Czy LOT dalej pozwala nadać darmowy bagaż rejestrowy do 23 kg jak się ma FTL, chociaż kupiło się bilet w najtanszej taryfie bez bagazu nadawanego w cenie? Mam kilka lotów LOT na przełomie stycznia i lutego przyszłego roku i chętnie skorzystałbym z takiego udogodniena.
Tak, nadal obowiazuje to we wszystkich najtanszych taryfach. I to jest wielka przewaga LO.
Super, dzięki za info
Tylko nie wszędzie taką wiedzę posiadają agenci.
Widzą w taryfie 0PC i trzeba się tłumaczyć (nawet jak na Twoim wydruku BP jest 1PC).
Hej. Powiedzcie mi czy problemy z Miles&More stroną to częsta rzecz? Kolejny raz nie potrafię się zalogować na żadną z trzech metod logowania.
Występuje błąd. Zmieniłem Lufthansa ID hasło, mimo to nadal nie mogę się zalogować. To jest po prostu jakaś paranoja. Raz na parę miesięcy mam z tym kłopot
--
Leszek A. Szczepanowski
Nie mogę też wrzucić żadnego żądania naliczenia mil. Mimo że skanuję bilet. Za każdym razem błąd. Szlag mnie czasem trafia z tą stroną...
--
Leszek A. Szczepanowski
Próbuję dodać loty Swiss, które były ponad 7 dni temu i nadal ich nie ma na koncie. Skanuję 3 karty pokładowe i za każdym razem wywala błąd.
Natomiast na stronę Miles&More nie mogę się od wczoraj zalogować bo wyskakuje "ogólny alert bezpieczeństwa". Z każdej przeglądarki.
Na stronę Lufthansy da się zalogować za pomocą user/password, karta/pin czy LufthansaID. Tylko nie na Miles&More
Chyba tam do nich dzisiaj zadzwonię
--
Leszek A. Szczepanowski
Dear Miles & More member,
On 9 December 2019 between 4.00 p.m. and 4.40 p.m. German time there was a technical malfunction on our website miles-and-more.com concerning the login. The login function was deactivated immediately.
Miles & More members who were logged in during this time were able to view profile data of parallel logged in members and were able to change certain details. Specifically, the following data could be viewed: service card number, e-mail address, telephone number, user name, mileage, transaction data, travel preferences (departure airport and automatic check-in), consents to advertising and preferred language settings. Miles could also be redeemed.
We are currently checking whether your profile was affected and whether there were any irregularities in your profile. If this is the case, we will contact you directly again. In addition, we ensure, of course, that any unlawfully deducted miles will be credited back to your account.
Because the protection of your data is important to us, we cannot offer a login function on our website until the technical error is solved. We apologise for any inconvenience and kindly ask you for your understanding. We are working intensively on error analysis and the implementation of suitable measures to enable you to login to our website as quickly as possible. Alternatively, you can use the Miles & More app, which is not affected by this incident.
Even if there are currently no signs of a hacker attack, we recommend that you change your login details for security reasons.
If you notice any irregularities in your profile or require further information, please contact datenschutz@milesandmore.com.
Yours sincerely,
Miles & More Team
A nie prościej e-mailem? ffp@lot.com.pl albo miles-and-more@lot.com.pl
Dostałem z infolinii adres miles-and-more@lot.pl jako jedyny działający i faktycznie, zgłosiłem tam dwie moje sprawy i dostałem zwrotkę z numerem ticketa w JIRA.
Ktoś wie, czy JIRA z LOT jest w trybie read-only dostępna dla zgłaszających?
--
Leszek A. Szczepanowski
Zakładki