Strona 62 z 208 PierwszyPierwszy ... 12 52 60 61 62 63 64 72 112 162 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,221 do 1,240 z 4144
Like Tree433Likes

Wątek: Miles & More - podstawowe pytania

  1. #1221
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    nie mialem jeszcze okazji rozmawiac tel. w sprawie rezerwacji za mile, ale naprawde jest takie kiepska dostepnosc? Myslicie ze RTW w C bedzie ciezko skomponowac?
    Przy RTW jest ten plus, że nie musisz miec przesiadek <24h. Cała reszta zależy od linii i trasy. Są takie, gdzie dostępność jest niemal na każdy dzień i są takie, że może 1 dzień na miesiąc lub wcale (YVR-SYD, SYD-AKL, AKL-APW, SIN-EWR z takich których szukałem i nie znalazłem).Są takie gdzie jest dostępność w ekonomicznej, a w C bardzo ciężko i są takie, gdzie jest odwrotnie. Zwykle jednak trudniej o dostępność w C.
    Bywa tak, że dostępność jest na 12-9 miesięcy przed lotem i potem znika. Bywa tak, że pojawia się 3 miesiące przed lotem, a wcześniej jej nie było.

  2. #1222

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    jak szukasz? za wyjatkiem strony ANA oraz M&M? Myslalem o: WAW - FRA - HGK - NRT - SIN - SYD - LAX - CDG - WAW

    + lokalne loty ale juz pewnie nie za mile.

  3. #1223
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    jak szukasz? za wyjatkiem strony ANA oraz M&M? Myslalem o: WAW - FRA - HGK - NRT - SIN - SYD - LAX - CDG - WAW
    + lokalne loty ale juz pewnie nie za mile.
    Nie mam innych narzędzi od tych o których piszesz. Z Twojej trasy myślę, że problem może być jedynie z SYD-LAX (przypuszczam, nie sprawdzalem)
    FRA-HKG, LAX-CDG nie powinno byc problemu
    HKG-NRT nie ma takich połączeń operowanych przez ANA (to jest code-share z JAL chyba), jest tylko HKG-HND, ale to nie powinien byc problem - na HKG-HND w ekonomicznej dostepnosc widzialem bardzo duza, w C nie pamietam
    NRT-SIN do wyboru i ANA i SQ i nawet United
    SIN-SYD bedzie problem na A380, ale podobno sie da

  4. #1224

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Przy RTW jest ten plus, że nie musisz miec przesiadek <24h. Cała reszta zależy od linii i trasy. Są takie, gdzie dostępność jest niemal na każdy dzień i są takie, że może 1 dzień na miesiąc lub wcale (YVR-SYD, SYD-AKL, AKL-APW, SIN-EWR z takich których szukałem i nie znalazłem).Są takie gdzie jest dostępność w ekonomicznej, a w C bardzo ciężko i są takie, gdzie jest odwrotnie. Zwykle jednak trudniej o dostępność w C.
    Bywa tak, że dostępność jest na 12-9 miesięcy przed lotem i potem znika. Bywa tak, że pojawia się 3 miesiące przed lotem, a wcześniej jej nie było.
    No ryzyko niezgrania jest spore , ale może lepiej najpierw złozyc bilet-nagrodę, odpowiednio wcześnie, a potem polować na promocyjny dolot? To oczywiście przy konkretnych datach tez niesie powazne ryzyko nieznalezienia niczego, ale z drugiej strony promocje - zakładając wyprzedzenie w rezerwacji milowej - są dośc często , a w takim np. SU niemal co chwile jest dostępność niezłych cen do Azji (no chyba, że zalezy Ci na dolocie tam w promocji, ale tylko w ramach SA). A co do Afryki - zawsze możesz zrobić zachodnią zamiast wschodniej, skoro juz byłeś :-) A propos, jak wczesnie robiles rezerwacje na ten wyjazd? I jak w ogole jest z dostepnością miejsc w M&M w Brussels bo oni w sumie mają chyba najlepszą siatkę afrykanską?

