Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie PILNE!!!NA WCZORAJ!!!


    Polecamy

    Mam pytanie i bardzo prosze o jak najszybsza odpowiedz..
    Pisze prace na temat rozwoj transportu lotniczego w Polsce mam uwzglednic Port Lotniczy im. Chopina(nie tylko zgraniczne tez) i odniesc sie do nowego Terminalu oraz o Pracy w tejze branzy...

    1. Jak nazywa się profesjonalinie zawód ,w ktorym na co dzien ubrany w garnitur oraz wypachniony i wygelowany w razie potrzeby usopkajasz ludzi gdy zostaje przelozony lot...Praca na Terminalu...Naziemna...

    2. Co to znaczy : aktualna licencja ATPL(A) lub CPL i zaświadczenie o ukończonym szkoleniu teoretycznym zgodnym z wymaganiami JAR-FCL1 wraz ze zdanym egzaminem teoretycznym przed LKE << to nie trzeba miec ATPL frozen ?!?!?!
    Lemiu
    Mokotów-Wilanów
    Pozdrawiam

  2. #2
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    1. Steward
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  3. #3
    TK
    TK jest nieaktywny
    Awatar TK

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2 mile od WAW

    Domyślnie Re: PILNE!!!NA WCZORAJ!!!

    Cytat Zamieszczone przez lemiu
    Mam pytanie i bardzo prosze o jak najszybsza odpowiedz..
    Pisze prace na temat rozwoj transportu lotniczego w Polsce mam uwzglednic Port Lotniczy im. Chopina(nie tylko zgraniczne tez) i odniesc sie do nowego Terminalu oraz o Pracy w tejze branzy...

    1. Jak nazywa się profesjonalinie zawód ,w ktorym na co dzien ubrany w garnitur oraz wypachniony i wygelowany w razie potrzeby usopkajasz ludzi gdy zostaje przelozony lot...Praca na Terminalu...Naziemna...
    Steward (właściwie członek personelu pokładowego) to raczej na pokładzie. Na ziemi mówi się:
    - pracownik obsługi naziemnej lub pracownik agenta handlingowego
    - station manager lub supervizor

    BRGDS

  4. #4
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    W umowie o pracę ma steward.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Re: PILNE!!!NA WCZORAJ!!!

    Steward (właściwie członek personelu pokładowego) to raczej na pokładzie. Na ziemi mówi się:
    - pracownik obsługi naziemnej lub pracownik agenta handlingowego
    - station manager lub supervizor

    BRGDS[/quote]

    Właśnie o to mi chodziło wielkie dzieki a moze wiesz z ile wyciaga miesiecznie i jakie sa wymagania....??
    Jesli masz odpowiedz to zakonczyloby moja prace...
    Opisalem juz pilotów, steward`ów, mechaników, kontrolerów, rzecznika i zarzad...;]
    Wilekie dzieki...;]
    Lemiu
    Mokotów-Wilanów
    Pozdrawiam

  6. #6
    TK
    TK jest nieaktywny
    Awatar TK

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    2 mile od WAW

    Domyślnie Re: PILNE!!!NA WCZORAJ!!!

    Cytat Zamieszczone przez lemiu
    Steward (właściwie członek personelu pokładowego) to raczej na pokładzie. Na ziemi mówi się:
    - pracownik obsługi naziemnej lub pracownik agenta handlingowego
    - station manager lub supervizor

    BRGDS
    Właśnie o to mi chodziło wielkie dzieki a moze wiesz z ile wyciaga miesiecznie i jakie sa wymagania....??
    [/quote]

    Nie wiem jak z kasą (choć nie są to kokosy), zaś przykładowe wymagania masz tutaj:
    http://www.was-handling.pl/praca_u_nas/oferty_pracy

    BRGDS

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie Re: PILNE!!!NA WCZORAJ!!!

    Cytat Zamieszczone przez TK
    Na ziemi mówi się:
    - pracownik obsługi naziemnej lub pracownik agenta handlingowego
    - station manager lub supervisor
    No, przy odwolanym/opoznionym rejsie to i station manager danej linii nie_ma lekko - ale na pierwszy (huraganowy) ogien idą agenci operacyjni w_biurze tejze linii...

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Sorka TK ale mi cytat przez przypadek i zagonienia nie wyszedł....;]
    A coś wiecej o tych Agentach Operacyjnych ??
    Lemiu
    Mokotów-Wilanów
    Pozdrawiam

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lemiu
    A coś wiecej o tych Agentach Operacyjnych ??
    No, w sumie nalezy jeszcze rozroznic (ale na pewno nie w_przypadku odwolanego/opoznionego rejsu...; zreszta w_ogole zalezy to od organizacji pracy w_danym biurze) agentow operacyjnych i_agentow biletowych. Pierwsi zajmą sie odprawą rejsu jako takiego (odpowiednie wpisy do systemu, zaksiegowanie listy pasazerow i_innych dokumentow rejsu, itp.; moze to tez wykonac firma handlingowa, jesli akurat tak sie z_nią linia umowila), a_drudzy to jak sama nazwa wskazuje (w_szczegolnosci wspomagają agentow check-inowych poprzez sprawdzanie np._w_sytuacjach niejasnych, czy wszystko sie zgadza w_rezerwacji jesli chodzi o segmenty lotu, czy pasazer dokonal oplaty za zmiane rezerwacji itp.; w_razie czego pobierają tę oplatę, rewalidują lub wymieniają bilet itd.). Biuro operacyjne na lotnisku w_zasadzie nie_zajmuje sie sprzedazą "zupelnie nowych" biletow (od tego jest biuro miejskie, biura podrozy, Internet) - choc oczywiscie jesli ktos osobiscie przyjdzie do biura w_tym celu, to mu takiej sprzedazy nie_odmowi; ale, rzecz jasna, priorytet ma odprawa biezacego rejsu!

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ciekawe

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    A mnie zastanowiło coś innego co wyczytałem na stronie LOTu i podłącze pod ten temat:
    Cytat Zamieszczone przez lot.com
    aktualna licencja ATPL(A) lub CPL i zaświadczenie o ukończonym szkoleniu teoretycznym zgodnym z wymaganiami JAR-FCL1 wraz ze zdanym egzaminem teoretycznym przed LKE
    uprawnienia do wykonywania lotów wg przyrządów na samolotach wielosilnikowych (IR/ME)
    Dlaczego lub?

  12. #12
    Awatar RobCopter

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Re: PILNE!!!NA WCZORAJ!!!


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez lemiu
    2. Co to znaczy : aktualna licencja ATPL(A) lub CPL i zaświadczenie o ukończonym szkoleniu teoretycznym zgodnym z wymaganiami JAR-FCL1 wraz ze zdanym egzaminem teoretycznym przed LKE << to nie trzeba miec ATPL frozen ?!?!?
    Jeśli ktoś posiada licencję CPL (A/H) oraz odbył szkolenie teoretyczne do licencji ATPL (A/H) i zdał "państwowy" egzamin z nabytej wiedzy to mówi się zwyczajowo o takiej osobie, że posiada ATPL frozen. Oficjalnie nie ma licencji ATPL frozen, jest PPL, CPL, ATPL. Po otrzymaniu zaświadczenia o zdaniu egzaminu teoretycznego ma się siedem (podobno) lat na zdobycie praktyki wymaganej przez FCL, wykonując czynności do których uprawnia CPL (czyli latając jako F/O w liniach). Wtedy zdaje się egzamin praktyczny i wydawana jest licencja ATPL.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •