Od poleceń kontrolera, które to mogą być pochodną m.in. wysokości, prędkości samolotu.
Od poleceń kontrolera, które to mogą być pochodną m.in. wysokości, prędkości samolotu.
[Blaszak: MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x16GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX3080, W11, MSFS | EOS 500D + C 15-85 IS USM + C 50 1.8 STM]
Tak jak wyżej, dodam też jeszcze, że od warunków pogodowych a raczej procedury podejścia. Ostatnio jak leciałem pogoda była dobra to W6 wszedł na prostą dopiero nad Siewierzem, przy czym już wcześniej przed ostatnim zakrętem nad Pogorią 3 wypuścił klapy na full i podwozie. W sumie w takiej konfiguracji przed prostą lądowałem pierwszy raz w KTW.
Generalnie jak robią standardowe podejście ILS to wchodzą na prostą nad Zawierciem/Ogrodzieńcem.
Zakładki