Strona 11 z 13 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 13 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 220 z 242
Like Tree265Likes

Wątek: Airbus A319, 320, 321 NEO

  1. #201
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


    Polecamy

    W dniu dzisiejszym Wizz Air odbierze swojego pierwszego A321neo.

    fot. Henryk Konrad


  2. #202
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    A tym czasem Ryanair rozważa dla Laudamotion zamówienie 50(+50 jako opcja) A321neo.
    https://www.reuters.com/article/ryan...-idUSL5N20T317

  3. #203
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Dzisiaj miałem przyjemność lecieć nowym dwudniowym A320 Easyjet. Moje wrażenia? Zostałem fanem tych silników, są takie ciche. Na minus, ale to pewnie wina zamawiajacego. Fotele recaro zamontowane w easyjet to niestety kpina. Nigdy nie lecialem na tak niewygodnych stołkach.

  4. #204

    Dołączył
    May 2014
    Mieszka w
    BRS/LHR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Dzisiaj miałem przyjemność lecieć nowym dwudniowym A320 Easyjet. Moje wrażenia? Zostałem fanem tych silników, są takie ciche. Na minus, ale to pewnie wina zamawiajacego. Fotele recaro zamontowane w easyjet to niestety kpina. Nigdy nie lecialem na tak niewygodnych stołkach.
    2 x Tak, ostatnio również miałem okazje polecieć A320 Neo, trafiłem miejsce na silniku 8F i byłem zaskoczony jak cicho te silniki pracują. Siedzenia niewygodne, to fakt, ale za to miałem fajnych pasażerów wokół siebie i podróż szybko zleciała.
    sprajt2 likes this.
    A306, A313, A318, A319, A320, A20N, A321, A330 (23), A343, A359, A388, AT72, B712, B737 (23478), B757 (23), B763, B777 (2W), B787 (89), CRJ7, CRJ9, CRJK, DHC3, DHC8, ER4, E70, E75, E90, E95, F50, F70, PZL104, RJ85

  5. #205

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Dzisiaj miałem przyjemność lecieć nowym dwudniowym A320 Easyjet. Moje wrażenia? Zostałem fanem tych silników, są takie ciche. Na minus, ale to pewnie wina zamawiajacego. Fotele recaro zamontowane w easyjet to niestety kpina. Nigdy nie lecialem na tak niewygodnych stołkach.
    Cytat Zamieszczone przez Dezorientator kotow Zobacz posta
    2 x Tak, ostatnio również miałem okazje polecieć A320 Neo, trafiłem miejsce na silniku 8F i byłem zaskoczony jak cicho te silniki pracują. Siedzenia niewygodne, to fakt, ale za to miałem fajnych pasażerów wokół siebie i podróż szybko zleciała.
    Jeśli siedzenia niewygodne, to trzeba wysyłać reklamację do easyJet. Jak odpowiednio dużo ludzi napisze, to może ktoś się zastanowi dwa razy i wróci do poprzednich, bardziej wygodnych siedzeń?
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  6. #206
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Ja jestem osobnikiem, który nigdy nie narzekał na wygode w ryan, wizz i w żadnej innej linii. Ale tutaj od chwili, w której usiadlem w fotelu czułem, że jest źle.

  7. #207
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Pierwszy A321LR w barwach La Compagnie:

    fot. twitter.com/Tobias_Gudat

  8. #208

    Dołączył
    Feb 2012
    Mieszka w
    FRA/EDDF

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Dzisiaj miałem przyjemność lecieć nowym dwudniowym A320 Easyjet. Moje wrażenia? Zostałem fanem tych silników, są takie ciche. Na minus, ale to pewnie wina zamawiajacego. Fotele recaro zamontowane w easyjet to niestety kpina. Nigdy nie lecialem na tak niewygodnych stołkach.
    LOT tez w MAXACH od bodajże 8 egzemplarza będzie miał fotele od recaro

  9. #209
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    Oby to byl inny model. Ten, ktory byl w easyjet nie byl w zaden sposob regulowany i caly tyl byl plastikowy, wiec jedno kolano non stop przyparte do tego platikowego tylu. Nie bylo rowniez tej malej regulowanej dokladki na zaglowku.

    Jak patrze na stronie producenta to byl to model SL3510 lub SL3710.

  10. #210

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sprajt2 Zobacz posta
    Oby to byl inny model. Ten, ktory byl w easyjet nie byl w zaden sposob regulowany i caly tyl byl plastikowy, wiec jedno kolano non stop przyparte do tego platikowego tylu. Nie bylo rowniez tej malej regulowanej dokladki na zaglowku.

    Jak patrze na stronie producenta to byl to model SL3510 lub SL3710.
    LOT bierze BL3710:
    https://www.recaro-as.com/en/aircraf...ss/bl3710.html

  11. #211
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie

    O matko i córko!

  12. #212
    Awatar pb299

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z prawej strony

    Domyślnie

    IndiGo poważnie zastanawia się nad zmianą silników w drugiej partii zamówionych neo na CFM LEAP.
    Pierwsze 150 sztuk zamówiono z PW1100 (ponad 80 już dostarczone), pozostałe 280 może mieć CFM.
    https://in.reuters.com/article/indig...-idINKCN1T235U

    /p.

  13. #213
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Pierwszy A320neo w barwach Air Seychelles.

    fot. twitter.com/Tobias_Gudat

  14. #214
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Pierwszy A320neo Kuwait Airways.

    fot. xfw-spotter.blogspot.com

  15. #215
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Pierwszy z czterech A320neo dla:
    satori85 likes this.

  16. #216
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Pierwszy A321neo w barwach Aer Lingus.

    fot. xfw-spotter.blogspot.com

  17. #217
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    K5 Aviation odebrał pierwszego A319neo.



    fot. xfw-spotter.blogspot.com

  18. #218
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    prawie cały biały, jedna popielata wstęga i czarne obrys okna kokpitu...
    Minimalizm do granic możliwości.
    A wygląda naprawdę zawodowo!

    de gustibus non disputandum es...
    sprajt2 likes this.
    pozdrawiam

    jtf2



  19. #219

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Wychodzi na to, że A320neo ma za dużo miejsc i to może zagrozić bezpieczeństwu lotu.

    https://ad.easa.europa.eu/blob/EASA_...AD_2019-0189_1
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  20. #220

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Chodzi o położenie środka ciężkości, a konkretniej zbytnie przesunięcie go do tyłu. W celu zgodności z dyrektywą, Lufthansa od jakiegoś czasu nie sprzedaje ostatniego rzędu siedzeń na swoich NEO.

    Problem wynika z ekonomii. Tym razem okazało się że excela nie chce słuchać... Aerodynamika. W samolotach w układzie klasycznym do utrzymania stateczności podłużnej ("góra/dół") moment pochylający skrzydeł kompensuje moment zadzierający statecznika poziomego. Jednocześnie, statecznik "odejmuje" część całkowitej siły nośnej wytwarzanej przez płatowiec. Im bardziej przesuwamy środek ciężkości do tyłu, tym mniejszy jest moment pochylający i jednocześnie potrzebujemy też mniej momentu zadzierającego i marnujemy na to mniej siły nośnej.

    Stąd dążenie producentów samolotów do dopuszczenia i produkowania płatowców z jak najbardziej tylnym położeniem środka ciężkości. Przy czym należy pamiętać, że "tylny" w tym przypadku oznacza że środek ciężkości jest położony przed środkiem siły nośnej, tylko coraz bliżej.

    Ale im bardziej zbliżamy jeden środek do drugiego, gubimy stateczności podłużną, tj. coraz trudniej wyrównać moment pochylający z momentem zadzierającym i stąd problem w Airbusach.
    megaloman, Adik_s, jtf2 and 3 others like this.

Strona 11 z 13 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 13 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •