Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 84

Wątek: Załoga

  1. #41
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTHH; EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez wegi
    Zgodnie z wymaganiami może wejść jako tzw. direct entry captain.
    Buahaha - teoria!! A zwiazki?? Znasz jakiegos w LOcie direct entry Cpt?? Fakt, ze juz ponad 4 lata jestem poza, ale nie obilo mi sie...
    Pozdrawiam!
    Piotr

  2. #42

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wegi
    direct entry captain
    Czyli?


  3. #43
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bedrzich
    Cytat Zamieszczone przez wegi
    Zgodnie z wymaganiami może wejść jako tzw. direct entry captain.
    Buahaha - teoria!! A zwiazki?? Znasz jakiegos w LOcie direct entry Cpt?? Fakt, ze juz ponad 4 lata jestem poza, ale nie obilo mi sie...
    Proszę mnie w polityke nie mieszać, nie mówiłem tu o locie , tylko o wypadku, w którym ktoś dostaje pewną propozycję przejścia do nowej firmy i wejścia od razu jako cpt.
    Wiem, że swego czasu wizz szukał kapitanów właśnie na takiej zasadzie.
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  4. #44
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTHH; EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wegi
    Proszę mnie w polityke nie mieszać, nie mówiłem tu o locie , tylko o wypadku, w którym ktoś dostaje pewną propozycję przejścia do nowej firmy i wejścia od razu jako cpt.
    Wiem, że swego czasu wizz szukał kapitanów właśnie na takiej zasadzie.
    No chyba ze tak! W koncu - sam sie na takiej zasadzie zalapalem! Ale tzw Major airlines w Europie czy USA (a do takich ciagle zalicza sie LOT, choc Bog jeden raczy wiedziec dlaczego) Capt direct entry nie stosuja, m.in. ze wzgledu na zwiazki
    Pozdrawiam!
    Piotr

  5. #45
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bedrzich
    Cytat Zamieszczone przez wegi
    Proszę mnie w polityke nie mieszać, nie mówiłem tu o locie , tylko o wypadku, w którym ktoś dostaje pewną propozycję przejścia do nowej firmy i wejścia od razu jako cpt.
    Wiem, że swego czasu wizz szukał kapitanów właśnie na takiej zasadzie.
    No chyba ze tak! W koncu - sam sie na takiej zasadzie zalapalem! Ale tzw Major airlines w Europie czy USA (a do takich ciagle zalicza sie LOT, choc Bog jeden raczy wiedziec dlaczego) Capt direct entry nie stosuja, m.in. ze wzgledu na zwiazki
    Właśnie coś mi się tak wydawało, że z takiej opcji skorzystałeś 8)
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  6. #46

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Lesko

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SWISSboi
    Z tego co sie orientuje, to zaloga LO na rejsach za ocean zostaje na miejscu kolo 48-72h.

    Jak bylem na weekend w Kairze pare lat temu, to zaloga Lufthansy byla tam dokladnie tyle co ja - od czwartku wieczora do niedzieli rano - czyli po ok 4h locie mieli +/- 60h pobyt - bylo milo, bo w drodze powrotnej mnie rozpoznali ;-)
    Co do Lufthansy, to posiadam juz pewna wiedze. Na dluzszych trasach zaloga przebywa okolo 2 dni, i powrot . Fakt, walizki zawsze maja wieeelkieee- 1/4 mozliwego zapelnienia, a wracaja 4.5/4 zapelnienia .

  7. #47

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Jak wygląda odprawa załogi?

    Czy np. stewardessy LOTu najpierw muszą się zameldować w siedzibie LOTu, otrzymać przepustki itd.?
    Czy potem przechodzą check-in? Wiem, że przy kontroli bezpieczeństwa mają własne przejścia?

    Chciałbym jeszcze wiedzieć czy gdy załoga przyjmuje samolot, który nocował to czy oni sami otwierają drzwi od samolotu czy robi to ktoś z obsługi lotniska?

  8. #48

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Wiem tylko, że załoga po wylądowaniu, w terminalu nie musi czekać, aż paszporty kontrola zobaczy itp. tylko mają swoje przejście, pokazują kartę, że się jest stewką/stewardem, czy pilotem i już mogą sobie iść.


  9. #49

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    Jak wygląda odprawa załogi?

    Czy np. stewardessy LOTu najpierw muszą się zameldować w siedzibie LOTu, otrzymać przepustki itd.?
    Czy potem przechodzą check-in? Wiem, że przy kontroli bezpieczeństwa mają własne przejścia?

    Chciałbym jeszcze wiedzieć czy gdy załoga przyjmuje samolot, który nocował to czy oni sami otwierają drzwi od samolotu czy robi to ktoś z obsługi lotniska?
    wyglada to tak: zaloga melduje sie w budynku LOTu na godzine badz 1,15(zalezy czy to rejs atlantycki czy europejski)po 15 min odjezdza sie "nyska" zalogowa na lotnisko. Zadnych przepustek sie nie dostaje bo zaczynajac prace wyrabia sie dwie przepustki, jedna potwierdzajaca ze sie pracuje w PLL LOT a druga to tzw.CMC(crew member certificate). Mimo to wylatujac z macierzystego portu jesli jest to lot poza schengen to trzeba tez pokazac paszport. Zaloga ma wlasne przejscie do kontroli bezpieczenstwa,ale przebiega to tak samo jak z pax. Czyli tez trzeba zdjac marynarke, buty itd.
    Jesli chodzi o odbieranie samolotu po nocowaniu poza portem macierzystym to kapitan otwiera drzwi , ktore sa zaplombowane, a jesli przychodzi sie do samolotu rano w warszawie to samolot jest otwarty przez mechanikow, ktorzy sa juz w samolocie

  10. #50

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Lesko

    Domyślnie

    [quote="cyska24"]
    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    Jak wygląda odprawa załogi?
    Czyli tez trzeba zdjac marynarke, buty itd.
    Ściągałeś kiedyś buty?!

  11. #51
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTHH; EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez flymsky
    Ściągałeś kiedyś buty?!
    Standardowa procedura w wielu miejscach, szczególnie USA. Oczywiście załogi też.
    Pozdrawiam!
    Piotr

  12. #52

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Jest jakaś zasada na to, ile musi być stewek/stewardów w danym samolocie, czy zależy to od ilości paxów?


  13. #53
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sebek1994
    Jest jakaś zasada na to, ile musi być stewek/stewardów w danym samolocie, czy zależy to od ilości paxów?
    Do 19 miejsc w samolocie nie musi byc ani jednej/jednego.

  14. #54
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Minimum to 1FA/50 pax jak dobrze pamiętam.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #55
    rkosarzycki
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen
    Minimum to 1FA/50 pax jak dobrze pamiętam.
    correct.

  16. #56
    Awatar twinsen

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin

    Domyślnie

    Ja owszem - bo w Martensach jest blacha. Ale sądzę, że załoga nie musi, bo
    w ich butach nie ma elementów metalowych
    --
    Leszek A. Szczepanowski


  17. #57
    rkosarzycki
    Goście

    Domyślnie

    zdziwiłbyś się. na niektórych lotniskach załoga idzie przez ten sam security i grzecznie z paxami buty ściąga. z tego co pamiętam to taką akcję miałem w Shannon przez kilka tygodni z rzędu gdy byłem tam przebazowany.

  18. #58
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    I tak najlpesza "ochrona" jest na Okeciu - buty trzeba sciagnac ale przepustek nikt nie sprawdza (no moze jedna sprawdzona przepustka na 100 par sciagnietych butow ) - madre to???
    Dla mnie to zwykli tronglodyci posadzeni przy Heimanie.

  19. #59

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Lesko

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rkosarzycki
    zdziwiłbyś się. na niektórych lotniskach załoga idzie przez ten sam security i grzecznie z paxami buty ściąga. z tego co pamiętam to taką akcję miałem w Shannon przez kilka tygodni z rzędu gdy byłem tam przebazowany.
    Zdzwiłem się i to bardzo. Nie spotkałem, się jeszcze z tym

  20. #60
    rkosarzycki
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Z plotek, slyszalem ze faktycznie na okeciu puszczaja, poza niektorymi pilotami z LOTu, ktorzy sie narazili w dawnych latach i teraz codziennie maja szczegolowa kontrole :P Ale to tylko ploty miedzy pilotami wizzowymi

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •