Strona 166 z 166 PierwszyPierwszy ... 66 116 156 164 165 166
Pokaż wyniki od 3,301 do 3,319 z 3319
Like Tree177Likes

Wątek: Miles & More - podstawowe pytania

  1. #3301
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Jeśli chcesz mieć pewność, że mile trafią do UA to lepiej nawet nie otwieraj rezerwacji na stronie M&M ;-).

    Ogólnie, to kiedyś spokojnie można było nawet na bramce numer zmieniać, ale teraz LH potrafi kręcić nosem.


  2. #3302

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Z mojego doświadczenia od czasu przejścia na Altea zmiana numeru M&M na inny przy bramce zazwyczaj kończy się naliczeniem mil do M&M

    Z ciekawości za ile chodzą GPU i czy nie ma problemów, bo z tego co czytałem to UA bardzo aktywnie zwalcza taki handel i zawiesza konta sprzedawców.

  3. #3303
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    mario_s chyba myśli o wykorzystaniu swoich GPU. Handel na Flyertalku ma się dobrze raczej, ale tam raczej nie wchodzi w grę kasa.


  4. #3304

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SPlDER Zobacz posta
    zmiana numeru M&M na inny przy bramce zazwyczaj kończy się naliczeniem mil do M&M
    lipa, czyli nie ma co się bawić w stanby.

    Cytat Zamieszczone przez SPlDER Zobacz posta
    Z ciekawości za ile chodzą GPU i czy nie ma problemów, bo z tego co czytałem to UA bardzo aktywnie zwalcza taki handel i zawiesza konta sprzedawców.
    od 200 wzwyż z tego co widziałem. Zależy jak blisko "terminu przydatności" Teraz raczej najlepszy moment na zaopatrzenie jak już ktoś planuje bookingi.

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    mario_s chyba myśli o wykorzystaniu swoich GPU. Handel na Flyertalku ma się dobrze raczej, ale tam raczej nie wchodzi w grę kasa.
    swoich jeszcze nie mam niestety a do 1K daleko

  5. #3305
    Awatar potwo-or

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    Wie ktoś czy karta FT będzie też w 2018 za 30 odcinków?

  6. #3306

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Wygląda na to że niestety już to weszło na stałe, w każdym razie nie ma informacji że to promocja. https://www.miles-and-more.com/onlin...pl&cid=1000340

  7. #3307

    Dołączył
    Dec 2016

    Domyślnie

    Wcześniej była gadka tylko o tym, że naliczanie mil zmienia się na biletach wystawionych przez Lufthansa Group, a tutaj takie info z maila od Miles and More. Nie widziałem, żeby to ktoś tu pisał.

    "Dla Pana jako uczestnika programu Miles & More, który posiada wyższy status karty, decydujacym czynnikiem są linie, którymi odbywa Pan przeloty. W przypadku wszystkich lotów obsługiwanych przez linie Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, United Airlines, Air Canada, Polskie Linie Lotnicze LOT, Croatia Airlines, Adria Airlines i Air Dolomiti w przyszłości stosowany będzie następujący sposób naliczania: taryfa x 6 = liczba "

  8. #3308
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Słabo dla longhouli, ale dla lotów po Europie super. Wykoszą tym LCC w lotach biznesowych

  9. #3309

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez siwy550 Zobacz posta
    wszystkich lotów obsługiwanych przez linie Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, United Airlines, Air Canada, Polskie Linie Lotnicze LOT, Croatia Airlines, Adria Airlines i Air Dolomiti
    chodzi na razie wyłącznie o bilety wystawione przez LH (220-) i inne linie z grupy, przelot LO na bilecie LO (80-) i analogicznie UA, AC itd. będzie naliczany na dotychczasowych zasadach. Oczywiście w przyszłości może się to zmienić.

  10. #3310

    Dołączył
    Dec 2016

    Domyślnie

    Przecież dokładnie to jest napisane w tym mailu.
    "w przyszłości stosowany będzie następujący sposób naliczania"

    Dlatego to wrzuciłem, bo chyba nigdzie nie było oficjalnego potwierdzenia, że to czeka też linie spoza Lufthansa Group.

  11. #3311
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    'w przyszłości' odnosi się tutaj do 12.03 chyba (i dodatkowych warunków jak wystawca biletu).


  12. #3312

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Słabo dla longhouli, ale dla lotów po Europie super. Wykoszą tym LCC w lotach biznesowych
    Does the total price for the flight form the basis for the awarding of miles?
    No, the calculation of award miles is based on the fare, i.e. the ticket price + surcharges levied by the Miles & More partner airline.

    Czyli rozumiem, że biora samą fare bez podatków i opłat więc nie wiem czy to będzie tak super dla Europy. A wiecie jak będa naliczać za np lot SASem?

  13. #3313

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Czy istnieje jakieś logiczne wyjaśnienie dlaczego M&M, w celu wstecznego naliczenia mil, wymaga ode mnie oprócz podstawowych danych takich jak numer biletu elektronicznego również skanu kart pokładowych (posiadam) i biletu elektronicznego (którego nie posiadam, jedynie numer)? Według mojego rozumowania po to bilet jest elektroniczny abym nie musiał go posiadać, a oni mieli do tego łatwy dostęp? Bez tego mil mi nie naliczą......to taki sposób aby klient się odp....ł?
    Przykładowo AF nalicza mile automatycznie.

  14. #3314
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Jakoś przegapiłem wprowadzenie tego (kurde, a może zawsze było?), ale pozytywnie zaskoczyła mnie możliwość rezerwacji hoteli za mile. Oczywiście nie jest to najkorzystniejsza opcja wykorzystania mil, ale jest to rozsądna opcja na wykorzystanie niewielkiej liczby mil tracących ważność - a można wykorzystać nawet np. ok 3500mil + 13E za hotel w Krk.
    Lepsze to niż nic - ostatnio musiałem spalić niemal 10k mil z Miles&Smiles i nawet 2 t-shirtów nie dało się w sklepie kupić (bo przy 2 była droższa przesyłka ).
    Nie latam z Pyrzowic.
    Dobra, czasem latam, ale za brak KM i wkurzający brak kiss&fly unikam jak ognia.

  15. #3315

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Może ktoś wie dlaczego w taryfach biznesowych LOT więcej mil dostanę za premium economy niż za biznes? Bardzo zdziwiony jestem.

  16. #3316

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2 Zobacz posta
    Czy istnieje jakieś logiczne wyjaśnienie dlaczego M&M, w celu wstecznego naliczenia mil, wymaga ode mnie oprócz podstawowych danych takich jak numer biletu elektronicznego również skanu kart pokładowych (posiadam) i biletu elektronicznego (którego nie posiadam, jedynie numer)? Według mojego rozumowania po to bilet jest elektroniczny abym nie musiał go posiadać, a oni mieli do tego łatwy dostęp? Bez tego mil mi nie naliczą......to taki sposób aby klient się odp....ł?
    Przykładowo AF nalicza mile automatycznie.
    Pamiętam moją rozmowę z jakąś okropna babą z MM (tzn pamiętam doskonale z jaką ale nazwiska nie będę upublicznial).

    Doszło do mojego pytania czy mam telefon komórkowy wysłać do tego całego Verl skoro mam kartę mobilną.

    Oczywiście nie byla w stanie nic odpowiedzieć, nic a nic, co w takiej sytuacji zrobić jak masz kartę na nośniku innym niż papier.

  17. #3317
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Staszkis Zobacz posta
    Może ktoś wie dlaczego w taryfach biznesowych LOT więcej mil dostanę za premium economy niż za biznes? Bardzo zdziwiony jestem.
    Co to są taryfy biznesowe? Im wyższa literka tym wyższy koszt i więcej mil.


  18. #3318

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Co to są taryfy biznesowe? Im wyższa literka tym wyższy koszt i więcej mil.
    Chodzi o to, że taryfy Business F i Z (niższe) mają przelicznik 1,5x, a taryfy Premium P i A (wyższe) mają 1,6x. Często bilet Flex w Premium (czyli wyższa taryfa 1,6x) jest tańszy od najtańszej biznes (niższe taryfy 1,5x), więc płacąc mniej ma się więcej mil. Paradoks tego jest taki, że jak masz Premium P lub A i robisz upgrade/licytacje do Biznes, dostajesz taryfę Z czyli mniej mil a dopłacasz gotówkę. Miałem taką sytuację, złożyłem reklamacje ale chyba nie dostałem (jeszcze) różnicy.

    W grudniu lub w listopadzie była informacja na stronie MAM, że LOT zmienia warunki dla Premium i teraz P ma 1,5x a w A zostało 1,6x lub na odwrót, nie pamiętam dokładnie.

    Ciekawe czemu LOT wprowadził nową niższą taryfę biznes F a nie J na przykład. F raczej jest używane dla Pierwszej klasy.

  19. #3319
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Zauważ ile miejsca zajmuje fotel PE a ile fotel C na pokładzie. Jak płacisz więcej za PE niż za C to dla LOTu sama radość (podobnie jak np przy pełnej taryfie Y/B).

    Z tego co kojarzę, w LH jest z podwyższaniem podobnie, z N i E chyba można przejść do P i mile stracić. Kiedyś było stopniowe zmienianie klasy na wyższą ale nie zdziwiłbym się gdyby implementacja tego przerosła dział IT.


Strona 166 z 166 PierwszyPierwszy ... 66 116 156 164 165 166

LinkBacks (?)

  1. 22-06-2015, 23:51
  2. 25-02-2015, 08:42
  3. 15-11-2014, 01:01
  4. 05-10-2014, 23:18
  5. 20-03-2014, 16:13
  6. 24-02-2013, 01:33
  7. 25-01-2013, 13:52
  8. 16-01-2013, 17:50
  9. 25-12-2012, 10:46
  10. 10-11-2012, 14:58
  11. 27-09-2012, 21:10
  12. 23-09-2012, 22:33
  13. 13-09-2012, 09:58
  14. 12-09-2012, 21:39
  15. 10-09-2012, 11:45
  16. 03-09-2012, 12:23
  17. 15-08-2012, 14:47
  18. 03-06-2012, 02:53
  19. 01-06-2012, 18:44
  20. 04-02-2012, 21:50
  21. 15-12-2011, 00:51
  22. 04-12-2011, 04:02
  23. 26-09-2011, 12:25
  24. 24-09-2011, 10:36
  25. 23-09-2011, 20:49
  26. 23-09-2011, 20:46
  27. 23-09-2011, 08:51
  28. 22-09-2011, 15:04
  29. 31-12-2010, 12:54

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •