Strona 61 z 224 PierwszyPierwszy ... 11 51 59 60 61 62 63 71 111 161 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,201 do 1,220 z 4463
Like Tree558Likes

Wątek: Miles & More - podstawowe pytania

  1. #1201
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Z innej beczki, autoresponder na ffp[at]lot.pl jest nieźle demotywujący:

    Dziękujemy za nadesłaną korespondencję.
    Uprzejmie informujemy, że sprawa będzie rozpatrzona w kolejności napływania zgłoszeń. Oczekiwanie na rozpatrzenie wniosków trwa około 30 dni roboczych - wyłączając soboty, niedziele i święta.

  2. #1202

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Student pilot Zobacz posta
    Taka propozycja a w sumie prośba. Może ktoś obcykany w temacie napisałby takie mały podręcznik CO? GDZIE? i JAK? trzeba zrobić...jak założyć kartę, co jest do tego potrzebne, jak się zbiera/nabija punkty? itd itp A potem któryś z modów wrzuci to do 1szego postu
    Podaj swoje dokładne dane osobiste, to ktoś ci założy konto.
    nie rozumiem na czym polega problem?
    rejestracja jest w języku polskim, regulamin też.
    A czy ty wiesz w ogóle co to są programy lojalnościowe? moze wcale nie jest ci potrzebny

  3. #1203
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Nowa promocja na 2000 mil za rejestrację (dla nowych członków): Miles & More - Registration

    Mile na koncie pojawiają się razem z pierwszymi milami za przelot.

  4. #1204
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Mam takie może głupie pytanie. Ale wolę je zadac. Większośc osób w Polsce ma konta Miles&More LOT. Jeśli aktualne władze LOTu zdecydują się na kontrolowany upadek firmy, to mile na LOTowskich kontach przepadną, czy jako, że program należy do Lufthansy, po prostu LOTu już nie będzie, ale mile pozostaną ? Czy będziemy zdani na łaskę LH ?
    Wariant z kontrolowaną plajtą wydaje mi się całkiem wiarygodny i wcale nie musi to oznaczac, że linia zniknie - znikną tylko zobowiązania - mam nadzieje, że nie te związane z programem lojalnościowym.
    Mam około 80tys mil, ale już najbliższa rodzina prawie 200tys. Jakaś wartośc to jest.

  5. #1205
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    M&M należy do LH, więc updatek LOTu zmieni conajwyżej logo na karcie.

  6. #1206
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    M&M należy do LH, więc updatek LOTu zmieni conajwyżej logo na karcie.
    Jestem niemal pewien, że byłoby tak jak piszesz, ale wiesz może czy i gdzie można uzyskac informacje pewne na 100% ?
    Nie kojarzę podobnej historii, gdy upadała linia, ale nie miała własnego programu lojalnościowego.

  7. #1207
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Jestem niemal pewien, że byłoby tak jak piszesz, ale wiesz może czy i gdzie można uzyskac informacje pewne na 100% ?
    Nie kojarzę podobnej historii, gdy upadała linia, ale nie miała własnego programu lojalnościowego.
    Miles & More - Warunki & Zasady - Warunki i zasady uczestnictwa
    Zasady i warunki uczestnictwa

    Miles & More – program dla często podróżujących pasażerów nagradza lojalność naszych Klientów. Operatorem i organizatorem programu są linie lotnicze Lufthansa (Deutsche Lufthansa Aktiengesellschaft).
    Zazwyczaj program mikowy stanowi wartość samą w sobie, a nie tylko zobowiązanie -> mało kto wpada na pomysł ogrania grona najlojalniejszych klientów.

  8. #1208
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    3.3 Zakończenie realizacji programu
    Firma Lufthansa zastrzega sobie prawo do zakończenia realizacji programu Miles & More przeznaczonego dla osób często podróżujących, w dowolnym momencie lub do zastąpienia tego programu innym oraz do rozwiązania w odpowiedni sposób umów zawartych z jego uczestnikami. W przypadku takiego rozwiązania umowy zastosowanie będą miały, z uwzględnieniem istniejących różnic, postanowienia ppkt 3.1 i 3.2.

    To chyba najgorsze co mogą zrobic. Prawda, nie jest źle.

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    [B]Zazwyczaj program mikowy stanowi wartość samą w sobie, a nie tylko zobowiązanie -> mało kto wpada na pomysł ogrania grona najlojalniejszych klientów.
    Nic mnie już nie zdziwi. W sumie czasem lepiej powiedziec "sorry zwijamy się, to nie nasza wina, rynek nas wykończył", niż z dnia na dzień ilośc mil za typowy lot z przesiadką w ekonomicznej zmniejszyc z 3000 do 500. Moze najlojalniejszych to nie rusza, ale z pewnoscią ogromna ilośc lojalnych osob poczuła się tych ruchem może nawet bardziej ograna.

  9. #1209
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    To chyba najgorsze co mogą zrobic. Prawda, nie jest źle.
    Czytałem, że w Niemczech była sprawa sądowa gdzie jakiś program zmieniał warunki/kończył się i sąd nakazał operatorowi respektowanie wcześniejszych warunków przez dodatkowe 6 miesięcy.
    Tak czy siak, tego typu klauzule to norma. Ale ich wykonywanie to w zasadzie chyba tylko w praktyce ćwiczy Alitalia co parę lat zamykając program i uruchamiając na nowa (sam skreśliłem z 60k mil z nimi w cholerę).

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Nic mnie już nie zdziwi. W sumie czasem lepiej powiedziec "sorry zwijamy się, to nie nasza wina, rynek nas wykończył", niż z dnia na dzień ilośc mil za typowy lot z przesiadką w ekonomicznej zmniejszyc z 3000 do 500. Moze najlojalniejszych to nie rusza, ale z pewnoscią ogromna ilośc lojalnych osob poczuła się tych ruchem może nawet bardziej ograna.
    Rusza to właśnie najlojalniejszych (SEN), ponieważ dla FTL zostaje jeszcze teraz kwalifikacja po segmentach.
    Btw: z GDN te same literki taryf są jakieś 50% droższe niż np z WAW. Czyli 750 mil mamy generalnie na biletach >1500 PLN.

  10. #1210
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    W Polsce właśnie kilka dni temu Sąd Najwyższy zajął się problemem zapisów w programach lojalnościowych. Wygląda na to, że można skarżyć do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów niekorzystne zmiany w programie lojalnościowym (bo sąd uznał je za element umowy sprzedaży). Czyli (to już moja interpretacja) jeśli nabyłem jakieś uprawnienia dzięki zakupowi, to zmiana regulaminu która mnie ich pozbawia może być zaskarżona/zablokowana.

    Sąd oceni programy lojalnościowe | rp.pl
    Programy lojalnościowe nie mogą naruszać dobrych obyczajów | rp.pl
    - zwłaszcza ten artykuł daje taką nadzieję

  11. #1211
    Awatar dromack

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    IE/PL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta

    Nic mnie już nie zdziwi. W sumie czasem lepiej powiedziec "sorry zwijamy się, to nie nasza wina, rynek nas wykończył", niż z dnia na dzień ilośc mil za typowy lot z przesiadką w ekonomicznej zmniejszyc z 3000 do 500. Moze najlojalniejszych to nie rusza, ale z pewnoscią ogromna ilośc lojalnych osob poczuła się tych ruchem może nawet bardziej ograna.
    Co racja, to racja. Z likwidacja taryfy "U" polecieli równo po bandzie.

  12. #1212
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Czy ktoś z Was testował te prenumeraty: FlyerTalk Forums - View Single Post - List of M&M promotions ?
    Niby da sie przecież podac niemiecki adres i nikogo nie powinno obchodzic kto tam mieszka i z jakiego kraju karta M&M.

    Mile mnie kuszą, gdyż od ponad roku nie miałem żadnego urlopu dłuższego niż długi weekend i do późnej jesieni na 100% nie będę miał. W tym roku miała byc afryka za 60tys mil, ale z powodu operacji mojej kobiety trzeba było to odwołac. Muszę jakoś to odreagowac za rok.
    Teraz mam trochę wiecej mil i kusi mnie Nowa Zelandia, dysponuję jednym kontem MM na którym mam 140tys mil i drugim na którym w kwietniu będę miął 80tys mil.
    Moj aktualny plan jest taki:
    Kupno biletu w promocji do 2000zł gdziekolwiek do dalekiej azji (Japonia, Chiny, BKK, SIN, KUL, HKG). Załóżmy, że BKK, HKG lub SIN. Stamtąd za 60tys mil kółko: coś-SIN-SYD(stop)-CHC // AKL-KIX(stop)-HND-HKG lub najlepiej: SIN-SYD-AKL(stop)-Samoa // Samoa-AKL-KIX(stop)-HKG.
    Przy tym wariancie zostałoby mi 20tys mil i przez kolejny rok dobiłbym do 40tys i Rwandy, Kenii w ekonomicznej. Ponieważ operacja mojej kobiety była skomplikowana, ona nawet za rok musi jednak przebywac w miejscach cywilizowanych, stad NZ i Japonia wydaje mi sie lepszym miejscem niż Afryka (za 2 lata powinno byc OK).
    Cała ta akcja z 2 biletami i zgraniem promocji z biletem za mile i to na odcinkach gdzie sa problemy z dostepnoscia jest bardzo skomplikowana. Przy braku szczescia - moze byc nawet niemozliwa. Dlatego kusi mnie wariant w ktorym zdobywam 15tys mil za 100e i do lata na obu kontach mam ponad 100tys mil, dzieki temu "spokojnie" za mile biorę trase: POZ-FRA-SIN-SYD(stop)-CHC // AKL-HKG-KIX(stop)-FRA-POZ (oczywiscie to nie bedzie na spokojnie, bo wiadomo jak z dostepnością, ale na pewno jest to mozliwe). Mialbym wszystko na 1 bilecie i spokojna glowe. Oczywiscie trace na elastycznosci trasy i liczbie "stopoverow" i nie mam już mila na Afrykę zimą 2012/2013.
    Co byście brali ?

  13. #1213

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie Brussels Airlines - przelot za mile

    Czy rezerwując bilet w SN za mile (w klasie ekonomicznej) zawsze się trafia do klasy b.light economy czy w zależności od rezerwowanego biletu (dla europy) 15k mil b. light economy a 25k mil b.flex economy?

  14. #1214
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Mam takie pytanie, pewnie była o tym mowa, ale nie chce mi się wertować ponad 1200 postów w temacie Czy za przelot za przy użyciu biletu nagrody za mile premiowe w programie MM naliczane są mile? Nigdy nie odbierałem biletu 'nagrody', po raz pierwszy zrobiłem rezerwacje przedwczoraj i jestem ciekawy. Dzięki z góry za odpowiedź.

  15. #1215
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    No aż tak dobrze to nie ma
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  16. #1216
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    dzięki za odp. Tak właśnie myślałem, bo w rezerwacji Lufthansy mam klasę rezerwacyjną zaznaczoną jako X, a takiej klasy w Lufie nie znalazłem.

  17. #1217

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Czy ktoś z Was testował te prenumeraty: FlyerTalk Forums - View Single Post - List of M&M promotions ?
    Niby da sie przecież podac niemiecki adres i nikogo nie powinno obchodzic kto tam mieszka i z jakiego kraju karta M&M.

    Mile mnie kuszą, gdyż od ponad roku nie miałem żadnego urlopu dłuższego niż długi weekend i do późnej jesieni na 100% nie będę miał. W tym roku miała byc afryka za 60tys mil, ale z powodu operacji mojej kobiety trzeba było to odwołac. Muszę jakoś to odreagowac za rok.
    Teraz mam trochę wiecej mil i kusi mnie Nowa Zelandia, dysponuję jednym kontem MM na którym mam 140tys mil i drugim na którym w kwietniu będę miął 80tys mil.
    Moj aktualny plan jest taki:
    Kupno biletu w promocji do 2000zł gdziekolwiek do dalekiej azji (Japonia, Chiny, BKK, SIN, KUL, HKG). Załóżmy, że BKK, HKG lub SIN. Stamtąd za 60tys mil kółko: coś-SIN-SYD(stop)-CHC // AKL-KIX(stop)-HND-HKG lub najlepiej: SIN-SYD-AKL(stop)-Samoa // Samoa-AKL-KIX(stop)-HKG.
    Przy tym wariancie zostałoby mi 20tys mil i przez kolejny rok dobiłbym do 40tys i Rwandy, Kenii w ekonomicznej. Ponieważ operacja mojej kobiety była skomplikowana, ona nawet za rok musi jednak przebywac w miejscach cywilizowanych, stad NZ i Japonia wydaje mi sie lepszym miejscem niż Afryka (za 2 lata powinno byc OK).
    Cała ta akcja z 2 biletami i zgraniem promocji z biletem za mile i to na odcinkach gdzie sa problemy z dostepnoscia jest bardzo skomplikowana. Przy braku szczescia - moze byc nawet niemozliwa. Dlatego kusi mnie wariant w ktorym zdobywam 15tys mil za 100e i do lata na obu kontach mam ponad 100tys mil, dzieki temu "spokojnie" za mile biorę trase: POZ-FRA-SIN-SYD(stop)-CHC // AKL-HKG-KIX(stop)-FRA-POZ (oczywiscie to nie bedzie na spokojnie, bo wiadomo jak z dostepnością, ale na pewno jest to mozliwe). Mialbym wszystko na 1 bilecie i spokojna glowe. Oczywiscie trace na elastycznosci trasy i liczbie "stopoverow" i nie mam już mila na Afrykę zimą 2012/2013.
    Co byście brali ?
    Ja bym w pierwszej kolejności probował zrealizować plan A czyli 2 wyjazdy rok po roku (zawsze to 2 a nie 1): w promocji jakiejś, gdzieś zawsze do Azji dolecisz - to tylko kwestia czy będzie 200 zł w ta czy tamtą, więc jesli udałoby Ci się "upolować" bilety-nagrody na planowanej trasie powinno sie w całości udać i przy okazji sporo ciekawych miejsc po drodze do zobaczenia. A do tego w ramach kapitału mil dodatkowa wyprawa na kolejny rok gwarantowana.

  18. #1218
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marecki2010 Zobacz posta
    Ja bym w pierwszej kolejności probował zrealizować plan A czyli 2 wyjazdy rok po roku (zawsze to 2 a nie 1): w promocji jakiejś, gdzieś zawsze do Azji dolecisz - to tylko kwestia czy będzie 200 zł w ta czy tamtą, więc jesli udałoby Ci się "upolować" bilety-nagrody na planowanej trasie powinno sie w całości udać i przy okazji sporo ciekawych miejsc po drodze do zobaczenia. A do tego w ramach kapitału mil dodatkowa wyprawa na kolejny rok gwarantowana.
    Wiesz, jakbym wiedział, że zgram plan A, to też bym go wolał, ale to niesie ze sobą ryzyko:
    - wątpie że trafi się promocja na luty-marzec do azji S-E już we wrześniu lub październiku, a po wrześniu i październiki raczej cieżko będzie o miejsca w taryfach za mile, jeśli nie zdąże nic kupić bo promocja się w porę nie pojawi, zostanę z niczym.
    - chciałbym i Japonie i przelecieć się SQ, to mogę zrobić tylko kupując bilet w promocji z europy do HKG, SIN, BKK itp (bilet nagroda open-jaw moze byc w 2 strefach)
    - po stwierdzeniu ze pojawila sie promocja ktora mi pasuje, musialbym szybko szukac w zgranych terminach biletu za mile dalej, rezerwowac go, wykupic bilet w promocji i potem wykupic za mile - ostra akcja
    - lecac na 2 biletach po dolocie do azji musialbym miec z 2 dni rezerwy w razie czego, potem przy powrocie do azji podobnie. To wydłuża cały wyjazd, który i tak będzie długi. Myślę, że mogę zaszaleć na max 3tyg+kilka dni. Boję się, że jeśli chcę zachaczyć za jednym zamachem i NZ i Japonie i miec jeszcze stopover gdzies po drodze by odpoczac to przy wariancie A wychodzą już conajmniej 4tyg.
    - plan A jest jednak drozszy, plan B daje spokoj (wszystko na 1 rezerwacji)
    - przy planie A mialbym nastepny wypad do afryki srodkowej, a tam juz bylem (bylem w Tanzanii, chcialbym jeszcze Rwande i Kenie, ale to jednak podobne klimaty), miałem to miec w tym roku, ale kusil mnie business w LX. Teraz business podrożał, a ja stwierdziłem, że wolę jednak zobaczyc wiecej.

    Wazne dla mnie jest by trzymac sie cywilizowanych krajow i by miec przerwy w podrozy, bo bede lecial z osoba po operacji kregoslupa, teoretycznie po takim czasie powinno byc OK, bez ryzyka, ale wolę dmuchac na zimne.

  19. #1219

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    nie mialem jeszcze okazji rozmawiac tel. w sprawie rezerwacji za mile, ale naprawde jest takie kiepska dostepnosc? Myslicie ze RTW w C bedzie ciezko skomponowac?

  20. #1220
    Awatar avda

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Po jakim czasie od lotu mile wchodzą na konto?

Strona 61 z 224 PierwszyPierwszy ... 11 51 59 60 61 62 63 71 111 161 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 22-06-2015, 23:51
  2. 25-02-2015, 08:42
  3. 15-11-2014, 01:01
  4. 05-10-2014, 23:18
  5. 20-03-2014, 16:13
  6. 24-02-2013, 01:33
  7. 25-01-2013, 13:52
  8. 16-01-2013, 17:50
  9. 25-12-2012, 10:46
  10. 10-11-2012, 14:58
  11. 27-09-2012, 21:10
  12. 23-09-2012, 22:33
  13. 13-09-2012, 09:58
  14. 12-09-2012, 21:39
  15. 10-09-2012, 11:45
  16. 03-09-2012, 12:23
  17. 15-08-2012, 14:47
  18. 03-06-2012, 02:53
  19. 01-06-2012, 18:44
  20. 04-02-2012, 21:50
  21. 15-12-2011, 00:51
  22. 04-12-2011, 04:02
  23. 26-09-2011, 12:25
  24. 24-09-2011, 10:36
  25. 23-09-2011, 20:49
  26. 23-09-2011, 20:46
  27. 23-09-2011, 08:51
  28. 22-09-2011, 15:04
  29. 31-12-2010, 12:54

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •