Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
Like Tree2Likes
  • 1 Post By piciuuu
  • 1 Post By skorzewski

Wątek: Lufthansa wprowadza klasę Premium Economy

  1. #1
    Awatar piciuuu

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie Lufthansa wprowadza klasę Premium Economy


    Polecamy

    Z początkiem nowego roku stworzony zostanie zespół, który będzie zajmował się zdefiniowaniem i wprowadzeniem do całej floty długodystansowej klasy Y+.
    Lufthansa -_Lufthansa plans Premium Economy

    Patrząc na notkę prasową można domyślać się, że przyjmie postać lotowskiej, a nie tylko parę cali przestrzeni na nogi więcej a'la KLM.
    mikii77 likes this.



  2. #2
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Wprowadza to trochę na wyrost, pewnie dobre parę lat minie zanim cała flota będzie wyposażona.
    Szkoda, że tak późno dołączają do imprezy.

  3. #3
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Widać bogata firma ... wydali xxx by zrobić retrofit kabin we wszystkich samolotach by po paru latach stwierdzić, że ujednolicają flotę i część tych odnowionych się pozbędą ... a w tym roku dochodzi pomysł, żeby w tych odnowionych parę lat temu, w tych co do sprzedaży nie pójdą klasę Y+ wcisnąć
    No ale przynajmniej coś robią.

    Największym plusem z wprowadzenia przez lufę Y+ będzie dołożenie tej kategorii w kalkulatorze M&M http://www.meilenrechner.de/earn_miles.php?language=pol bo zrobią to dla siebie a przy okazji dla LO.
    mikii77 likes this.

  4. #4
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Największym plusem z wprowadzenia przez lufę Y+ będzie dołożenie tej kategorii w kalkulatorze M&M http://www.meilenrechner.de/earn_miles.php?language=pol bo zrobią to dla siebie a przy okazji dla LO.
    Zauważenie Y+ jako osobnej klasy to będzie największy minus, inflacja tabeli nagród, podwyższenia klasy itp.

  5. #5

  6. #6
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Upy nie urywa, ale nie jest źle. Jeśli ceny będą na poziomie BA/AF to chętnie będę korzystał.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    I są już pierwsze wizualizacje Y+
    Zdaje sie, ze to, co byloby najwazniejsze, czyli seat pitch, jakos rewelacyjne nie bedzie...

    I jeszcze (ale tylko w niektorych fotelach? ) te upiorne podnozki. Upiorne, bo jesli sa jak w innych liniach (no, duzego przegladu nie mam...), to nie mozna ich zlozyc *do tylu*, czyli pod fotel - czyli nie mozna podkurczyc nog. Rzeczywiscie wygodne... Mozna chociaz miec nadzieje, ze oparcie fotela da sie ustawic *pionowo*, tzn. ze nie bedzie sie zmuszonym do (chocby niewielkiego, ale jednak) *lezenia* na plecach. Wiem ze standardowo "wszyscy" chcą odgiąc oparcie *do tylu*, ale jednak sa to tacy uogolnieni "wszyscy".

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Odstęp będzie porównywalny do AF czy BA, niestety nie tak hojnie jak w TK.

    Podnóżek będzie tylko w pierwszym rządku. Myślę, że zdecydowana większość pasażerów woli takie rozwiązanie niż mizianie się stopkami z osobą siedząca z tyłu która zdecyduje się rozprostować swoje nogi :-).
    W standardowym fotelu lotniczym (siedzistko, szufladka/półka na kamizelkę pod) podkurczenie nóg pod fotel i tak wymaga niezłych umiejętności gimanstycznych, lub dwóch par kolan...

  9. #9
    Awatar Intercontinental

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Citizen of World

    Domyślnie

    Ta zasłonka wygląda tandetnie, ale podejrzewam, że w A343 3-klasowym wypełnią nimi tzw. mini cabin w economy - to by było fajne.
    Nie da się wypić całej wódki na świecie, ale próbować trzeba.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Myślę, że zdecydowana większość pasażerów woli takie rozwiązanie
    No tak, w demokracji nawet budowe anatomiczną kazdy musi dostosowac do PT Wiekszosci... Ale jesli w omawianym przypadku podnozki mają byc tylko w jednym rzedzie, to jeszcze pół biedy. Byle tylko bylo to jakos wyraznie zaznaczone np. na mapce miejsc przy wyborze fotela (podczas rezerwacji/odprawy).

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    niż mizianie się stopkami z osobą siedząca z tyłu która zdecyduje się rozprostować swoje nogi :-).
    Parafrazujac cytat: trzeba byc niezle wygimnastykowanym, zeby rozprostowac nogi az do siegniecia nimi pod przednią krawedz poprzedniego fotela.

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    W standardowym fotelu lotniczym (siedzistko, szufladka/półka na kamizelkę pod) podkurczenie nóg pod fotel i tak wymaga niezłych umiejętności gimanstycznych, lub dwóch par kolan...
    Ale dobrze jest móc nogi postawic chociaz *prosto*, bez kopania *piętami* o jakąs scianke...

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Byle tylko bylo to jakos wyraznie zaznaczone np. na mapce miejsc przy wyborze fotela (podczas rezerwacji/odprawy).
    Nie liczyłbym na to.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Parafrazujac cytat: trzeba byc niezle wygimnastykowanym, zeby rozprostowac nogi az do siegniecia nimi pod przednią krawedz poprzedniego fotela.
    Niespecjalnie, to tylko kwestia wysokości siedziska poprzedzającego i odległości do niego, a nie łamania kości :-)

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Ale dobrze jest móc nogi postawic chociaz *prosto*, bez kopania *piętami* o jakąs scianke...
    Zwykle pod fotelami jest też chyba szkielet mocowania, przy okazji ograniczający przestrzeń "bagażową" pasażera w następnym rzędzie.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie


  13. #13
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Trochę więcej informacji jest dostępnych - klasy rezerwacyjne to N, E i G.
    Z rynku Niemieckiego, najtańsza N jest między H i U, na przykładzie FRA-IAD wynosi 1060 EUR (sama taryfa).

    Dla porównania, H to 980 EUR, U to 1280 EUR. Z Warszawy H to 573 EUR, U to 623 EUR. Jakby proporcje się utrzymały, to dodająć wszelkie opłaty, bilet od nas wychodziłby od 4000 PLN z kawałkiem.

  14. #14

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Trochę więcej informacji jest dostępnych - klasy rezerwacyjne to N, E i G.
    Z rynku Niemieckiego, najtańsza N jest między H i U, na przykładzie FRA-IAD wynosi 1060 EUR (sama taryfa).

    Dla porównania, H to 980 EUR, U to 1280 EUR. Z Warszawy H to 573 EUR, U to 623 EUR. Jakby proporcje się utrzymały, to dodająć wszelkie opłaty, bilet od nas wychodziłby od 4000 PLN z kawałkiem.
    kilka dni temu szukalem polaczenia do SFO (na pazdziernik) i wyskoczyla mi lutfhansa w Y+ do SFO, powrot juz w Y za ok 4k. Wiec wyglada na to ze masz racje i jest szansa zamknac sie w tej kwocie.

  15. #15
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Lufthansa has further updated its operational schedule in the GDS this past weeks, which sees the introduction of Premium Economy Class service on Airbus A380.

    The configuration of the 4-class A380 is F8C78E52M371. Planned Airbus A380 Premium Economy Class is to be introduced on following routes.

    effective 29MAR15
    Frankfurt – Beijing

    effective 22APR15
    Frankfurt – Houston
    Frankfurt – Johannesburg
    Frankfurt – Miami
    Frankfurt – New York JFK (LH400/401)
    Frankfurt – San Francisco
    Frankfurt – Shanghai Pu Dong (LH728/729)
    Frankfurt – Singapore
    Lufthansa to Start A380 Premium Economy Service from late-March 2015 | Airline Route
    no risk, no fun ;D


  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Za informacją prasową LH:

    Po prezentacji nowej Klasy Ekonomicznej Premium podczas tegorocznych targów ITB
    w Berlinie, przyszedł czas na kolejny krok. Można już dokonywać rezerwacji biletów
    w nowej klasie na połączenia obsługiwane przez Boeingi 747-8. Od 10 grudnia dostępność nowej Klasy Ekonomicznej Premium będzie zagwarantowana na trasach obsługiwanych przez jumbo. Bilety obejmują trasy z Frankfurtu do Buenos Aires, Chicago, Hong Kongu, Mexico City, São Paulo, Seulu, Pekinu i Waszyngtonu.

    Pod koniec stycznia 2015, pierwsze zmodernizowane maszyny typu A340-600 będą obsługiwać trasy z Monachium do Hong Kongu, Szanghaju i Tokio. Z końcem kwietnia uruchomione zostaną połączenia A380-800 z Frankfurtu do Johannesburga, Nowego Jorku, Houston, San Francisco, Szanghaju i Singapuru.

    Na początek sprzedaży Lufthansa przygotowała specjalne promocje dla podróżnych, którzy mogą zaoszczędzić nawet do 1000 złotych. Bilety na połączenia z/do Chicago są dostępne w cenie od 3839 złotych, z/do Waszyngtonu od 4092 złote, a do Pekinu od 4599 złotych. Najdłuższa trasa w siatce połączeń Lufthansy, Buenos Aires, to koszt od 6099 złotych. Ceny obowiązują do 12 czerwca na podróże od 10 grudnia 2014 do 28 marca 2015 roku.

    „Nasza nowa Klasa Ekonomiczna Premium już od momentu ogłoszenia spotyka się
    z bardzo pozytywnymi reakcjami, w szczególności ze strony pasażerów, do których kierujemy tę ofertę. Zalety Klasy Ekonomicznej Premium - do 50% więcej przestrzeni osobistej w atrakcyjnych cenach - zostały już docenione w swojej kategorii produktowej”
    – powiedział Jens Bischof, Członek Zarządu Lufthansy, Dyrektor Sprzedaży, Produktu
    i Marketingu.

    Eksperci w dziedzinie designu zasiadający w jury prestiżowego konkursu Red Dot Award: Product Design 2014, byli pod tak dużym wrażeniem nowych projektów Lufthansy, że przyznali zarówno fotelowi Klasy Ekonomicznej Premium, jak i fotelowi Klasy Biznes nagrody Red Dot Award w kategorii „Akcesoria lotnicze” („Vehicle Accessories”). Podczas konkursu, ocenie międzynarodowego jury poddano 4815 zgłoszeń z 53 krajów. Gala finałowa i nagrodzenie zwycięzców odbędą się 7 lipca w Essen.

    Projekt i zalety nowego fotela Klasy Ekonomicznej Premium są wynikiem szeroko zakrojonych badań przeprowadzonych wśród pasażerów oraz rozmów z partnerami biznesowymi. Ponad 1,5 miliona pasażerów rocznie będzie mogło cieszyć się nowym doświadczeniem podróży dzięki montażowi 3600 foteli w całej flocie 106 maszyn międzykontynentalnych w ciągu zaledwie jednego roku.

