Dla tych, któzy mają status do 02/2022 zmiana jest ambiwalentna, Ani na lepsze, ani na gorsze.
Sama zmiana wprowadzona właśnie w wyniku pandemii, która wielu uniemożliwiła bądź znacznie utrudniła przedłużanie statusów w 2020.
Ale dla tych, którzy mają ważny do 02/22 i przedłużają w 2020 roku to jest zdecydowanie niekorzystna...
Dziwne, że została zaimplementowana teraz podczas pandemii.
Dotychczas narracja była tak, że nic się nie zmieni do końca 2020 roku (chodzi o zapowiedzianie zmiany w systemie), więc przedłużenia miały być na starych zasadach czyli o 2 lata.
Dla tych, któzy mają status do 02/2022 zmiana jest ambiwalentna, Ani na lepsze, ani na gorsze.
Sama zmiana wprowadzona właśnie w wyniku pandemii, która wielu uniemożliwiła bądź znacznie utrudniła przedłużanie statusów w 2020.
Dla tych pasażerów co mają ważność do 02/22 i w tym roku go przedłużą to nie jest to zmiana ambiwalentna. Jest to zmiana zdecydowanie niekorzystna. Czy skrócenie komuś o rok ważności statusu uznajesz za ambiwalentne?
Zgadzam się oczywiście, że jest to ukłon wobec tych co nie dadzą rady wyrobić się z odnowieniem i brawo im za to.
Reasumując: jednej grupie dali, drugiej zabrali.
PS. I tak tego nie rozumiem. Pomimu kryzysu ktoś jednak uzyskał minima na przedłużenie o dwa lata, to mu ucinają o rok - nawet w zmianach z listopada była (na stronie nadal jest) informacja, że do czasu wprowadzenia zmian zasady przedłużania się nie zmieniają.
A może chodzi o to, że jak komuś wygasa status w lutym 2021, ale przedłuży go w 2020, to będzie miał przedłużony do 2023? W odróżnieniu od tych, którzy nie przedłużą i Miles and More w ramach "goodwill gesture" da im rok za friko. A jak komuś wygasa w 2022, to nie ten przypadek tylko na normalnych zasadach - tak bym to rozumiał.
Ale może Diego dowiedz się u źródła co autor miał na myśli i podziel się tu na forum, więcej osób skorzysta. Od razu mówię, że ja nie dzwonię do MM, bo mi nie zależy na tej wiedzy - biorę roczne przedłużenie za friko i inna opcja mnie raczej w tym roku nie dotyczy :P
Nie, od następnego kwartału po miesiącu w którym nie został spełniony warunek zasilenia konta milami z karty kredytowej włącza się standardowy mechanizm wygasania po 36 miesiącach (+pełny kwartał) liczonych od daty uzyskania mil:
https://www.miles-and-more.com/pl/pl...dit-cards.html
Czy mile M&M można w PL wydać na cokolwiek poza biletami lotniczymi?
Hotele, wejście do lounge, wynajem samochodu
https://milesandmore.points.com/hote...a¤cy=EUR
https://loyaltylobby.com/2021/02/02/...it-card-spend/ Dla posiadaczy FTL\SEN i kart MBank/Diners dobre wiadomości
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja bym się chętnie pozbył tej karty, ale mam za dużo mil, których teraz nie jestem w stanie spalić... w założeniu chciałem jeszcze rok dociągnąć, a teraz wyjdzie na to, że jeszcze raz będę musiał zapłacić :/. Mam jeszcze DC, ale tutaj można przelewać min 500mil miesięcznie, a to obecnie starczy mi na jakieś 10 miesięcy :/
W tym roku również podwójne mile statusowe (i HON), za loty liniami Lufthansa Group*
This promotion is valid on all flights with the Lufthansa Group (Austrian Airlines [OS], Lufthansa and Lufthansa Private Jet [LH], SWISS [LX], Eurowings [EW], Brussels Airlines [SN], Air Dolomiti [EN], Edelweiss Air [WK]), Croatia Airlines (OU), Luxair (LG) and LOT Polish Airlines (LO) on which status miles and HON Circle miles are awarded.
Tak. Za F4F:
https://www.miles-and-more.com/row/e...&bid=518480133
(może wyjdzie screen)
Zakładki