Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17
Like Tree8Likes
  • 1 Post By Tupungato
  • 1 Post By Mateusz Janiec
  • 1 Post By Atco
  • 5 Post By frik

Wątek: Statystyki lotnisk 2013 - prognozy?

  1. #1
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie Statystyki lotnisk 2013 - prognozy?


    Polecamy

    Mamy 12 lotnisk komunikacyjnych w Polsce, w przyszłym roku powinno ich być 15, może pobawimy się w zgadywanki jak kilka lat temu?
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  2. #2
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Gdynia ma potencjał na bankruta.
    Radom też ma potencjał na bankruta, szczególnie za 5-10 lat jak będzie sieć dróg ekspresowych i na Okęcie można będzie można dojechać kulturalnie w 45-50 minut. Chociaż i dziś jest dobrze - 1h15m-1h30m?
    Lublin ma trochę sensu. Po otwarciu Radomia będzie miał trochę mniej sensu.

    Dla zainteresowanych: Plikocelowy uklad drog.svg

    Gdynia i Radom może będą miały sens w 2030-40, kiedy osiągniemy poziom "lotów na mieszkańca" na jakim są obecnie zaawansowane kraje o podobnym układzie (np. Francja, Niemcy).
    olekorlo likes this.

  3. #3
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    No to może chociaż kolejność pod względem pax pozgadujmy...

    WAW
    KRK
    GDA
    KTW
    WRO
    POZ
    WMI
    LCJ
    RZE
    SZZ
    LUZ
    BZG
    IEG

    Radom i Gdynia gdzieś w okolicach wyników Babimostu, w każdym razie dolna trójka.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  4. #4
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Atco, przez kilka dni mieliśmy nawet 13
    Mam nadzieję że w Gdynię i Radom nie wierzysz.



  5. #5
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Zarówno Radom, jak i Gdynia to kompletny nonsens.
    olekorlo likes this.
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  6. #6
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Się uparli to pewnie otworzą ;-)
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  7. #7

    Dołączył
    Apr 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    No to może chociaż kolejność pod względem pax pozgadujmy...

    WAW
    KRK
    GDA
    KTW
    WRO
    POZ
    WMI
    LCJ
    RZE
    SZZ
    LUZ
    BZG
    IEG

    Radom i Gdynia gdzieś w okolicach wyników Babimostu, w każdym razie dolna trójka.
    WMI ponizej Poznania Odważne założenie, musiałby Wizz na dobre odejść z Modlina i do tego remont pasa trwac z kilka miesięcy.

  8. #8
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Są rzeczy na niebie i ziemi o których nie śniło się filozofom, a większość z nich dzieje się w Polsce. Kto by dwa tygodnie temu pomyślał, że Modlin zamkną.
    Mateusz Janiec likes this.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  9. #9
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    Są rzeczy na niebie i ziemi o których nie śniło się filozofom...
    Bo filozofia to coś więcej a nie tylko niebo gwieździste nad nami

    A Nowy Targ to gdzie przpraszam?

  10. #10
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Podciągam bo wyniki wkrótce.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  11. #11
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Chyba Gdańsk faktycznie przegonił KTW, ma więcej pasażerów w "wolnych" miesiącach.

  12. #12
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Maciek RS 30.12.2012
    WMI ponizej Poznania Odważne założenie, musiałby Wizz na dobre odejść z Modlina i do tego remont pasa trwac z kilka miesięcy.
    Padłem
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  13. #13
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Za skyscrapercity:

    1. WAW
    2. KRK
    3. GDN
    4. KTW
    5. WRO
    6. POZ
    7. RZE
    8. LCJ
    9. WMI
    10. BZG
    11. SZZ
    12. LUZ
    13. IEG

    Nikt nie zgadł, witamy Modlin w pierwszej dziesiątce, choć Bydgoszcz depcze mu po piętach.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  14. #14

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    Nikt nie zgadł, witamy Modlin w pierwszej dziesiątce, choć Bydgoszcz depcze mu po piętach.
    Modlin jest za Łodzią jakieś 7 tys. pax i 1 tys. przed BZG. Biorąc pod uwagę, że WMI obsługiwał ruch handlowy de facto przez trzy miesiące - to i tak świetny wynik. WMI powinien jak najszybciej zracjonalizować pobierane opłaty lotniskowe. Aktualnie ma stawki ok. 25% niższe niż BZG! Jeżeli będzie kontynuował taką politykę, nie będzie w stanie rozwijać się w sposób zrównoważony i albo będzie czerpał pieniądze na inwestycje z kasy samorządów, albo znowu się zapcha.

  15. #15
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tupungato Zobacz posta
    Chyba Gdańsk faktycznie przegonił KTW, ma więcej pasażerów w "wolnych" miesiącach.
    Wyglada na to, ze KTW nadrabiaja tylko latem z czarterami. Potem jest jak jest.
    GDN na 100 % zostaje w 2014 na trzeciej pozycji.

  16. #16

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    WROcław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    Nikt nie zgadł, witamy Modlin w pierwszej dziesiątce, choć Bydgoszcz depcze mu po piętach.
    W tym roku WMI będzie w pierwszej szóstce, jeśli jednak Wizz by postanowił wrócić to nawet i w pierwszej piątce. Od października(cały miesiąc działania w Modlinie Ryanaira) obsługuje się znacznie więcej pasażerów niż w POZ, ale mniej jak we WRO. Mimo to 1,7 mln to powinno być- z krajówkami, czarterami, paroma nowymi trasami w miejsce skasowanych.

    Wele portów nie będzie miało tak różowo- cięcia Ryanaira spokojnie oznaczają z 0,5 mln mniej pasażerów w skali kraju.

    GDN jasne, że zostaje, powinny być 3 mln w tym roku, WAW spadki, ale to przez ubiegłoroczny ruch Ryanaira, KRK zanotuje wzrost, ale nie tak duży-max 3,8 mln, KTW znowu posucha i ,,szklany sufit" 2,5 mln.We WRO lekko powyżej 2 mln powinno być. W POZ dalej bida z połączeniami i nie widać perspektyw na poprawę- no dobra TXL by Etihad Regional Z mniejszych portów to tylko RZE daje radę bo w LCJ,BZG nadal niewesoło i spore spadku były i zapowiadają się na ten rok.

    Ciekawe czy RDO przegoni IEG...

  17. #17
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Dziwi mnie tak niska pozycja Szczecina. Cóż, bliskość Berlina pewnie robi swoje
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •