Strona 11 z 11 PierwszyPierwszy ... 9 10 11
Pokaż wyniki od 201 do 213 z 213
Like Tree184Likes

Wątek: Airbus A319, 320, 321 NEO

  1. #201
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


    Polecamy

    W dniu dzisiejszym Wizz Air odbierze swojego pierwszego A321neo.

    fot. Henryk Konrad

    Szczypu and myszygon like this.
    Blog: scorpio86-planespotting.blogspot.com (zdjęcia, nowe malowania, ciekawostki oraz wiele innych informacji:))

  2. #202
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    A tym czasem Ryanair rozważa dla Laudamotion zamówienie 50(+50 jako opcja) A321neo.
    https://www.reuters.com/article/ryan...-idUSL5N20T317

  3. #203
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Dzisiaj miałem przyjemność lecieć nowym dwudniowym A320 Easyjet. Moje wrażenia? Zostałem fanem tych silników, są takie ciche. Na minus, ale to pewnie wina zamawiajacego. Fotele recaro zamontowane w easyjet to niestety kpina. Nigdy nie lecialem na tak niewygodnych stołkach.

  4. #204

    Dołączył
    May 2014
    Mieszka w
    BRS/LHR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Dzisiaj miałem przyjemność lecieć nowym dwudniowym A320 Easyjet. Moje wrażenia? Zostałem fanem tych silników, są takie ciche. Na minus, ale to pewnie wina zamawiajacego. Fotele recaro zamontowane w easyjet to niestety kpina. Nigdy nie lecialem na tak niewygodnych stołkach.
    2 x Tak, ostatnio również miałem okazje polecieć A320 Neo, trafiłem miejsce na silniku 8F i byłem zaskoczony jak cicho te silniki pracują. Siedzenia niewygodne, to fakt, ale za to miałem fajnych pasażerów wokół siebie i podróż szybko zleciała.
    sprajt2 likes this.
    A306, A313, A318, A319, A320, A20N, A321, A330 (23), A343, A359, A388, AT72, B712, B737 (23478), B757 (23), B763, B77W, B787 (89), CRJ7, CRJ9, CRJK, DHC3, DHC8, ER4, E70, E90, E95, F50, F70, PZL104, RJ85

  5. #205

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Dzisiaj miałem przyjemność lecieć nowym dwudniowym A320 Easyjet. Moje wrażenia? Zostałem fanem tych silników, są takie ciche. Na minus, ale to pewnie wina zamawiajacego. Fotele recaro zamontowane w easyjet to niestety kpina. Nigdy nie lecialem na tak niewygodnych stołkach.
    Cytat Zamieszczone przez Dezorientator kotow Zobacz posta
    2 x Tak, ostatnio również miałem okazje polecieć A320 Neo, trafiłem miejsce na silniku 8F i byłem zaskoczony jak cicho te silniki pracują. Siedzenia niewygodne, to fakt, ale za to miałem fajnych pasażerów wokół siebie i podróż szybko zleciała.
    Jeśli siedzenia niewygodne, to trzeba wysyłać reklamację do easyJet. Jak odpowiednio dużo ludzi napisze, to może ktoś się zastanowi dwa razy i wróci do poprzednich, bardziej wygodnych siedzeń?
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  6. #206
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Ja jestem osobnikiem, który nigdy nie narzekał na wygode w ryan, wizz i w żadnej innej linii. Ale tutaj od chwili, w której usiadlem w fotelu czułem, że jest źle.

  7. #207
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Pierwszy A321LR w barwach La Compagnie:

    fot. twitter.com/Tobias_Gudat
    Blog: scorpio86-planespotting.blogspot.com (zdjęcia, nowe malowania, ciekawostki oraz wiele innych informacji:))

  8. #208

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Dzisiaj miałem przyjemność lecieć nowym dwudniowym A320 Easyjet. Moje wrażenia? Zostałem fanem tych silników, są takie ciche. Na minus, ale to pewnie wina zamawiajacego. Fotele recaro zamontowane w easyjet to niestety kpina. Nigdy nie lecialem na tak niewygodnych stołkach.
    LOT tez w MAXACH od bodajże 8 egzemplarza będzie miał fotele od recaro

  9. #209
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Oby to byl inny model. Ten, ktory byl w easyjet nie byl w zaden sposob regulowany i caly tyl byl plastikowy, wiec jedno kolano non stop przyparte do tego platikowego tylu. Nie bylo rowniez tej malej regulowanej dokladki na zaglowku.

    Jak patrze na stronie producenta to byl to model SL3510 lub SL3710.

  10. #210

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Oby to byl inny model. Ten, ktory byl w easyjet nie byl w zaden sposob regulowany i caly tyl byl plastikowy, wiec jedno kolano non stop przyparte do tego platikowego tylu. Nie bylo rowniez tej malej regulowanej dokladki na zaglowku.

    Jak patrze na stronie producenta to byl to model SL3510 lub SL3710.
    LOT bierze BL3710:
    https://www.recaro-as.com/en/aircraf...ss/bl3710.html

  11. #211
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    O matko i córko!

  12. #212
    Awatar pb299

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z prawej strony

    Domyślnie

    IndiGo poważnie zastanawia się nad zmianą silników w drugiej partii zamówionych neo na CFM LEAP.
    Pierwsze 150 sztuk zamówiono z PW1100 (ponad 80 już dostarczone), pozostałe 280 może mieć CFM.
    https://in.reuters.com/article/indig...-idINKCN1T235U

    /p.

  13. #213
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


    Polecamy

    Pierwszy A320neo w barwach Air Seychelles.

    fot. twitter.com/Tobias_Gudat
    Figaro likes this.
    Blog: scorpio86-planespotting.blogspot.com (zdjęcia, nowe malowania, ciekawostki oraz wiele innych informacji:))

Strona 11 z 11 PierwszyPierwszy ... 9 10 11

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •