Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7
  1. #1

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie WEA zawiesza operacje dla Fly Whoosh.


    Polecamy

    FlyWhoosh (W2/Dundee) has suspended its services from Dundee to Belfast City and Birmingham on December 6. White Eagle Aviation (W2/Warsaw), the operator of the ATR 42-300 used on the route, and FlyWhoosh both blame each other for the suspension of services that FlyWhoosh is planning to resume later this month with another aircraft.
    Time flies, so do I.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Znamy powód ??

  3. #3

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Glasgow

    Domyślnie

    nie wydaje mi sie ze byly by to polaczenia oblegane :/ moze w wakacje
    --
    Can't keep my mind from the circling skies
    Tongue-tied and twisted Just an earth-bound misfit, I

  4. #4
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    A może WEA jako kolejny dołączy do obsługi którejś SASowej destynacji ? jest turboprop, nie Dash, więc jak znalazł. Taki scenariusz obstawiam.



  5. #5
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    http://www.whiteeagle.com.pl/pl/news/

    Cytat Zamieszczone przez WEA
    Z przykrością informujemy, że pomimo wielu negocjacji i wysiłków w celu osiągnięcia porozumienia umożliwiającego kontynuację projektu Whoosh na terenie UK we współpracy z firmą BluArrow Aviation strony nie osiągnęły porozumienia co do kontynuowania projektu na dotychczasowych warunkach. Kontrakt na świadczenie usług lotniczych pomiędzy WEA a BluArrow (znanym także jako GoVisit) został wypowiedziany przez White Eagle Aviation SA w dniu 4 grudnia 2007 z winy BluArrow z powodu nie dotrzymania prez BluArrow warunków kontraktu (nieprzestrzeganie zobowiązań finansowych podczas gdy BluArrow pobierało wszystkie pieniądze za sprzedaż biletów) ze zobowiązaniem BluArrow do natychmistowego poinformowania pasażerów o zakończeniu projektu we współpracy z White Eagle Aviation SA.
    Jednakże informacja ta została oficjalnie opublikowana przez naszego brytyjskiego partnera na jego stronie internetowej dopiero 9 grudnia 2007.

    Niniejszym chcemy zdementować informacje publikowane na stronie www.flywhoosh.com oraz przesyłane bezpośrednio do pasażerów, którzy wykupili loty pomiedzy Dundee, Belfastem i Birmingham, jako niezgodne ze stanem prawnym i faktycznym, a w szczególności informacje o przyczynie skasowania lotów na tych trasach, podanej jako wycofanie się WEA z kontraktu z BluArrow (działającego jako FlyWhoosh lub GoVisit) bez wypowiedzenia.
    .
    Reg Hunter - profil FB / profil YT

  6. #6
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek
    http://www.whiteeagle.com.pl/pl/news/

    Cytat Zamieszczone przez WEA
    Z przykrością informujemy, że pomimo wielu negocjacji i wysiłków w celu osiągnięcia porozumienia umożliwiającego kontynuację projektu Whoosh na terenie UK we współpracy z firmą BluArrow Aviation strony nie osiągnęły porozumienia co do kontynuowania projektu na dotychczasowych warunkach. Kontrakt na świadczenie usług lotniczych pomiędzy WEA a BluArrow (znanym także jako GoVisit) został wypowiedziany przez White Eagle Aviation SA w dniu 4 grudnia 2007 z winy BluArrow z powodu nie dotrzymania prez BluArrow warunków kontraktu (nieprzestrzeganie zobowiązań finansowych podczas gdy BluArrow pobierało wszystkie pieniądze za sprzedaż biletów) ze zobowiązaniem BluArrow do natychmistowego poinformowania pasażerów o zakończeniu projektu we współpracy z White Eagle Aviation SA.
    Jednakże informacja ta została oficjalnie opublikowana przez naszego brytyjskiego partnera na jego stronie internetowej dopiero 9 grudnia 2007.

    Niniejszym chcemy zdementować informacje publikowane na stronie www.flywhoosh.com oraz przesyłane bezpośrednio do pasażerów, którzy wykupili loty pomiedzy Dundee, Belfastem i Birmingham, jako niezgodne ze stanem prawnym i faktycznym, a w szczególności informacje o przyczynie skasowania lotów na tych trasach, podanej jako wycofanie się WEA z kontraktu z BluArrow (działającego jako FlyWhoosh lub GoVisit) bez wypowiedzenia.
    .
    Najlepsze jest to ze nadal mozna kupowac bilety
    http://www.belfastcityairport.com/ne...ail.asp?id=173
    http://www.flywhoosh.com/
    Podobno szukaja innego operatora w miejsce White Eagle ale chyba nikogo nie znajda

  7. #7

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie


    Polecamy

    Znalazłem taką, chyba ciekawą informację o WEA

    Aer Arann sues over safety worry

    Aer Arann has taken legal proceedings against a Polish company alleging that two crewed aircraft provided by the company were defective and that the pilots' flying raised serious safety concerns.

    The planes had been leased by Aer Arann under a charter agreement from White Eagle Aviation, (WEA) of Woloska Street, Warsaw, Poland.

    The two aircraft have been grounded at Dublin airport since last Saturday when Aer Arann obtained an interim injunction from the High Court preventing WEA from removing the aircraft.

    Aer Arann claims WEA has breached a contract to operate the aircraft in a safe and effective manner and in accordance with rules and regulations governing air travel.

    In one incident, Aer Arann alleges a pilot in one of the aircraft went 10 miles wrong when proposing to land in Galway and, in another case, claims a plane had to be diverted to Kerry airport.

    Last Wednesday Mr Justice Roderick Murphy continued the injunction pending the outcome of proceedings by Aer Arann.

    An affidavit by Aer Arann's solicitor said the airline became aware earlier this month there had been "a number of potentially serious breaches of safety" by WEA.
    © 2008 ireland.com 29/02/2008 16:11

    W swobodnym i skróconym tłumaczeniu...

    Arann Aer pozywa z troski o bezpieczeństwo
    Arann Aer podjął prawne kroki przeciw polskiemu przedsiębiorstwu oświadczając, że dwa samolot z załogą dostarczone przez to przedsiębiorstwo były wadliwe, a ich piloci dokonywali poważnych naruszeń bezpieczeństwa.Samoloty zostały wyczarterowane przez Arann Aer od White Eagle Aviation, (WEA).Oba samoloty zostały uziemnione w Dublinie od ostatniej soboty. Arann Aer twierdzi, że WEA naruszyła postanowienia kontraktu, gdyż WEA zobowiązała się do bezpiecznej i efektywnej eksploatacji samolotu, zgodnie z regułami rządzącymi transportem lotniczym.W jednym incydencie, Arann Aer utrzymuje, że pilot samolotu poleciał nie tam gdzie trzeba 10 mil morskich kiedy miał lecieć do Galway, w innym przypadku samolot musiał zostać przekierowany do Kerry. Radca prawny Aer Arann oświadczył, że linia lotnicza była wcześniej poinformowana , iż "miało miejsce kilka potencjalnie niebezpiecznych naruszeń bezpieczeństwa" przez WEA.

    Może ktoś coś wie więcej.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •