Sie nalatali do TLV na szerokim... ;-)
Za FT:
So far the following changes are confirmed by OS and already loaded into the system:
JUL1-AUG31
VIE-FCO-VIE OS501/502 operated by Lufthansa (LH) 737-300
VIE-DUS-VIE OS151/152 operated by Lufthansa (LH) 737-300
VIE-DUS-VIE OS155/156 operated by Lufthansa (LH) 737-300
VIE-VAR-VIE OS763/764 operated by Swiss (LX) Avro RJ100
VIE-ZRH-VIE OS563/564 operated by Swiss (LX) Avro RJ100
VIE-ZRH-VIE OS567/568 operated by Swiss (LX) Avro RJ100
VIE-BUD-VIE several flights to be operated by Welcome Air (2W) Do-328
VIE-PRG-VIE several flights to be operated by Welcome Air (2W) Do-328
VIE-LNZ-VIE all flights except OS957/958 operated by Welcome Air (2W)
several flights to/from KLU and some to INN and GRZ will also be operated by Welcome Air with Do-328 aircraft
JUL14/15-AUG31
VIE-TLV-VIE OS857/858 A-321 replaces B-767
VIE-TLV-VIE OS859/860 A-321 replaces B-767
VIE-MUC-VIE OS117/118 operated by Augsburg Airways (IQ) E190
VIE-ARN-VIE OS311/312 operated by Augsburg Airways (IQ) E190
VIE-ARN-VIE OS313/314 operated by Augsburg Airways (IQ) E190
Unconfirmed Rumor
VIE-DXB-VIE B-767 widebody-service could be replaced with A-320's
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Sie nalatali do TLV na szerokim... ;-)
W procesie 'naprawczym' tak im wyszło że nie ma komu latać i samoloty będą się pasły na płycie.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Czekam na PRNewswire ze kogos wywalaja z roboty za takie cos...
Trasę VIE-DXB w lipcu będzie obsługiwała LH na A343. Z ciekawostek - F będzie dostępne jako C.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Nie, odwrotnie. Samolot w systemie ma dwie klasy: C i Y. Ale kupując C możesz wylądować w fotelu F (serwis pozostaje bez zmian). Ficzer pewnie będzie dla elit HON i SEN.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
A w rozkładzie zimowym trasę mają obsługiwać Tyrolean Airways na 767. Ładne kombinacje.
Początek końca podobnie jak w przypadku Brussels Airlines?
Opóźnienie wymiany floty dalekiego zasięgu Austriana
Opóźnienie wymiany floty dalekiego zasiÄgu Austriana - Pasazer.comDwa dni temu Carsten Spohr, prezes Lufthansa Group, do której należą Austrian Airlines stwierdził, że austriacki przewoźnik nie ma wystarczająco dużych zasobów finansowych, żeby pozwolić sobie na tak poważny wydatek. Ponadto zauważył, że potencjał Austrian ciągle nie został w pełni wykorzystany, o czym ma świadczyć fakt, że samoloty austriackiego przewoźnika stanowią 10 proc. floty grupy, ale generują zaledwie 4 proc. jej zysków. Już we wcześniejszych wypowiedziach Spohr podkreślał, że każda linia lotnicza należąca do Lufthansa Group musi sama „zasłużyć” sobie na otrzymanie kapitału inwestycyjnego dostępnego dla holdingu.
Początek końca czego?
Popatrz na to: w ramach grupy.
czytając artykuł pudelka znajdź źródło ....
"Szef LH – Carsten Spohr potwierdził niedawno, że stabilna strategia grupy polega na koncentrowaniu się na rozwoju czterech hub-ów: FRA, MUC, ZRH i VIE."
stara flota to kara za strajkowanie
póki Grupa Luftwaffe zajęta jest sobą i rynkiem "niemieckim" (jak i wszystkie tanie linie) LOT przyspieszyć powinien jak najszybciej swoją strategie rozwoju powiększania floty i jak najszybciej i najwięcej wejść na rynek niemiecki wszędzie gdzie sie da jak i obsadzić wszystko co jest możliwe, na wschodzie.
Flagowa tania linia GR LH czyli EW jest prawie 300 mln ojro na minusie i mając wyższe koszty będzie sie starała optymalizować siatkę, więc wydaje się, że najlepiej by było podgryzać jak najbardziej/ jak najwiecej sie da Austriana i Eurowings
Hub w Wiedniu jest potrzebny po to, żeby móc polecieć np. z Klagenfurtu do Frankfurtu i dalej w świat. Zysk został wypracowany w Austrii ale jest poniżej oczekiwań więc Austrian nie zasłużył na kapitał inwestycyjny od holdingu. Zysk trafi do DE i tam zostanie zainwestowany, tam powstaną kolejne miejsca pracy, tam zostaną zapłacone podatki co z kolei powiększy dystans Austriana do Lufthansy. Deja vu?
LX jakos daje rade w grupie LH i flote odmlodzil
znam malo szwajcarskich dowcipow ale tutaj jeden mi sie nasunal
dlaczego Szwajcaria jest lepsza od Austrii? Bo ma duzy Plus na fladze
Psy szczekaja a karawana idzie dalej
Pomysł kolego gdzie skończył by Austrian gdyby nie udział w grupie.
Pomyśl, gdzie skończył by mcxmcx gdyby nie był żonaty ...
Luftwaffe od lat wielu tępi Austriana jak tylko może. Na odpowiedź dlaczego ? BO MOŻE
W końcu ma być to linia dowozowa a nie przynosząca zyski.
Szwajcaria to jednak Szwajcaria i wielu zapłaci 2-3 razy tyle by z Luftwaffe/ z przesiadka nie lecieć ... i klient mniej awanturujący się
Pytanie gdzie Austrian będzie za dwa czy pięć lat. Trudno mieć o to pretensje dla Lufthansy, która przecież nie jest instytucją charytatywną a ogromnym, globalnym holdingiem mającym za zadanie przynosić zyski dla akcjonariuszy a państwo niemieckie ma za zadanie ich całą swoją mocą w tym wspierać w zamian za przychody do budżetu oraz prestiż.
Zakładki