Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24
  1. #21

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Co niby nie musi byc prawda?
    Nie musi być nieprawdą, iż luk 737 nie jest wentylowany i klimatyzowany. Z ilustracji wynika, ze ciepłe powietrze nie jest tłoczone bezpośrednio do luku, tylko wokół niego. W tym dokumencie wszędzie jest pisane "around cargo compartment", co potwierdza diagram na stronie 24. To, że powietrze cyrkuluje w całym samolocie jest oczywiste, jednak z tego co znalazłem (post ze stroną z instrukcji 737) wynika, że powietrze nie jest specjalnie tłoczone do luków, a ciśnienie w lukach jest takie jak w kabinie dzięki "zaworom wyrównywania ciśnienia" (pressure eqqualisation valves). Oczywiście to mocno techniczny temat, więc mogę wcale nie mieć racji - gdybyś mógł podać jakieś źródło na temat ogrzewania i wentylacji luków cargo, będę bardzo wdzięczny.

  2. #22
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PZl Belfegor
    Nie musi być nieprawdą, iż luk 737 nie jest wentylowany i klimatyzowany.
    Bawimy sie w slowka co to znaczy "wentylowany" i "klimatyzowany". Jakby luk nie byl klimatyzowany lub odpowiednio wentylowany to czlowiek by nie przezyl bedac zamkniety w srodku a bez problemu przezyje nawet dlugi lot w takich warunkach. Jak pisalem - klimatyzacja nie jest tam tak bezposrednia i skuteczna jak w kabinie pasazerskiej ale ciagle jest dostateczna aby podtrzymac zycie. W kabinie pasazerskiej moga leciec setki oddychajacych cial a wiec zrozumiale ze tam wydajnosc systemow klimatyzacyjnych/wentylacyjnych musi byc o wielokrotnie wieksza.

  3. #23

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Nie bierz tego za czepianie się słów, po prostu nagle poczułem wielkie zainteresowanie kwestią klimatyzowania i wentylowania 737
    Jak pisalem - klimatyzacja nie jest tam tak bezposrednia i skuteczna jak w kabinie pasazerskiej ale ciagle jest dostateczna aby podtrzymac zycie.
    W takim razie przepraszam, nie zdołałem tego wywnioskować ze zdania "oczywiscie nie ma tak pelnej kontroli klimatu jak w kabinie pasazerskiej, sa pewne ograniczenia w zakresie temperatur i wilgotnosci". Dzięki za sprecyzowanie!

  4. #24

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Gdansk!!!

    Domyślnie


    Polecamy

    outflow valve kontroluje cisnienie w kabinie i pozwala na relatywnie szybka i efektywna wymine powietrza w kabinie

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •