Może to dźwięk PTU, w kabinie słychać.
Witajcie
Mam pytanie dotyczace dzwinego dzwieku naprezania jakis ciegien w momencie wypychania A3xx do startu. Latam co tydzien przynajmnije czterema airbusami i zawsze slychac ten dzwiek. Czy stery sa kontrolowane przez ciegna, ktore wymagaja naprezenia przed startem?
pozdrawiam
Może to dźwięk PTU, w kabinie słychać.
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Może też być dźwięk wystawianych klap. A'propos PTU, to w nowszych egzemplarzach już nie słychać tego uroczego "szczekania"
Eee tam, podpis ;)
Nikt w momencie wypychania klap raczej nie wysuwa.Zamieszczone przez Mimis
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Jak przy wypychaniu to ja bym raczej stawial na polaczenie samolot-tug.
a czy przy wypychaniu pilot nie sprawdza działania sterów w ich skrajnych położeniach, mimo, że to Airbus to może słychać działanie siłowników
Nie przy wypychaniu. Albo po wypchnięciu, albo w czasie taxi.Zamieszczone przez lelek7
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Ktos kiedys pisal o wstepnym podniesieniu cisnienia w kabinie. Moze to jest to?
Dzwiek nie jest polaczony z wypychaniem, slychac go przy samym koncu wypyachania. Sprawdzanie sterów sie zgadza co do czasu, ale Airbus ma Fly By Wire wiec tam sie raczej nic nie skręca. Dzwiek slychac w kabinie w lukach transportowych, moze rzezywiscie wyrowanie cisnienia skutkuje takim odglosem.... ewidentnie slychac jak cos sie napreza (w nowych modelach i starych tez
Po za tym moze to byc jeszcze podniesienie cisnienia w ukladzie hydraulicznym?
Nie wiem czy jest to dobra analogia, ale jak w samochodzie z wylaczonym silnikiem (i radiem) nacisniesz na hamulec i stopniowo jeszcze bardziej zwiekszasz nacisk to tez masz odglos naprezania dochodzacy ze niemalze ze wszystkich stron.
Zakładki