Oprocz SP- oczywiscie. W necie znalazlem cos takiego:

Pierwszymi statkami powietrznymi, które otrzymały polskie znaki P-P były zarejestrowane na początku 1923 roku samoloty komunikacyjne Aerolloydu (poźniejszego Aerolotu) typu Junkers F-13. Należy nadmienić, że wcześniej użytkowane w komunikacji lotniczej samoloty posiadały znaki narodowe zagranicznych towarzystw lotniczych (np. w 1921 roku samoloty Junkers F-13 poznańskiego Aero-Targu obsługujące pierwszą linię lotniczą z Poznania do Warszawy i Gdańska posiadały gdańskie znaki "Dz").

(..)

W 1928 roku na konferencji międzynarodowego lotnictwa cywilnego, dokonano zmian w oznaczaniu przynależności państwowej statków powietrznych. Wówczas to przyznano Polsce znaki SP. Zmiany w systemie oznaczeń eksploatowanych polskich statków powietrznych przeprowadzono w drugiej połowie 1929 roku, a pierwszym samolotem, który otrzymał nowe znaki (SP-AAA) był Junkers F-13 (poprzednio posiadał znaki P-PALA).



(...)

Należy nadmienić, że nadając w 1928 roku Polsce znak przynależności państwowej SP dodatkowo zarezerwowano dla naszego kraju znaki: SN, SO, SQ i SR. Można sądzić, że powyższa rezerwacja może być w dalszym ciągu aktualna, gdyż znaki te nie są jeszcze przez Organizację ICAO rozdysponowane (tj. brak ich w Załączniku 7 Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym).

http://www.flyboys.pl/index.php?opti...=79&Itemid=103

I teraz pytanie czy te znaki sa nadal zarezerwowane dla Polski? Dlaczego m.in. policyjne smiglowce lataja pod numerami SN- i nie SP-? Czy jesli liczba kombinacji jest nie wystarczajaca nie lepiej i nie prosciej wprowadzic do rejestracji samolotow czwarta litere jak w ULM ?