A319/A320.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com



Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •