Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 41
Like Tree26Likes

Wątek: Zmiany w siatce Austrian Airlines

  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Zmiany w siatce Austrian Airlines


    Polecamy

    Za FT:

    So far the following changes are confirmed by OS and already loaded into the system:

    JUL1-AUG31
    VIE-FCO-VIE OS501/502 operated by Lufthansa (LH) 737-300
    VIE-DUS-VIE OS151/152 operated by Lufthansa (LH) 737-300
    VIE-DUS-VIE OS155/156 operated by Lufthansa (LH) 737-300
    VIE-VAR-VIE OS763/764 operated by Swiss (LX) Avro RJ100
    VIE-ZRH-VIE OS563/564 operated by Swiss (LX) Avro RJ100
    VIE-ZRH-VIE OS567/568 operated by Swiss (LX) Avro RJ100
    VIE-BUD-VIE several flights to be operated by Welcome Air (2W) Do-328
    VIE-PRG-VIE several flights to be operated by Welcome Air (2W) Do-328
    VIE-LNZ-VIE all flights except OS957/958 operated by Welcome Air (2W)
    several flights to/from KLU and some to INN and GRZ will also be operated by Welcome Air with Do-328 aircraft

    JUL14/15-AUG31
    VIE-TLV-VIE OS857/858 A-321 replaces B-767
    VIE-TLV-VIE OS859/860 A-321 replaces B-767
    VIE-MUC-VIE OS117/118 operated by Augsburg Airways (IQ) E190
    VIE-ARN-VIE OS311/312 operated by Augsburg Airways (IQ) E190
    VIE-ARN-VIE OS313/314 operated by Augsburg Airways (IQ) E190

    Unconfirmed Rumor
    VIE-DXB-VIE B-767 widebody-service could be replaced with A-320's
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Sie nalatali do TLV na szerokim... ;-)

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    W procesie 'naprawczym' tak im wyszło że nie ma komu latać i samoloty będą się pasły na płycie.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Czekam na PRNewswire ze kogos wywalaja z roboty za takie cos...
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  5. #5
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Trasę VIE-DXB w lipcu będzie obsługiwała LH na A343. Z ciekawostek - F będzie dostępne jako C.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #6
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Hmm, czyli kupując C nie będziesz miał pewności, czy dostaniesz C czy F? To prawie jak biznes w SP-LPG czy może skoro F sprzedają jako C, to C będzie jako eco+?

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Nie, odwrotnie. Samolot w systemie ma dwie klasy: C i Y. Ale kupując C możesz wylądować w fotelu F (serwis pozostaje bez zmian). Ficzer pewnie będzie dla elit HON i SEN.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    W sumie kuszące, gdybym tylko miał potrzebę lecieć do DXB i gdybym miał budżet na C

  9. #9
    Awatar Pitras

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Puszczykowo

    Domyślnie

    A w rozkładzie zimowym trasę mają obsługiwać Tyrolean Airways na 767. Ładne kombinacje.

  10. #10
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Początek końca podobnie jak w przypadku Brussels Airlines?

    Opóźnienie wymiany floty dalekiego zasięgu Austriana
    Dwa dni temu Carsten Spohr, prezes Lufthansa Group, do której należą Austrian Airlines stwierdził, że austriacki przewoźnik nie ma wystarczająco dużych zasobów finansowych, żeby pozwolić sobie na tak poważny wydatek. Ponadto zauważył, że potencjał Austrian ciągle nie został w pełni wykorzystany, o czym ma świadczyć fakt, że samoloty austriackiego przewoźnika stanowią 10 proc. floty grupy, ale generują zaledwie 4 proc. jej zysków. Już we wcześniejszych wypowiedziach Spohr podkreślał, że każda linia lotnicza należąca do Lufthansa Group musi sama „zasłużyć” sobie na otrzymanie kapitału inwestycyjnego dostępnego dla holdingu.
    Opóźnienie wymiany floty dalekiego zasięgu Austriana - Pasazer.com
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Początek końca czego?

  12. #12
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez striepo Zobacz posta
    Początek końca czego?
    HUBu Austriana vel Lufthansy w Wiedniu.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  13. #13

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafciooo77 Zobacz posta
    Początek końca podobnie jak w przypadku Brussels Airlines?
    Carsten Spohr, prezes Lufthansa Group, do której należą Austrian Airlines stwierdził, że austriacki przewoźnik nie ma wystarczająco dużych zasobów finansowych, żeby pozwolić sobie na tak poważny wydatek. Ponadto zauważył, że potencjał Austrian ciągle nie został w pełni wykorzystany, o czym ma świadczyć fakt, że samoloty austriackiego przewoźnika stanowią 10 proc. floty grupy, ale generują zaledwie 4 proc. jej zysków.
    A o tym, że na efektywność wpływa "efekt skali" ani słowa.

  14. #14

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Popatrz na to: w ramach grupy.

  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    czytając artykuł pudelka znajdź źródło ....
    "Szef LH – Carsten Spohr potwierdził niedawno, że stabilna strategia grupy polega na koncentrowaniu się na rozwoju czterech hub-ów: FRA, MUC, ZRH i VIE."

    stara flota to kara za strajkowanie

    póki Grupa Luftwaffe zajęta jest sobą i rynkiem "niemieckim" (jak i wszystkie tanie linie) LOT przyspieszyć powinien jak najszybciej swoją strategie rozwoju powiększania floty i jak najszybciej i najwięcej wejść na rynek niemiecki wszędzie gdzie sie da jak i obsadzić wszystko co jest możliwe, na wschodzie.

    Flagowa tania linia GR LH czyli EW jest prawie 300 mln ojro na minusie i mając wyższe koszty będzie sie starała optymalizować siatkę, więc wydaje się, że najlepiej by było podgryzać jak najbardziej/ jak najwiecej sie da Austriana i Eurowings

  16. #16
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Hub w Wiedniu jest potrzebny po to, żeby móc polecieć np. z Klagenfurtu do Frankfurtu i dalej w świat. Zysk został wypracowany w Austrii ale jest poniżej oczekiwań więc Austrian nie zasłużył na kapitał inwestycyjny od holdingu. Zysk trafi do DE i tam zostanie zainwestowany, tam powstaną kolejne miejsca pracy, tam zostaną zapłacone podatki co z kolei powiększy dystans Austriana do Lufthansy. Deja vu?
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  17. #17

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    LX jakos daje rade w grupie LH i flote odmlodzil

    znam malo szwajcarskich dowcipow ale tutaj jeden mi sie nasunal
    dlaczego Szwajcaria jest lepsza od Austrii? Bo ma duzy Plus na fladze
    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  18. #18

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Pomysł kolego gdzie skończył by Austrian gdyby nie udział w grupie.

  19. #19
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2018

    Domyślnie

    Pomyśl, gdzie skończył by mcxmcx gdyby nie był żonaty ...

    Luftwaffe od lat wielu tępi Austriana jak tylko może. Na odpowiedź dlaczego ? BO MOŻE
    W końcu ma być to linia dowozowa a nie przynosząca zyski.
    Szwajcaria to jednak Szwajcaria i wielu zapłaci 2-3 razy tyle by z Luftwaffe/ z przesiadka nie lecieć ... i klient mniej awanturujący się

  20. #20
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie


    Polecamy

    Pytanie gdzie Austrian będzie za dwa czy pięć lat. Trudno mieć o to pretensje dla Lufthansy, która przecież nie jest instytucją charytatywną a ogromnym, globalnym holdingiem mającym za zadanie przynosić zyski dla akcjonariuszy a państwo niemieckie ma za zadanie ich całą swoją mocą w tym wspierać w zamian za przychody do budżetu oraz prestiż.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •