734 obecnie 60-100k USD
A320-100-230k USD
Chciałem zapytać jakie są koszty leasingu np. 10-letniego B737-400 i takiego samego A320 oraz dalsze koszty eksploatacji. Pytanie to wzięło się z powstałego niedawno Bingo Airways, dlaczego właśnie A320 a nie B737. Wiem że czynników generujących koszty kupna i eksploatacji późniejszej jest dużo, wersja samolotu itd. Ciekawi mnie cena jaką trzeba wydać na B737, a na A320 czy jest zbliżona czy jest dużo różnica ??
Skąd info że porównywalny 737 z A320 jest ponad 2-krotnie tańszy ?
Czytaj od początku to się dowiesz
Nie rób ze mnie głupka.. Co ma wspólnego 734 i 320?
Dlaczego Volkswagen Passat z 2007 roku kosztuje 40.000zł, a Audi A4 z 2000 roku 20.000?
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
No to niech będzie 15 - letni Ogólnie chodziło mi o to co decyduje o wyborze B737 a nie A320 i na odwrót np. w linii charterowej takiej jak Bingo. Opierając się na wypowiedzi kolegi Dannego benek jest tańszy. Enter zaczynał właśnie na starych B737, a Bingo od jednego A320 ale jeszcze "w miarę" nowszego. Można tak i tak.
A320 mają dużo większy przedział cenowy bo rozpiętość dostępnych roczników jest dużo większa. Mamy zarówno 20-latki i mamy nówki na rynku. 734 mamy tylko mocno używane a w dodatku to samoloty starszej generacji oraz mniejsze jak słusznie wskazał przedmówca.
O wyborze powinien decydować cel operacji i stadium rozwoju linii. Naturalnie operując na dłuższych trasach przewaga niższego zużycia paliwa A320 będzie miała znaczenie, z kolei mając mała lub niepewną utylizację samolotu np w linii czarterowej niższy koszt stały 734 będzie plusem.
Zakładki