    50 procent więcej miejsca i niemiecka precyzja
    Nowe fotele zostały zaprojektowane we współpracy z firmą müller/romca Industrial Design z Kilonii i wyprodukowane przez producenta foteli ZIM Flugsitz znad Jeziora Bodeńskiego. W zależności od modelu maszyny, są one do 3 cm szersze, zapewniając większą wygodę i prywatność. Gwarantują do 10 cm więcej przestrzeni dzięki indywidualnym, szerszym podłokietnikom i konsoli umieszczonej centralnie pomiędzy fotelami. Oparcie fotela można odchylić bardziej niż wcześniej, a odstęp między fotelami wzrósł do 97 cm.
    W rezultacie pasażerowie w Klasie Ekonomicznej Premium zyskali prawie półtora raza więcej indywidualnej przestrzeni niż w Klasie Ekonomicznej. Zagłówki mogą być wysuwane do maksymalnie wygodnej pozycji. Dodatkowy komfort zapewniają podnóżki
    o regulowanej wysokości montowane od drugiego rzędu aż do samego końca oraz
    – z powodów technicznych – zainstalowane w pierwszym rzędzie podpórki pod nogi ze zintegrowanymi podnóżkami. Praktyczny uchwyt na butelkę umieszczony przy fotelu, gniazdko elektryczne i przestrzeń na rzeczy osobiste, zapewnią jeszcze bardziej komfortową podróż.

    Dodatkowy serwis dla pasażerów Klasy Ekonomicznej Premium
    Pasażerowie Premium mogą zabrać dwa razy więcej bagażu rejestrowanego niż w klasie ekonomicznej – 2 sztuki bagażu podręcznego, każdy o wadze do 23 kg. Za dopłatą
    w wysokości 25 euro, pasażerowie otrzymają przed odlotem dostęp do komfortowych saloników Klasy Biznes Lufthansy. Dostęp do saloniku „Welcome Lounge”, w którym znajdują się przestronne prysznice oraz bufet śniadaniowy, oferowany jest w cenie 50 euro. Dotychczas saloniki te były dostępne wyłącznie dla pasażerów posiadających określony status w programie Miles&More. Przepisy dotyczące odprawy i bagażu podręcznego są takie same jak w Klasie Ekonomicznej.

    Na pasażerów Klasy Ekonomicznej Premium czekają na pokładzie miłe niespodzianki
    w postaci powitalnego drinka i butelki wody oraz wysokiej jakości zestawu praktycznych akcesoriów podróżnych. Posiłki będą serwowane na porcelanowej zastawie stołowej.
    Pasażerowie mogą korzystać z pokładowego systemu rozrywki za pomocą dotykowych monitorów 11- i 12-calowych lub pilota, którego można używać także do obsługi gier. Monitory są o ok. 2 cale większe niż w klasie ekonomicznej (w zależności od modelu maszyny). Ofertę rozrywkową uzupełnia bogaty wybór gazet i magazynów.


    Nawet do 52 miejsc, w zależności od modelu maszyny
    Klasa Ekonomiczna Premium Lufthansy mieści się w osobnym przedziale pomiędzy Klasą Biznes a Klasą Ekonomiczną. Charakteryzuje ją wysokiej jakości design i dbałość
    o szczegóły. W zależności od modelu maszyny liczy ona od 21 do 52 foteli. Montaż
    w ramach nowej klasy podróży będzie prowadzony od podstaw w całej flocie i rozpocznie się jesienią 2014, a zakończy latem 2015 roku.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Gdynia, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    cześć,

    widzę, że w obecnej promocji LH cena na trasie GDN-MUC (lub FRA)-HKG to ok. 4.800 zł., a więc z jednej strony sporo w stosunku do ekonomicznej, ale z drugiej również sporo mniej, niż w biznesie. Osobiście mam doświadczenie jedynie z premium economy w Condorze (GDN-FRA-CUN). Byłem z tego produktu bardzo zadowolony, mimo że nie trafiłem jeszcze na ich odnowioną kabinę. Tam koszt w jedną stronę wyszedł ok. 550 EUR, a więc przekładając to na lot tylko w jedną stronę GDN-HKG, była to cena bardzo zbliżona do tej z aktualnej promocji w LH.
    Czy Waszym zdaniem może być jakaś istotna różnica między Y+ w A340 i B747? Te pierwsze latają na trasie MUC-HKG, a drugie FRA-HKG. Fotele będą pewnie takie same, ale może np. usytuowanie tej klasy w "przestrzeni" danego modelu samolotu może mieć wpływ na wygodę podróży?

    Pozdrawiam, Bartek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •