Pokaż wyniki od 1 do 16 z 16
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Gdańsk, EPGD

    Domyślnie Przelew dla Wizza


    Polecamy

    Witam, zarezerwowałam lot Wizzem, ale mam problem z przelewem - bank żąda ode mnie podania kodu pocztowego odbiorcy, a Wizz podał w danych tylko swoją nazwę :/
    Czy mogę wpisać cokolwiek w te pola, których wymagają, a których Wizz nie podał? czy może podać adres bazy Wizza w Katowicach? Trochę się boję pójść na żywioł, bo sumka nie jest mała:/
     

  2. #2

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    ~Nowy Sącz

    Domyślnie

    ja przy przelewach często nawet zamiast danych wpisuję kropkę i przelew przechodzi.

    Liczy się numer konta i w przypadku wizza na pewno tytuł przelewu.

    Jako kod mozesz wpisac same "0" i jeśli tylko system przepuści taki kod ( a na 99% tak bedzie), to przelew trafi na konto wizz
     

  3. #3
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.

    Domyślnie

    KRS - Podmiot nr: 0000197980, WIZZ AIR HUNGARY LEGIKOZLEKEDESI KFT. (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE

    może podaj kod oddziału w Polsce właśnie a tak naprawdę wątpię żeby to miało wielkie znaczenie dla skuteczności przelewu. są to dane uzupełniające, najważniejszy jest poprawny numer NRB
     

  4. #4

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Idź do banku Pekao, wypełnij normalny kwitek do wpłaty i przyjmą bez problemu nawet bez kodu. A do tego pieniądze zostaną od razu zaksięgowane i na drugi dzień otrzymasz mailem potwierdzenie że kasa doszła.
     

  5. #5
    Awatar Gabor

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Nie ma najmniejszego znaczenia.Musisz wpisać tylko nr konta i nazwę Wizzair resztę załatwia system operacji bankowych
     

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rusłanka Zobacz posta
    Witam, zarezerwowałam lot Wizzem, ale mam problem z przelewem - bank żąda ode mnie podania kodu pocztowego odbiorcy, a Wizz podał w danych tylko swoją nazwę :/
    Czy mogę wpisać cokolwiek w te pola, których wymagają, a których Wizz nie podał? czy może podać adres bazy Wizza w Katowicach? Trochę się boję pójść na żywioł, bo sumka nie jest mała:/
    Wizz podaje na swojej stronie pełen adres pocztowy, na który się śle przelewy, ale trzeba umieć znaleźć. Tak czy inaczej, przelew dojdzie z bylejakim kodem pocztowym. Ważna jest kwota i numer rezerwacji w tytule płatności.
     

  7. #7
    Awatar Jezza

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Mam mały problem, otóż zarezerwowałem bilet na lot Lwów->Kijów, chcąc zaoszczędzić, zaznaczyłem opcję płatności przelewem. Jak się okazało muszę zapłacić w hrywnach. Nie mam takiej możliwości (nie mam znajomych na Ukrainie, a banki nie obsługują płatności w tej walucie). Oczywiście dostałem wiadomość że muszę zapłacić w ciągu 24h w przeciwnym razie rezerwacja zostanie anulowana. Wszystko Ok, stwierdziłem że poczekam i zarezerwuje raz jeszcze, płacąc już kartą. Problem jest taki, ze minęło już ponad 5 dni od rezerwacji, a ta na moim koncie wciąż widnieje (stan: wstrzymana). Nie bardzo wiem co teraz robić, jakieś sugestie, rady? Byłbym wdzięczny
    It's 106 miles to Chicago, We've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
    Hit it.
     

  8. #8
    Awatar kilun

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    BZG

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jezza Zobacz posta
    Mam mały problem, otóż zarezerwowałem bilet na lot Lwów->Kijów, chcąc zaoszczędzić, zaznaczyłem opcję płatności przelewem....Nie bardzo wiem co teraz robić, jakieś sugestie, rady? Byłbym wdzięczny
    Nie powinno być problemów, a nieopłacona rezerwacja z pewnością będzie anulowana lada dzień. Miałem podobną sytuację ... nie mogąc anulować pierwotnej rezerwacji, zrobiłem drugą a ta nieopłacona została anulowana przez Wizz po ok. tygodniu.
    pzdr.seb.

     

  9. #9
    Awatar Jezza

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kilun Zobacz posta
    Nie powinno być problemów, a nieopłacona rezerwacja z pewnością będzie anulowana lada dzień. Miałem podobną sytuację ... nie mogąc anulować pierwotnej rezerwacji, zrobiłem drugą a ta nieopłacona została anulowana przez Wizz po ok. tygodniu.
    OK, wielkie dzięki, myślałem że anulują to szybciej no ale cóż. W sumie ważne że w ogóle anulują
    It's 106 miles to Chicago, We've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
    Hit it.
     

  10. #10
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.

    Domyślnie

    skoro nie opłaciłeś trudno, żeby trzymali w oczekiwaniu to miejsce
     

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jezza Zobacz posta
    OK, wielkie dzięki, myślałem że anulują to szybciej no ale cóż. W sumie ważne że w ogóle anulują
    A gdyby nie anulowali przez rok, to byś trzymał się przez ten czas w oczekiwaniu? I nie kupował następnego? Skoro nie opłaciłeś rezerwacji, to chyba nie powinno Cię martwić, że zostanie anulowana. Kolejny bilet można kupować kiedy się chce.
     

  12. #12
    Awatar Jezza

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    No tak, raczej bym czekał i tyle albo zadzwonił do Wizz'a ale ceny z połączenie są dość wysokie więc to raczej była by już ostateczność. Po prostu nie wiedziałem co robić i tyle. Dowiedziałem się i gra muzyka
    It's 106 miles to Chicago, We've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses.
    Hit it.
     

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wlkp.

    Domyślnie

    A czy istnieje możliwość abym segment NYO-GDN opłacił w PLN ? Tzn. przelał im 53zł jako równowartość 124SEK ? Oczywiście na polskie konto - czy ktoś z Was ma takie doświadczenie ?
     

  14. #14
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Wybierając opcje przelew masz do wyboru walutę przecież
     

  15. #15
    Awatar irkolo

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Małopolska

    Domyślnie

    jeśli zaznaczysz po lewej stronie u dołu pod napisem: Koszt całkowity bez opłaty za rezerwację 99 SEK walutę PLN to automatycznie będziesz miał kwotę do zapłacenia w PLN na polskie konto WIzza
     

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wlkp.

    Domyślnie


    Polecamy

    Racja, wolałem się upewnić ! Dzięki za rozwianie wątpliwości
     

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •