Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 140 z 317
Like Tree383Likes

Wątek: Boeing 777-8X i 777-9X

  1. #121
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie


    Polecamy

    Świetna wiadomość: Boeing potwierdził, że w konfiguracji z dziesięcioma fotelami w rzędzie będzie możliwa instalacja foteli o szerokości 18 cali, dzięki zastosowaniu cieńszych materiałów izolacyjnych i poszerzeniu wnętrza kabiny.
    kaspric likes this.

  2. #122
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Świetna wiadomość: Boeing potwierdził, że w konfiguracji z dziesięcioma fotelami w rzędzie będzie możliwa instalacja foteli o szerokości 18 cali, dzięki zastosowaniu cieńszych materiałów izolacyjnych i poszerzeniu wnętrza kabiny.
    Częściowo będzie to osiągnięte kosztem węższych przejść więc taka niepełna satysfakcja. Jak dla mnie istotniejsze są wilgotność oraz cisza.

    - The 777X will maintain a cabin altitude of 6,000 feet—comparable to the 787 Dreamliner.
    - Higher cabin humidity, comparable to the 787 Dreamliner
    - Lower cabin noise, achieved through the new engine nacelle design, new high bypass ratio engines, better insulation and a passenger cabin that doubles the number of air nozzles with lower velocity and less noise.
    Boeing's New 777X Designs Intensify the Race for Space on Airlines – Skift
    no risk, no fun ;D


  3. #123
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    ^^ To może zmniejszą szerokość wózków chociaż, aby nie obijały się o ludzi.

    Zdecydowanie, komfort podróży powinien się poprawić. Wilgotność i ciśnienie oraz ograniczenie hałasu to najważniejsze kwestie, plus jeszcze większe doświetlenie wnętrza oraz oświetlenie w nocy zwiększą przyjemność i zmniejszą zmęczenie.

    Leciałem 787 tylko na trasie BUD-WAW ale już na tak krótkim odcinku dało się odczuć poprawę samopoczucia.

  4. #124
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    KZ pewnie napisze coś więcej w temacie nowych GE9X dla 777-8 i -9; z mojej strony artykuł z flightglobal, informujący o nowych, kompozytowych łopatach wirnika nowego napędu:

    GE to outfit 777X engines with new composite fan blades - 8/26/2014 - Flight Global

  5. #125
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Garść nowych informacji o 777-8 i -9: http://airinsight.com/2015/03/05/777.../#.VPwIKeFsZKp

    Ciekawostka: konstrukcja kadłuba będzie wykonana ze stopu aluminium i litu.

  6. #126
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Boeing usuwa "X" z nazwy nowych B777. Teraz oficjalne określenia to 777-8 i 777-9. Więcej- https://www.flightglobal.com/news/ar...ignati-418791/

  7. #127
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    Grafika przedstawiająca zmiany jakie dojdą do 777-9 w stosunku do wersji 77W.

    ojcie_c and Michal_K like this.
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  8. #128
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Informacja powiązana z nowymi wersjami - Boeing spowolni produkcję obecnych wariantów 777 ze względu na trudności z zapewnieniem ciągłości ich produkcji przed wprowadzeniem -8 i -9.

    Boeing expected to announce 777 cut Wednesday | The Seattle Times

  9. #129
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Trwa montaż końcowy pierwszego silnika GE9X (będzie zastosowany w rodzinie B777X).



    fot. bikeshop.geaviation.com


  10. #130
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Testy GE9X rozpoczęte





  11. #131
    Awatar Emir

    Dołączył
    Apr 2016
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Boeing już szykuje wersję -10X będzie miała prawie 80 metrów długości jak na razie będzie to najdłuższy pasażerski samolot

  12. #132
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    "Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę". Kolejny mały krok do pięknego celu jakim będzie B777X zrobiony.

  13. #133

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Co to jest?

  14. #134

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez suszykuba Zobacz posta
    Co to jest?
    Odpowiedź kryje się w tytule filmu
    Autoklaw.
    Scorpio86, jarekch, Marek. and 1 others like this.

  15. #135

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Czyli urządzenie w którym dochodza do ostatecznego fizyczno wytrzymałościowego stanu elementy z tzw. kompozytów,......
    dobrze powiedziałem
    suszykuba likes this.

  16. #136

    Dołączył
    Nov 2014

    Domyślnie

    Dzięki

  17. #137
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


    Emirates i Thales wspólnie opracują i udoskonalą nowoczesny system rozrywki pokładowej i łączności, który zacznie pojawiać się na pokładach nowych samolotów Boeing 777X od połowy 2020. Wielomilionowa inwestycja odzwierciedla nieustanną troskę linii o jak najwyższy komfort pasażera i stanowi element strategii, która ma na celu zapewnić najlepsze i najnowsze wyposażenie nowoczesnej floty (Code-share pomiędzy Emirates i GOL, 2016-10-16).

    – Nasza współpraca z Thalesem oznacza poważne inwestycje i jeszcze większą dbałość o obsługę klienta, która zawsze była dla nas priorytetem. Samoloty Boeing 777X zwiastują początek nowej ery dla floty Emirates i chcemy, żeby nasza oferta produktów dostępnych na ich pokładzie, w tym system rozrywki, wyznaczała standardy wśród przewoźników. W stosownym czasie ujawnimy więcej szczegółów – powiedział Adel Al Redha, wiceprezes Emirates.


    – Zakres i długoterminowy charakter naszej współpracy przyniesie korzyści nie tylko pasażerom, ale także całej branży lotniczej. Cieszymy się, że umowa pomoże utrzymać tysiące miejsc pracy dla wysoko wykwalifikowanych pracowników w strukturze Thalesa we Francji i na całym świecie – dodał Al Redha.


    Umowa obejmuje dostarczenie systemów rozrywki pokładowej i łączności dla pierwszych 50 Boeingów 777X Emirates. Przewoźnik złożył wiążące zamówienie na 150 samolotów z tej rodziny. Nowy system Thales AVANT ma innowacyjny i elastyczny interfejs użytkownika, stanowiący doskonałe uzupełnienie wielokrotnie nagradzanego systemu Emirates ice. Więcej - Nowy system rozrywki dla Emirates - Altair Agencja Lotnicza

  18. #138
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  19. #139

  20. #140

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Skadinad smutne, ze teraz "standard" w 777 oznacza 3-4-3...
    travellersmc likes this.

Strona 7 z 16 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •