Potną trochę tras, trochę oddadzą na wet-leasing. SAS Danmark w zamian za 16 straconych Dashów chce wyleasingować 12 nowych nieznanych jeszcze maszyn od pierwszego kwartału 2008 roku. Wideroe wyleasinguje dodatkowe 4 Dashe Q300 (odda dwie starsze maszyny). SAS Sverige odzyska jednego z 736 (obecnie stoi na Arlandzie) i prawdopodobnie 2 MD-90 (SE-DMF i DMH, które miały latać w Blue1). 5 nowych 738 i 2 73H dołączą do floty SAS Norge do 2009. Air Baltic ma pozyskać jeszcze 2 752 (2008) i 4 73G (data mi nieznana). SAS International doda jednego 343, prawdopodobnie ex-AC. Na więcej nowinek póki co nie ma pieniędzy, i w ogóle bryndza, nie zanosi się że będzie lepiej.
Początkowo spekulowano, że niezniszczone 24 Dash'e zostaną rozparcelowane między Air Baltic, Wideroe i Blue1, a SAS pozyskałby w zamian część Avrolinerów, Boeingi 737 i Fokkery 50 z tych linii, ale od razu zdementowano plotki i w gazetach fińskich i norweskich SAS zamieścił wielkie sprostowania, że to nie prawda i że Dash'e idą na sprzedaż.
A ceny Dashów 8Q400 podobno mogą na skutek tego ruchu spadnąć o 10%.
Zakładki