Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 22
  1. #1
    Awatar grzyw

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    WRO
    Wpisów
    39

    Domyślnie [Ryanair] Niezapisany nr rezerwacji, mail potwierdzający nie doszedł


    Polecamy

    Witam.
    Zgubiła mnie rutyna - nigdy nie było problemu z rezerwacją, więc od kilku lotów nie zapisuję numeru rezerwacji - przychodzą mailem chwilę po akceptacji płatności.
    Tym razem nie potwierdzenie nie przyszło, a nr rezerwacji nie został zapisany?

    Co mogę zrobić? Czy jest możliwość sprawdzić chociaż telefonicznie, czy nazwiska widnieją w bazie?

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    nowy targ

    Domyślnie

    jesli kase ci pobrali mysle ze smialo od razu na lotnisko, a jak nie to by bylo zastanawiajace i wtedy bym zadzownil

  3. #3
    Awatar kszyhu77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EGKB / BQH

    Domyślnie

    grzyw, jedyna rada to zadzwonic do nich i pogadac z obsluga klienta.

    Reservations:
    Poland 0703 303033 - English speaking 2.06 PLN per minute
    Mon - Fri 9:00 – 17:45 CET
    Sat - Sun Closed

    im szybciej tym lepiej

    pozdr i powodzenia. czasami nie jest latwo sie tam dobic

    acha i zanim zadzwonisz to sprawdz sobie w Outlooku czy czego tam uzywasz czy nie wrzucilo ci czasem tego maila do spamu

    K

  4. #4
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie

    Myślę, że tak...
    Tutaj możesz zarządzać swoimi rezerwacjami. W opcji 3 należy wpisać datę wylotu, wybrać destynację i wpisać adres e-mail, który był wpisany przy zakupie.
    Chyba, że na dany dzień masz więcej niż jedną rezerwację.

    Pozdrawiam
    Michał

  5. #5
    Awatar kszyhu77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EGKB / BQH

    Domyślnie

    dupcins, a co jesli bedzie taka sytuacja, ze grzyw pierdyknal sie w mailu i wstawil jedna literke za malo albo przestawil jakies litery?? wtedy tylna czesc ciala blada, a prawdopodobienstwo tego jest dosyc wysokie bo maila nie otrzymal

  6. #6
    Awatar grzyw

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    WRO
    Wpisów
    39

    Domyślnie

    I właśnie tego się boję, że to z mailem coś nie tak.
    Próbowałem tej trzeciej opcji, nie wykryło rezerwacji.
    Doszedłbym do wniosku, że jej nie wykonałem, gdyby:
    1) Nie wyświetliło mi akceptacji płatności, a miałem czarno na białym już jej potwierdzenie
    2) Maila nie wpisuję, pisząc po chłopsku, klikam strzałkę w dół Firefoxie i bierze mi jeden wielokrotnie wpisywany.

    0700 mam zablokowane przez TPSA. Zadzwoniłem- tylko forma pisemna...

    Klient pocztowy nie wrzucił mi tego do spamu.
    Niestety, kasa z karty kredytowej zostanie zaksięgowana za kilka dni...

  7. #7
    Awatar dupcins

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NAPAD

    Domyślnie

    Tylko proszę się nie śmiać ze mnie, ale czy w historii przeglądarki zerkałeś. Wiem, że to połączenia szyfrowane etc., ale ja bym próbował wszystkiego.

  8. #8
    Awatar kszyhu77

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    EGKB / BQH

    Domyślnie

    grzyw, jak chcesz to za moge sprobowac od siebie, ale musisz byc online w tym czasie, zeby mi odpowiadac na pytania, ktore moze zadac osoba z customer care. jak cos to wal na PM

    Kszyhu

  9. #9

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    mieszkaniu

    Domyślnie

    dupcins moze miec racje, o ile pamietam u nich ta ostatnia strona z numerkiem rezerwacji wyskakuje juz wniesyzfrowanym i wypluwa ja jako nowa strone raczej, jest wiec szansa, ze ta strona siedzi w cache'u przegladarki, tam poszperaj, np. jezeli uzywasz firefoxa, to mozesz sobie obejrzec liste tego co siedzi w cache'u wpisujac wpasku adresu: about:cache

  10. #10
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie

    Jesli czujesz, ze sie dogadasz to zadzwon do bezposrednio Irlandii. Przez telegrosiki polaczenie moze byc o wiele tansze niz na 0700

  11. #11
    Awatar grzyw

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    WRO
    Wpisów
    39

    Domyślnie

    Dziekuję Chłopaki za wskazówki i chęć pomocy.
    Historię przeglądarki prześledziłem, przy transakcji płatniczej wartości zmiennych nie są przekazywane jawnie w URL'u.
    Zdecydowałem się jednak zaryzykować i zarezerwować lot raz jeszcze.
    Transakcja musiała NIE dojść do stutku. W przeciwnym razie w bazie danych wyszukałby ją po adresie e-mail dacie i destynacji. Jestem na 100,00% pewny wpisania poprawnego adresu mail.
    Potwierdzenie drugiej rezerwacji przyszło natychmiast, choć po jej wykonaniu na stronie dostałem błąd, jakiego nigdy jeszcze nie miałem.
    Wrzuciłem na serwer: screentshot
    Ważne, że zarezerwowało. Nie mam pojęcia, co się stało za pierwszym razem.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ja ma podobną sytuację. Tylko ja wydrukowałem strone z nr rezerwacji, kase z konta pobrało tylko na rezerwacji jest napisane, że niepotwierdzona. Może to mieć jakieś skutki przy wylocie?

  13. #13
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Jest coś takiego jak wyciąg z banku na którym pisze numer rezerwacji

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    poza tym idziesz do okienka FR na lotnisku z którego chcesz wylecieć, podajesz swoje ID, mówisz że dziś lecisz tu i tu, klik klik i masz swój numerek. W Dublinie tak miałem - poszedłem się odprawiać, pani do mnie o numer rejestracji a ja eee.... a to trzeba? (czyt. zazwyczaj podchodziłem z dowodem i wszystko grało). Jak się okazało, nawet nie musiałem nic płacić za otrzymanie takiej informacji

  15. #15
    Awatar sanfran

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Aberdeenshire

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez amnesia
    poza tym idziesz do okienka FR na lotnisku z którego chcesz wylecieć, podajesz swoje ID, mówisz że dziś lecisz tu i tu, klik klik i masz swój numerek. W Dublinie tak miałem - poszedłem się odprawiać, pani do mnie o numer rejestracji a ja eee.... a to trzeba? (czyt. zazwyczaj podchodziłem z dowodem i wszystko grało). Jak się okazało, nawet nie musiałem nic płacić za otrzymanie takiej informacji
    Podobna sytuacje mialem w Prestwick, kiedy korzystalem z uslug WIZZa.
    Tylko, ze wydanie numerka mialo byc platne 3 euraszki...

  16. #16
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie Re: [Ryanair] Niezapisany nr rezerwacji, mail potwierdzający nie doszedł

    Cytat Zamieszczone przez grzyw
    Witam.
    Zgubiła mnie rutyna - nigdy nie było problemu z rezerwacją, więc od kilku lotów nie zapisuję numeru rezerwacji - przychodzą mailem chwilę po akceptacji płatności.
    Tym razem nie potwierdzenie nie przyszło, a nr rezerwacji nie został zapisany?

    Co mogę zrobić? Czy jest możliwość sprawdzić chociaż telefonicznie, czy nazwiska widnieją w bazie?
    Numer rezerwacji znajduje się w informacji bankowej o tej transakcji. Zajrzyj zatem do swojego banku i tam znajdziesz numer rezerwacji.

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Witam!
    Mam takie pytanko. Czy status rezerwacji potwierdzona/niepotwierdzona odnosi się tylko do tego czy mail z potwierdzeniem doszedł czy może mieć jakieś konsekwencje podczas podróży? (Pieniądze z konta pobrało jak by co).

  18. #18
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tomii
    Witam!
    Mam takie pytanko. Czy status rezerwacji potwierdzona/niepotwierdzona odnosi się tylko do tego czy mail z potwierdzeniem doszedł czy może mieć jakieś konsekwencje podczas podróży? (Pieniądze z konta pobrało jak by co).
    Ważne jest, aby pieniądze z konta zostały pobrane i aby przed podróżą pojawił się status potwierdzenia.

  19. #19
    Awatar grzyw

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    WRO
    Wpisów
    39

    Domyślnie

    Znalazła się rezerwacja...
    Zamiast HHN -> GRO -> HHN, zarezerwowałem GRO -> HHN -> GRO. Ręce opadają przed własną głupotą.....

    Swoją drogą, jakie zrządzenie losu, że akurat to potwierdzenie na maila nie przyszło

  20. #20

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie


    Polecamy

    gdyby nie zapamiętywanie przez przeglądarkę wpisanych do formularza danych utkwiłbym gdzieś w Hiszpanii, bo zamiast Łukasza, poleciałby pasażer o imieniu Łukassz. Zorientowałem się że coś jest nie tak przy bookowaniu kolejnego, w momencie gdy w polu Imię wyskoczyły mi dwie pozycje. Bogu dzięki loty były za Euro, to mogłem od razu zabookować kolejny :-)
    BTW, nie omieszkam odprawić się internetowo podwójnie i zobaczyć czy wejdę do samolotu z błędnymi danymi osobowymi. W plecaku będzie też poprawna karta pokładowa, ale i tak nie mogę się powstrzymać przed tym małym testem służb lotniskowych :-)

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •