Czy we wtorek można się spodziewać młynu we FRA po tym strajku?
Strajk jest efektem przepychanek pomiędzy zarządem a związkiem zawodowym Ver.di i dotyczy warunków zatrudnienia.
Lufthansa Strike Escalates as Union Outlines One-Day Halt - BloombergDeutsche Lufthansa AG (LHA), Europe’s second-largest airline, faces further disruption to services next week after unions called for a day-long strike to add pressure to demands for more pay.
Lufthansa’s main Frankfurt and Munich airports will be hit by strikes on Monday, as will sites in Berlin and Dusseldorf and the Cologne hub for its Germanwings low-cost operations, the Ver.di union said in a statement today. Most locations will see participating workers walk out for the full day, a step up from the March 21 action that had been limited to half a day.
The protests come as Lufthansa tries to lower costs and increase revenue to lift operating profit to a record 2.3 billion euros ($3 billion) by 2015. That includes cutting about 3,500 jobs.
“The employers have refused to make a clear statement on job security, effectively playing with the employees’ fears related to their future,” Christine Behle, who leads the negotiations for Ver.di, said in the statement. Behle will join Lufthansa’s supervisory board after the company’s shareholder meeting on May 7.
Czy we wtorek można się spodziewać młynu we FRA po tym strajku?
Młyn pewnie będzie jeszcze do środy/czwartku realnie...
LOT też skasował rejsy do MUC i FRA:
KOMUNIKAT: W związku z planowanym na 22 kwietnia strajkiem pracowników obsługi naziemnej na lotniskach na terenie Niemiec, informujemy o anulowaniu wszystkich jutrzejszych rejsów do i z Monachium oraz Frankfurtu.
W sprawach związanych z rezerwacją biletu prosimy o kontakt z Call Center pod numerami telefonów: 0 801 703 703 (dla telefonów stacjonarnych) i 22 1 9572 (dla telefonów komórkowych).
Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 21-04-2013 o 13:15
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
^^^ uprzedziłeś mnie trochę
wg lotniska FRA, są loty UA, VN, TG, VN, MU, SQ, US, CX, DL, JJ, AI, CA, TP i co najważniejsze OS czyli Austriana z grupy LH, (wielu nie wymieniłem ale ruch europejski tak jak i "światowy" bedzie się odbywał, czy lufa wprowadziła całkowity zakaz przebukowywania na inne linie danego dnia?
pomijam porty regionalne no ale chyba by można było zarobić oferując pasażerom lot via WAW bo rozładowanie takiego zatoru troche zajmie
skoro "opłaca" się wozić 15 osób na TXL 70 miejscowym E a tu by była szansana zgarnięcie trochę niemieckich paxów dla których FRA/MUC jest portem docelowym lub początkowym
Wszystko zależy od agenta handlingowego.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
i ten agent handlingowy, żeby "dokopać" lufie zgodził się na loty Austriana hmmm
a na jakiej zasadzie to działa?
Hans: Guten morgen Sebastian w poniedziałek nie obsłużywmy Waszych samolotów we FRA.
Sebastian: ok
Czy też próbowano jakoś pertraktować typu ... a jak ograniczymy loty tylko z/do WAW czyli z 10 będą tylko 4 czyli o jeden mniej niż z/do VIE (5)
Odpowiedzi zapewne tutaj nie uzyskam, bardziej mi chodzi o metedologię postępowania w takich sytuacjach czy są bezdyskusyjne czy mozna spróbować coś zasugerować.... a nuż
Zlituj się... wszystko człowiekowi opada czytając takie bzdety.. bo inaczej to trudno naprawdę nazwać... A tak swoją drogą że taki wybitny znawca spraw wszelakich nie wie jak to się odbywa... nonono... (sorry za sarkazm, ale nic innego już chyba nie zostało).
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Egon, ale dla przeciętnego obserwatora jest to niezrozumiała sytuacja: Strajk w LH, nie lata cała grupa w tym LO a pozostali latają wraz z OS przez VIE. Pierwsze pytanie jakie się nasuwa to: Dlaczego LO zawiesił swoje loty?
Tak jak piszesz, różna jest obsługa handlingowa. Może ktoś przybliży jakie firmy obsługują we FRA i dla kogo pracują. Może taka informacja będzie bardziej czytelna.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Czyli jednak jest kilka firm, nie tylko Lufthansa.
Skoro samoloty lądują, to raczej logiczne jest, że jest kilku handlerów
Problem polega na tym kto z kim jaką ma umowę i czy można zakontraktować usługi 'ad hoc'.
No i last but not least, struktura ruchu z MUC i FRA, która jest wybitnie tranzytowa. Mogłoby się okazać, że z powodu dalszych odwołanych rejsów na tych uruchomionych leci kilka/naście osób. Tak więc temat jest wielowymiarowy.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Zakładki