Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie engine out procedure


    Polecamy

    Dobry,
    Może ktoś z latających opisać jak u Was wyglądają engine out procedures? Chodzi mi tylko i wyłącznie o sprawę nawigacji, czy macie na każde lotnisko inną procedurę typu jakiś radial od VOR'a i hold (chociaż ja to tylko spotykałem przy firmowych kalkulatorach do startu jakie używa np. DLH), czy nie macie i wtedy to zależy od Was (zmiana na rwy hdg, kontynuowanie sid'a czy innych instrukcji odlotowych)?

    D.
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  2. #2
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Roznie z tym jest. Jezeli do lotu dodany jest TLR (takeoff landing report) to do kazdego pasa jest podana procedura. W wiekszosci przypadkow to rwy hdg, jezeli jest procedura specjalna (zazwyczaj z powodu przeszkod) to jest ona opisana i zazwyczaj pokrywa sie z sid'em ale nie zawsze. Jak nie ma TLR to procedure przed lotem okresla kapitan i tu tez roznie - np rwy hdg pozniej wektory, via SID, VIS itd

  3. #3
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Chodzi mi o kompanijne zalecenia. W TLR'ach drukowanych przed lotem to faktycznie są chyba tylko w szczególnych przypadkach. Ale np. w kalkulatorach takich jak ma wspomniana DLH to procedury są chyba dla wszystkich lotnisk...

    D.
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  4. #4
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    W TLRach sa procedury dla wszystkich pasow. Kalkulatora DHL nie widzialem ale z drugiej to nie ma co kombinowac jak nie ma przeszkod - kurs pasa a pozniej wektory.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •