Miał własny w strefie NS (trochę biedny). Teraz korzysta z Plaza Premium Lounges (jeszcze biedniejszych), zarówno w strefie S, jak i NS.
Hej,
Fast track z FTL działa w WAW.
Ważna kwestia, która może komuś tutaj się przyda. Mianowicie, wraz z upgradem do FTL zmienia się numer karty. Jeśli rezerwacje kolejnych lotów były robione na starym numerze, to przy odprawie trzeba zaktualizowąć numer karty na nowy i wtedy na Fast tracku i w Lounge'u działa przejście za pomocą karty pokładowej. Ze statusem FTL, ale na starym numerze te rzeczy nie działają, a panowie na bramkach odsyłają do kolejki tradycyjnej.
Ale mam pytanko odnośnie fizycznej karty FTL i zawieszki na bagaż. W jaki sposób można dostać te gadżety?
Naszła mnie pewna wątpliwość a propos nowych reguł M&M. W tym roku przedłużę mój status według starych zasad, będzie on więc ważny do 02/2026. Jeżeli ponownie przedłużę mój status w 2024 roku (już według nowych zasad, a więc gdy status odnawia się na rok), czy wówczas będzie on ważny do 02/2027? Do tej pory status można było odnawiać w jednym z dwóch lat, w których był on ważny, jak będzie to wyglądało to teraz w okresie przejściowym między starymi i nowymi warunkami programu?
Też mi się tak wydaje, chociaż byłoby to dość słabe, że ponowna kwalifikacja w 2024 roku nie będzie nijak brana pod uwagę.
Wychodzi, ale dlaczego szkoda? Będzie dalej latać, może nawet się rozwinie. AMS niewydolny i ogranicza transfery opłatami, CDG wieczny bałagan, CPH ma dużą szansę na wzrost znaczenia.
Też mam sentyment, pamiętam loty Dash Q400 z Krakowa do CPH. Emocje na temat stanu podwodzia![]()
Cześć,
Czy też dostaliście mailowe zaproszenie do Winter Flytime 2023 od Miles&More?
Zastanawiam się, bo mój cel został określony w mailu na 2 loty i 1500 mil premiowych.
Czy cele są ustalane dla każdego indywidualnie?
Biorąc pod uwagę fakt, że w okresie promocji tj. 1.10-31.12 będę miał nie 2, a około 20 lotów, to zastanawiam się, czy ta promocja się jakoś mnoży?
Z góry dzięki za odpowiedzi![]()
Zakładki