  5. #1225

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Azjatyckie kierunki to glownie mi chodzi by ANA i SQ - to super ze widziales.. Oczywiscie moze byc Haneda, nie musi Narita. Zreszta zapewne z HND bede chcial podskoczyc na Okinawe. Na A380 nie mam parcia, wole C w 777 ANA . SYD - LAX wzialem bo to jest czesty kierunek, ale moze byc i SFO lub inny. Ewentualnie zamiast LAX/SFO (bo juz tam bylem) myslalem o np. Rio ale *A nie ma z tego co widzialem polaczen bezposrednich SYD-GIG

  6. #1226
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    No ryzyko niezgrania jest spore , ale może lepiej najpierw złozyc bilet-nagrodę, odpowiednio wcześnie, a potem polować na promocyjny dolot? To oczywiście przy konkretnych datach tez niesie powazne ryzyko nieznalezienia niczego, ale z drugiej strony promocje - zakładając wyprzedzenie w rezerwacji milowej - są dośc często , a w takim np. SU niemal co chwile jest dostępność niezłych cen do Azji (no chyba, że zalezy Ci na dolocie tam w promocji, ale tylko w ramach SA). A co do Afryki - zawsze możesz zrobić zachodnią zamiast wschodniej, skoro juz byłeś :-) A propos, jak wczesnie robiles rezerwacje na ten wyjazd? I jak w ogole jest z dostepnością miejsc w M&M w Brussels bo oni w sumie mają chyba najlepszą siatkę afrykanską?
    Trochę się boję by najpierw złożyć bilet nagrodę. Wolę poczekać. Już nawet myślałem o tych biletach SU, ale wolałbym jednak wylot z POZ i coś pewniejszego, jeśli łącznie 2 bilety.
    W zachodniej też byłem, w Kamerunie Z kobietą trochę się boję bardziej dzikich krajów. Brussels przynajmniej KGL (co sprawdzałem) ma w dostępności, ale kończy się szybciej niż kierunki Swissa.

  7. #1227
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    Azjatyckie kierunki to glownie mi chodzi by ANA i SQ - to super ze widziales.. Oczywiscie moze byc Haneda, nie musi Narita. Zreszta zapewne z HND bede chcial podskoczyc na Okinawe. Na A380 nie mam parcia, wole C w 777 ANA . SYD - LAX wzialem bo to jest czesty kierunek, ale moze byc i SFO lub inny. Ewentualnie zamiast LAX/SFO (bo juz tam bylem) myslalem o np. Rio ale *A nie ma z tego co widzialem polaczen bezposrednich SYD-GIG
    Moja obawa wynika z tego, że nie wiem jak potraktują Ci odcinek HND-NRT, czy czasem nie jako kolejny segment lądowy Wg. mnie powinno to być traktowane jak zwykła przesiadka, ale cholera wie. Mam podobny problem gdybym chciał składać trasę powrotną AKL-KIX-(HND-NRT)-FRA-POZ, albo AKL-HKG-(HND-NRT)-FRA-POZ i nie wiem czy to przejdzie.
    Wiem, że połączenia USA-Australia są bardzo rentowne i linie robią co mogą by specjalnie nie konkurować tylko kosić Po za SYD-LAX, masz do wyboru rzeczywiście SFO, Vancouver (jak znajdziesz miejsca) no i loty przez AKL.
    Z Australii do GIG trzeba przez Stany, inaczej się nie da.

  8. #1228

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    ale nie planuje odcinka HND-NRT. Z HGK do HND/NRT aby miec SIN. Potem lokalny lot za jeny z HND/NRT po Japonii Jeszcze kilka miejsc mi zostalo w JP a nie wszystko shinkansenem mozna szybko zobaczyc

    WAW - FRA -HGK - HND - SIN - SYD - LAX - GIG - FRA/LIS - WAW (niby 10 lotow....) problemem jest tylko HND i SIN. Nie ma bezposrednich.

  9. #1229
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    ale nie planuje odcinka HND-NRT. Z HGK do HND/NRT aby miec SIN. Potem lokalny lot za jeny z HND/NRT po Japonii Jeszcze kilka miejsc mi zostalo w JP a nie wszystko shinkansenem mozna szybko zobaczyc
    WAW - FRA -HGK - HND - SIN - SYD - LAX - GIG - FRA/LIS - WAW (niby 10 lotow....) problemem jest tylko HND i SIN. Nie ma bezposrednich.
    Rozumiem, ale system może potraktować HND i NRT jako 2 różne porty i nie chciec wystawic lotu z przesiadką w Tokyo. Ale może również potraktowac to jak BA przy lotach przez LHR i LGW.
    Zawsze możesz HKG-HND-KIX-SIN W tym co podałeś jest 9 lotów.

  10. #1230

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Rozumiem, ale system może potraktować HND i NRT jako 2 różne porty i nie chciec wystawic lotu z przesiadką w Tokyo. Ale może również potraktowac to jak BA przy lotach przez LHR i LGW.
    Zawsze możesz HKG-HND-KIX-SIN W tym co podałeś jest 9 lotów.

    w sumie racja, ale do Osaki wole pojechac Shinkansenem, jest taki 7:03 z Tokyo

    problemem jednak jest ciagle SYD-GIG. Chyba jednak bede musial ominac te rejony podczas planowania za mile.
    Wczoraj troche szukalem i SQ blokuje C w A380 i 777-300ER. Z Azji wiele lotow mozliwych jest przez BKK.

  11. #1231
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    w sumie racja, ale do Osaki wole pojechac Shinkansenem, jest taki 7:03 z Tokyo
    problemem jednak jest ciagle SYD-GIG. Chyba jednak bede musial ominac te rejony podczas planowania za mile.
    Wczoraj troche szukalem i SQ blokuje C w A380 i 777-300ER. Z Azji wiele lotow mozliwych jest przez BKK.
    Fajnie masz Odnośnie SQ i C w 380 to czytałem niedawno na flyertalk, że komuś się udało, więc się da, ale pewnie cholernie cieżko. Możesz spróbować Asianą do SYD, oni podobno mają fajny business.

    Widzę, że jesteś obeznany w Japonii. Ja jeszcze tam nie byłem w ogóle i przy okazji tej podróży chciałbym choć zasmakować czegokolwiek na stopoverze w kilka dni (4-6 zależnie od cen). Myślałem głównie o Kyoto i jedynie otarciu się o Tokyo. Moje główne obawy dotyczą właśnie cen, pogody (czy w marcu ogrody wyglądają już choć trochę zielono), no i co jest fajnego w tym regionie by zostać tam choć trochę dłużej. Miasta typu Tokyo mnie średnio kręcą wolałbym klimaty ogrodowo, przyrodniczo świątyniowe.
    Czy z Shinkansena Tokyo-Kyoto jest szansa zobaczyć Fuji ?

  12. #1232

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    polecam JP

    a ten bilet na 3 regiony? wczoraj wynalazlem taki wynalazek...

  13. #1233
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    polecam JP
    a ten bilet na 3 regiony? wczoraj wynalazlem taki wynalazek...
    Ja wlasnie do tego chce dozbierac. Z tego co wyczytalem bilet na 3 regiony ma trochę mylącą nazwę. Stosuje się go do biletów do stref do których nie da się dolecieć bez przesiadek w jeszcze innych strefach. Różnica od normalnego biletu za mile jest tylko taka, że standardowo jest:

    strefa I - strefa I lub II - strefa I lub II - strefa II // strefa II - strefa I lub II - strefa I lub II - strefa I

    w kążdą stronę po 1 stopoverze w dowolnym miejscu lub dla open jaw:

    strefa I - strefa I lub II - strefa I lub II - strefa II // strefa III - strefa I lub III - strefa I lub III - strefa I

    Przy bilecie III strefowym można:

    strefa I - strefa I lub II - strefa I lub II lub III - strefa II lub III - strefa III // strefa III - strefa III lub II - strefa I lub II lub III - strefa I lub II - strefa I

    da się oczywiście wracać przez inne strefy:

    strefa I - strefa I lub II - strefa I lub II lub III - strefa II lub III - strefa III // strefa III - strefa III lub IV - strefa III lub IV lub I - strefa IV lub I - strefa I

    Różnica to więc tylko dodatkowy segment w każdą stronę i możliwość zahaczenia dodatkowej strefy (innej w każdą strone).
    Zastanawiam się tylko, bo takiej informacji nie znalazłem, czy możliwa jest rezerwacji jako III strefy:

    POZ-MUC-LAX-Samoa(stop)-AKL // SYD-AKL-NRT-FRA-POZ

    Jakby nie patrzeć bilet spełnia warunki III strefowego, ale jest też biletem dookoła świata (bez taryfy dookoła świata). Taka trasa pasowałaby najbardziej Ale na LAX-Samoa nie szans na rezerwację za mile. Jest tylko 1 lot w tygodniu.

    (dawniej myślałem, że bilet III strefowy działa tak:
    strefa I - 3 segmenty - strefa II - 3 segmenty - strefa III - 3 segmenty - strefa I
    ale niestety tak nie jest)

  14. #1234
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    RTW za mile jest słabym pomysłem - po podwyżce już w ogóle porażka. Za 15% więcej sklecisz 2x trzy regiony i możesz świat sobie dwa razy oblecieć.
    Lepiej już się wykosztować za kasę gdzieś gdzie taniej, wtedy jest więcej możliwych odcinków, więcej stopów i dużo większa elastyczność.

    Jeśli chodzi o dostępność, to LAX-SYD jest chyba najłatwiejszym kierunkiem na nagrodę, ale to nie znaczy, że jest łatwo i tak. SQ ma niby jakąś umowę z M&M i da się u wbić do A380 z 77W.

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Jakby nie patrzeć bilet spełnia warunki III strefowego, ale jest też biletem dookoła świata (bez taryfy dookoła świata). Taka trasa pasowałaby najbardziej Ale na LAX-Samoa nie szans na rezerwację za mile. Jest tylko 1 lot w tygodniu.
    Miles & More - Bilety-nagrody na trzy regiony w Star Alliance
    "Jeżeli nagroda obejmuje przelot nad Pacyfikiem i przelot nad Atlantykiem, wymagany jest bilet-nagroda na przelot dookoła świata."

    Wyjściem jest załapanie się na jedno numerowy lot ANZ z AKL do LHR. Ale wtedy bez stopa.

    Takie kombinacje z dwoma oceanami z tego co wiem tylko z Aeroplanem przechodzą (i to w dużo lepszej cenie).

  15. #1235
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    RTW za mile jest słabym pomysłem - po podwyżce już w ogóle porażka. Za 15% więcej sklecisz 2x trzy regiony i możesz świat sobie dwa razy oblecieć.
    Zgadzam się z tym. Lepiej miec 2 wyjazdy zamiast 1. Na tych 2 zobaczy się więcej (na jeden III strefowy 8 segmentów i 3 stopovery lub nawet 4 jesli dokupi się oddzielny bilet pomiędzy dwoma z nich).
    Dla kolegi najlepiej byłoby WAW-FRA-NRT(stop)-AKL-SYD // SYD-SIN-BKK(stop)-WAW (zeby zobaczyc HKG AirAsia z BKK)
    Drugi bilet moze byc nawet bez III stref: WAW-LIS-GIG(stop)-IGU // EZE-GRU(stop)-FRA-WAW
    Lepiej już się wykosztować za kasę gdzieś gdzie taniej, wtedy jest więcej możliwych odcinków, więcej stopów i dużo większa elastyczność.
    A to odnośnie czego ? Biletu RTW kolegi, czy moich watpliwości co do tego jak wydac mile ?
    Jeśli chodzi o dostępność, to LAX-SYD jest chyba najłatwiejszym kierunkiem na nagrodę, ale to nie znaczy, że jest łatwo i tak. SQ ma niby jakąś umowę z M&M i da się u wbić do A380 z 77W.
    Co do LAX-SYD to możliwe, że jest tak jak piszesz. Ja tego nie sprawdzałem.
    Wyjściem jest załapanie się na jedno numerowy lot ANZ z AKL do LHR. Ale wtedy bez stopa.
    Nie warto aż tak kombinować. Dla mnei byłoby to dobre tylko z powodu Samoa po drodze.

    Ponawiam pytanie o promocje Die Welt:
    FlyerTalk Forums - View Single Post - List of M&M promotions ?
    https://aboservice3.welt.de/asvabo/selectSubscriptionOffer.do?subscriptionOfferId=DWW S_MM_NOP_2011_FEBRUAR_SPEZIAL

    Czy ktoś z Was to przerabiał. 100E za 15tys mil, ale na terenie niemiec. Mam znajomych którzy nakleją moje nazwisko na skrzynce, mogę podac ich adres. Ale mam polską kartę kredytową i polski adres dla karty M&M. Teoretycznie wydaje mi się, że chodzi o adres dostarczenia gazety, cała reszta nie powinna ich obchodzic bo przecież mieszkając tam, mam prawo do polskiej karty kredytowej i konta M&M tak gdzie chce.

  16. #1236
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    A to odnośnie czego ? Biletu RTW kolegi, czy moich watpliwości co do tego jak wydac mile ?
    RTW.

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Nie warto aż tak kombinować. Dla mnei byłoby to dobre tylko z powodu Samoa po drodze.
    To taka ciekawostka dla tych którzy mini rtw chcą robić :-)

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Ponawiam pytanie o promocje Die Welt:
    Korzystałem kiedyś podobnej promocji w UK, nie było problemów. Myślę, że teraz też się skuszę.

  17. #1237

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Zgadzam się z tym. Lepiej miec 2 wyjazdy zamiast 1. Na tych 2 zobaczy się więcej (na jeden III strefowy 8 segmentów i 3 stopovery lub nawet 4 jesli dokupi się oddzielny bilet pomiędzy dwoma z nich).
    Dla kolegi najlepiej byłoby WAW-FRA-NRT(stop)-AKL-SYD // SYD-SIN-BKK(stop)-WAW (zeby zobaczyc HKG AirAsia z BKK)
    Drugi bilet moze byc nawet bez III stref: WAW-LIS-GIG(stop)-IGU // EZE-GRU(stop)-FRA-WAW
    .
    ok, 2x bilet 3 strefowy = 2x 185k = 370k - w sumie 6 stopoverow

    RTW - 325k i 7 stop-overow.

    w sumie 3 strefowy lepszy bo mozna podzielic wyprawe na 2 rundki (latwiej bedzie powalczyc o urlop ) bo tak pewnie musialbym sie zwolnic

  18. #1238
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    To taka ciekawostka dla tych którzy mini rtw chcą robić :-)
    Ta zasada o 2 oceanach to głupota. Mini RTW od RTW różni się przede wszystkim ilością stopoverów, ilością stref po drodze i ilością segmentów i za to się płaci (odległości są porównywalne). Czy lecąc na Hawaje przekracza się 2 oceany, raczej nie o to chodziło twórcom regulaminu M&M. W takim razie czym się różni lot na Samoa przez LAX od lotu na Hawaje?
    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Korzystałem kiedyś podobnej promocji w UK, nie było problemów. Myślę, że teraz też się skuszę.
    Zmieniałeś wtedy adres w profilu MM? Czy zostawiłeś Polski?
    Jestem raczej zdecydowany, że się w to pakuję, mam tylko dylemat, co z tym adresem, bo to nie problem, ale znajomi dostaną nową kartę, a nie chcę im robić problemów z odsyłaniem.

  19. #1239
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    ok, 2x bilet 3 strefowy = 2x 185k = 370k - w sumie 6 stopoverow
    RTW - 325k i 7 stop-overow.
    Patrz na to tak, że robiąc open jaw w bilecie III strefowym masz tak jakby odcinek lądem w bilecie RTW, liczony jako 4 stopovery, czyli korzystniej
    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    w sumie 3 strefowy lepszy bo mozna podzielic wyprawe na 2 rundki (latwiej bedzie powalczyc o urlop ) bo tak pewnie musialbym sie zwolnic
    Otóz to

  20. #1240
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Ta zasada o 2 oceanach to głupota. Mini RTW od RTW różni się przede wszystkim ilością stopoverów, ilością stref po drodze i ilością segmentów i za to się płaci (odległości są porównywalne). Czy lecąc na Hawaje przekracza się 2 oceany, raczej nie o to chodziło twórcom regulaminu M&M. W takim razie czym się różni lot na Samoa przez LAX od lotu na Hawaje?
    Trzy regiony to też głupota jeśli nie ma możliwości bezpośredniego transferu. Taki "urok" M&M. W większości programów amerykańskich można lecieć z US do Azji przez Europę (ze stopem) za normalną ilość mil.

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Zmieniałeś wtedy adres w profilu MM? Czy zostawiłeś Polski?
    Jestem raczej zdecydowany, że się w to pakuję, mam tylko dylemat, co z tym adresem, bo to nie problem, ale znajomi dostaną nową kartę, a nie chcę im robić problemów z odsyłaniem.
    Zostawiłem normalny.

Strona 62 z 208 PierwszyPierwszy ... 12 52 60 61 62 63 64 72 112 162 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 22-06-2015, 22:51
  2. 25-02-2015, 07:42
  3. 15-11-2014, 00:01
  4. 05-10-2014, 22:18
  5. 20-03-2014, 15:13
  6. 24-02-2013, 00:33
  7. 25-01-2013, 12:52
  8. 16-01-2013, 16:50
  9. 25-12-2012, 09:46
  10. 10-11-2012, 13:58
  11. 27-09-2012, 20:10
  12. 23-09-2012, 21:33
  13. 13-09-2012, 08:58
  14. 12-09-2012, 20:39
  15. 10-09-2012, 10:45
  16. 03-09-2012, 11:23
  17. 15-08-2012, 13:47
  18. 03-06-2012, 01:53
  19. 01-06-2012, 17:44
  20. 04-02-2012, 20:50
  21. 14-12-2011, 23:51
  22. 04-12-2011, 03:02
  23. 26-09-2011, 11:25
  24. 24-09-2011, 09:36
  25. 23-09-2011, 19:49
  26. 23-09-2011, 19:46
  27. 23-09-2011, 07:51
  28. 22-09-2011, 14:04
  29. 31-12-2010, 11:54

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •