Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11
Like Tree21Likes
  • 1 Post By Hariko
  • 1 Post By lynxmr
  • 1 Post By Sebek1994
  • 1 Post By Pavulon_

Wątek: Wycofywanie Airbusów A340

  1. #1
    Awatar kaju1109

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Wycofywanie Airbusów A340


    Polecamy

    Witam, ostatnio przeglądając Wikipedię zauważyłem, że większość linii lotniczych aktualnie użytkujących Airbusy A340, zamierza je w ciągu najbliższych dwóch lat wycofać ze służby.(wyjątkami są Lufthansa, Etihad Airways i Iberia) I tutaj moje pytanie: co się z nimi stanie? Nikt nie będzie chciał nimi latać? Wiele egzemplarzy nie ma nawet 10 lat, więc trochę mi ich "szkoda"

  2. #2
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Często silniki są warte tyle co cały samolot, więc części są do wykorzystania w A330 i A320 (CFM56).
    Myślę, że różne linie z Iranu, Indonezji, Nigerii chętnie by kupiły takie A340, ale większe ceny oferują firmy rozbierające samoloty na części.

  3. #3
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    wycofywane są przede wszystkim 340-300 (np. Swiss) i nie ma co się dziwić - podobna pojemość jak 330 a 4 silniki.
    Ale na niemieckich stronach mówią raczej "mittelfristig" - czyli za kilka lat.
    Pozostałe wersje jeszcze trochę polatają.
    pozdrawiam

    jtf2



  4. #4
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Szkoda Dobrze, ze A330 ciągle trzymają się mocno Lepszy longhaul w ekonomicznej od 330/340 ma tylko 380 na gornym pokładzie, potem 767 i dlugo, dlugo nic

  5. #5
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Szkoda, tylko raz leciałem i to Swissem właśnie.

  6. #6
    Awatar Hariko

    Dołączył
    Jan 2013
    Mieszka w
    Lublin, poza krajem

    Domyślnie

    wielka szkoda....uwielbiam A340!!! no ale coz, ekonomia gora!!!!
    shiver likes this.

  7. #7
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Robert swięte słowa. 747, 777, 787 czy dół w 380 to eco minus. Układ bez "dwójek" jest do bani.



  8. #8

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Chicago ORD

    Domyślnie

    We wrześniu lecę do PL lufthansą właśnie A340-600 a z powrotem do USA A340-300. Będę mieć okazję porównania tych samolotów.

  9. #9
    Awatar lynxmr

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    a czy jakaś linia jeszcze ma w ogóle układ 2-5-2 w Kosach?
    maciek234 likes this.
    MD-11 rules :)

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ponoć w United w niektórych samolotach były jeszcze z rok-dwa temu, ale jak jest teraz - nie wiem

    Edit: Mają jeszcze 2-5-2.

    SeatGuru Seat Map United Boeing 777-200 (777) V3 Three-Class Intl
    SeatGuru Seat Map United Boeing 777-200 (777) V4 Domestic

    W reszcie swoich 777 mają 3-3-3.
    lynxmr likes this.


  11. #11
    Awatar Pavulon_

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    PL

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez lynxmr Zobacz posta
    a czy jakaś linia jeszcze ma w ogóle układ 2-5-2 w Kosach?

    jeszcze jest "Malezyjka" SeatGuru Seat Map Malaysia Airlines Boeing 777-200 (772)
    lynxmr likes this.

LinkBacks (?)

  1. 05-05-2013, 23:37

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •