Pokaż wyniki od 1 do 20 z 20
  1. #1
    FighterMan
    Goście

    Domyślnie Plan ratunkowy dla SAS


    Polecamy

    Flota SASu
    A319 4
    A321 8
    A333 4
    A343 7
    AT42 1
    B734 3
    B735 7
    B736 28
    B737 23
    B738 21
    CRJ2 1+5 ex Cimber
    CRJ9 12
    MD82 21
    total 140

    Jak widać poza faktem zerowej jednolitości floty, SAS użytkuje kilka bardzo nieekonomicznych typów (CR2, 736, MD-82 + do niedawna MD-87)

  2. #2
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FighterMan Zobacz posta
    Jak widać poza faktem zerowej jednolitości floty, SAS użytkuje kilka bardzo nieekonomicznych typów (CR2, 736, MD-82 + do niedawna MD-87)
    Już o tym poniekąd napomnąłem. Jak dla mnie w obecnej sytuacji dla przeżycia konieczne są bardzo drastyczne ruchy, łącznie z ograniczeniem floty longhaul tylko do A330. Będzie płacz i zgrzytanie zębów, ale ktoś musi zacząć podejmować tam męskie decyzje.

  3. #3

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    HEL

    Domyślnie

    SAS wzial sie ostro do roboty, obiecuja jakas szokujaca promocje cenowa na wiele polaczen, ktora ma byc dostepna juz od jutra (szczegolow nie podali), zapowiedzieli tez, ze w najblizszym czasie otworza 37 nowych polaczen, a do lata 2013 lacznie tych nowych polaczen bedzie 45. Ciekawe co wymyslili.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    No nie da się ukryć, że na rynku natywnym to przez to zamieszanie stracili sporo pax, którzy nie chcieli ryzykować wtopy własnej kasy... a odnośnie połączeń, to myślałem że będą kasować i na gwałt pozbywać się nieekonomicznego sprzętu (o czym wspominają wcześniejsi dyskutanci). Zobaczcie LF np. do POZ i powiedzcie mi jak to ma się wszystko spinać...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    A jaki jest LF do POZ ?

  6. #6
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    ZTCW to ok. 60%, co na CRJ2 jakoś chyba niespecjalnie poraża, zwłaszcza że większość to kontrybucja na siatkę.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #7
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kiiki Zobacz posta
    SAS wzial sie ostro do roboty, obiecuja jakas szokujaca promocje cenowa na wiele polaczen, ktora ma byc dostepna juz od jutra (szczegolow nie podali), zapowiedzieli tez, ze w najblizszym czasie otworza 37 nowych polaczen, a do lata 2013 lacznie tych nowych polaczen bedzie 45.
    Frankowski znalazł nową robotę?

  8. #8

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    RKV

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    No nie da się ukryć, że na rynku natywnym to przez to zamieszanie stracili sporo pax, którzy nie chcieli ryzykować wtopy własnej kasy...
    Chyba nie jest tak źle. Według Reuters, w ciągu dwóch dni od ogłoszenia planu restrukturyzacji sprzedaż biletów na połączenia SAS była aż o 70% większa od przeciętnej.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tf-fix Zobacz posta
    Według Reuters, w ciągu dwóch dni od ogłoszenia planu restrukturyzacji sprzedaż biletów na połączenia SAS była aż o 70% większa od przeciętnej.
    Czyżby społeczeństwo rzuciło się na ratunek tonącym srebrom rodowym?

  10. #10

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tf-fix Zobacz posta
    Chyba nie jest tak źle. Według Reuters, w ciągu dwóch dni od ogłoszenia planu restrukturyzacji sprzedaż biletów na połączenia SAS była aż o 70% większa od przeciętnej.
    Pytanie gdzie jest PRowa gwiazdka?
    37 połączeń? Pytanie na czym. Pesymistycznie zastanawiam się czy to nie skok na kasę. Trochę biletów zostanie sprzedanych, odzyskamy dzięki temu płynność finansową, rejsy w odpowiednim czasie przed uruchomieniem zostaną anulowane tak żeby oddać za bilety ale bez odszkodowania.

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    Trudno to pojąć dlaczego IB mając taki potencjał rynku latynoamerykańskiego w portfelu na tych trasach generalnie traci.
    IB szło sladem SAS (lub odwrotnie) - nawet serwis na pokładzie oferowali taki sam czyli...brak Ale obecne straty mniej mnie dziwią - linie są jednymi z najbardziej czułych przedsiebiorstw reagujacych na zmiany koniunktury, Hiszpania jest dla IB najwazniejszym rynkiem, a kto tam był w ostatnich miesiacach wie, ze tam naprawde maja straszny kryzys.

  12. #12

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    HEL

    Domyślnie

    Plan ratowania SAS-u nie spodobal sie dunskim stewardessom – wg mediow z polnocy 73 z nich zlozylo wypowiedzenia, poniewaz wg nich nowy czas pracy uniemozliwia pogodzenie pracy z zyciem rodzinnym.

  13. #13
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A oto nowe trasy SAS (za airlineroute)

    Bergen – Antalya
    Bergen – Dubrovnik
    Copenhagen – Alanya
    Copenhagen – Biarritz
    Copenhagen – Budapest
    Copenhagen – Cagliari
    Copenhagen – Newcastle
    Copenhagen – Palermo
    Copenhagen – Prague
    Copenhagen – Pula
    Copenhagen – San Francisco*
    Copenhagen – Thessaloniki
    Gothenburg – Nice
    Gothenburg – Ostersund
    Gothenburg – Pristina
    Helsinki – Geneva ^
    Helsinki – Ostersund
    Helsinki – Paris ^
    Helsinki – Prague
    Helsinki – Rome ^
    Oslo – Athens
    Oslo – Berlin
    Oslo – Budapest
    Oslo – Cagliari
    Oslo – Lisbon
    Oslo – Malta
    Oslo – Palermo
    Oslo – Pristina
    Oslo – Pula
    Oslo – Salzburg
    Oslo – Thira
    Oslo – Tenerife
    Oslo – Valencia
    Stavanger – Antalya
    Stockholm – Alanya
    Stockholm – Cagliari
    Stockholm – Innsbruck
    Stockholm – Palermo
    Stockholm – Pristina
    Stockholm – Pula
    Stockholm – Thessaloniki
    Stockholm – Tel Aviv
    Tampere – Kittila
    Turku – Kittila
    Trondheim – Split
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #14

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    HEL

    Domyślnie

    U nas na polnocy ruszyla kampania, reklamy na wszystkich mozliwych portalach informacyjnych, haslo: Milion przezentow na swieta. Kasy navreklamy wydadza od groma, czy zwroci sie to w sprzedanych biletach?

  15. #15
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Przyznam szczerze, że dość ciekawa strategia... warto śledzić chyba dokładnie, bo będzie to bardzo ciekawe studium przypadku...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  16. #16
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie

    Narobili sobie kaszany (gotówka w kokpitach, etc.), teraz muszą jakoś ratować przyszłe przychody. "Coś" robią.
    For every solution there is a problem.

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Wow - jak spojrzałem na flotę, liczbe tras i ich typ...przypomniało mi się OLT :P

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Rzeczywiście wygląda to na robotę byłego dyrektora OLT-a Mają rozmach!

  19. #19
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Rozmach maja ... póki nie zobaczysz szczegółów... bardzo wiele połączeń będzie odbywało się tylko przez miesiąc z częstotliwością 1 -2 tygodniowo SAS to Open Up to 45 Routes in 2013 | Airline Route – Worldwide Airline Route Updates

  20. #20
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Rozmach maja ... póki nie zobaczysz szczegółów... bardzo wiele połączeń będzie odbywało się tylko przez miesiąc z częstotliwością 1 -2 tygodniowo SAS to Open Up to 45 Routes in 2013 | Airline Route – Worldwide Airline Route Updates
    Czyli bliżej Eurolotu niż OLT.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •