A nie możesz zapłacić na polskie konto WizzAir ?
Witam,
Zastanawiam się czy nie zarezerwować lotu NYO-KTW przy płatności przelewem (brak opłaty manipulacyjnej) i teraz pytanie zasadnicze: Czy nie wyniesie mnie to drożej (za opłaty i prowizje przelewu zagranicznego do Szwecji)? I drugie pytanie, czy może ktoś próbował zrobić tak, aby np 198 SEK przeliczyć walutowo na PLN (ok 80zł) i wysłać przelew na konto Wizzair w Polsce? Jak myślicie przejdzie?
A nie możesz zapłacić na polskie konto WizzAir ?
wydaje mi sie, ze z takim pytaniem powinienes sie udac do banku, gdyz banki maja rozne prowizje.Zamieszczone przez sanczo345
Wydaje mi sie ze za bardzo kombinujesz. Jak nie masz osoby ktora ma konto w Szwecji i zgodzilaby sie na przelew, to na moj nos bedzie to nieoplacalne. Poza tym przelew na konta zagraniczne moze isc nawet do 5 tygodni (tak mnie kiedys w PEKAO SA poinformowano)Zamieszczone przez sanczo345
Samemu tak niedawno kombinowalem z przelotem Luton - Poznan.Zamieszczone przez sanczo345
Niestety mozna wplacac na konto Wizza podane w kraju wylotu - wiec lecac z NYO nie mozesz wplacic przeliczonej kwoty na ich konto polskie.
Jesli chodzi o przelew zagraniczny - sa przelewy, ktore dojda tego samego dnia lub nastepnego - ale ich koszt wynosi kilkukrotnie wiecej niz to ile zaplacisz za transakcje od platnosci karta w wizzie...
Absolutnie nie opłaca się robić przelewu zagranicznego.
Ja mam szwedzkie konto i raz robiłem z niego przelew, niestety nie doszedł na czas... Oczywiście wszystko się wyjaśniło i rezerwację przywrócono, ale kwota którą wydałem żeby się z tymi opryskliwymi babsztylami i gachami z call-center dogadać w tej sprawie, wysyłać faksem potwierdzenia etc., przekroczyła znacząco to co zaoszczędziłem robiąc Giro.
Przelew to nieunikniony kontakt z call-center, a tam panuje mentalność jak za komuny w PKP, do tego za ciężką pasażerską kasę...
A to niby dlaczego? Nie dalej jak tydzień temu płaciłem za cztery bilety przelew i nie miałem żadnego kontaktu z nikim. Zapłąciłem. Następnego dnia przyszło na e-mail potwierdzenie i do widzeniaZamieszczone przez Stoarn
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Płatności przelewem bankowym należy dokonać w walucie państwa, w którym podróż się rozpoczyna (waluta podana przez Telecentrum podczas rezerwacji) na konto Wizz Air w tej samej walucie.
Cos mnie podkusilo, zeby sprawdzic bug z pamiecia przegladarki i wymuszenie platnosci w PLN za przelot z zagranicy.
Polecam ten obrazek:
Ciekawe czy potwierdza mi rezerwacje
Gdy ja płaciłem, to choć pieniądze dotarły do W!ZZAira już dzień po przelewie, nikt ich nie były łaskaw zaksięgować. Po siedmiu dniach rezerwacja wygasła...Zamieszczone przez Witek Z
Gdy próbowałem się dodzwonić pod +4822 3519492 jakiś durny agent callcenter kłócił się ze mną chyba dziesięć minut, że mnie nie obsłuży bo to nie jest sytuacja awaryjna. Zlikwidowali mi rezerwację, a mają moją kasę, ergo bezprawnie zabrali mi kasę a czubek twierdzi że to nie jest sytuacja nadzwyczajna? Nie docierały do niego argumenty że dzwonię z kraju w którym nie ma wizz call-center, że nie mam w Polsce poprosić nikogo żeby zadzwonił pod polskie callcenter (numer premium nie jest dostępny z zagranicy). Kawał młodego czuba, który zachowywał się jak sowiecka pograniczniczka.
Już dawno by załatwił sprawę. W końcu chyba za siedemnastym razem odebrała jakaś babka i powiedziała mi co mam robić.
Oczywiście tak ten jegomość był szkolony bo polityka firmy jest taka, że klienci jak tylko dadzą kasę to niech spadają na bambus. Te numery premium całe to się do interwencji publicznego organu nadają / Komisarz Kunevy , bo charakter połączeń premium, cena minuty połączenia + czas oczekiwania na agenta i załatwienia sprawy skutkują tym, że de facto obsługa klienta nie jest dostępna dla wielu.
http://book.wizzair.com/useful%5Finf...fer%5Fpayment/Zamieszczone przez Stoarn]
Gdy ja płaciłem, to choć pieniądze dotarły do W!ZZAira już dzień po przelewie, nikt ich nie były łaskaw zaksięgować. Po siedmiu dniach rezerwacja wygasła...
[/quote]
W dzisiejszych czasach księgowania odbywają sie automatycznie, najbardziej zawodny jest czynnik ludzki błędnie wpisujacy tytuł przelewu, skoro pieniądze dotarły na konto.
[quote="wizzair
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Twoja odpowiedź jest jak typowy tekst pracownika callcenter. Pole komentarza było oczywiście przeze mnie sprawdzane, bo mam do tego wgląd na bieżąco online.Zamieszczone przez mick
Potem zresztą się okazało że przelew rzeczywiście dotarł z dobrym tytułem, w callcenter w końcu powiedziano że przy księgowaniu coś nawaliło..
Zresztą, mało mnie obchodzi które ogniwo po stronie W!ZZAira zawiniło, Budapeszt, Piaseczno, Sofia czy Timbuktu... LIczy się to że wina leżała po ich stronie a ja straciłem kasę na telefony. TYLE!
Przelew SEPA w mBanku idzie do 2 dni roboczych. Kosztuje 5 zł.Zamieszczone przez SWISSboi
Chcą żeby WYSŁAĆ w ciągu 24h, a wpłynąć może do tygodnia czyli do dnia kiedy rezerwacja jest ważna. Można zrobić przelew po 3 dniach i jak zdążą zaksięgować to będzie ok - miałem już tak nie raz że wysłałem po 3-4 dniach i zdążyli zaksięgować.Zamieszczone przez SWISSboi
A ja opiszę swoją "przygodę" z przelewem w Wizz Air.
Kupowałem bilety KTW-KBP-KTW i KBP-SIP-KBP. Obie rezerwacje zrobiłem 19 grudnia 2008 i aby zaoszczędzić, obie na przelewy. Z tym pierwszy to nie problem, gdyż wysyłam ze swojego konta, a ten drugi zapłacił mój kumpel w Kijowie przelewem ze swojego konta. Polska rezerwacja poszła do nich 22 grudnia, a ukraińska 25 grudnia. Termin był 27 grudnia, co było sobotą. Gdy sprawdziłem 28 grudnia, obie rezerwacje zniknęły z moich rezerwacji. Zatem zrobiłem nową tego samego dnia, 28 grudnia, na KTW-KBP-KTW, tym bardziej, że była za 38 zł w obie strony, na w zasadzie podobne dni (powrót zamiast 3 marca to 5 marca) i posłałem wieczorem przelew. 30 grudnia dostałem maile od Wizza z ... potwierdzeniami wszystkich trzech rezerwacji! Te dwie wcześniejsze, które zniknęły, były pod innymi kodami rezerwacji niż pierwotnie, ale były (i są nadal) ważne. W ten sposób mam dwie rezerwacje na te same dni. heheheh Napisałem do Wizza, aby mi tę drugą przesunęli na późniejszy okres, ale nadal nie mam decyzji. Nie ma to jak nadmiar szczęścia.
Zakładki