Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 28

Wątek: A340-300/600

  1. #1
    Awatar Dominio777

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    Sędziszów Młp

    Domyślnie A340-300/600


    Polecamy

    Witam. Mam takie pytanie. Nie wie ktoś jakie opinie mają linie lotnicze i pasażerowie o A340-300 lub 600 tzn. jak te samoloty się sprawują?
    Ostatnio edytowane przez STYRO ; 04-06-2009 o 15:37 Powód: Niechlujstwo jezykowe, ortografia...

  2. #2
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Opinie zależą bardziej od linii, nie od maszyny
    Ale moim zdaniem A330, A340 to obecnie najfajniesze maszyny na dalekie trasy, głównie dlatego, że mają chyba zawsze układ siedzeń 2-4-2. To chyba jedyna cecha, która łaczy te samolot w róznych liniach

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

  4. #4
    Awatar Dominio777

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    Sędziszów Młp

    Domyślnie

    Dzięki a nie wie Ktoś jak się sprawują technicznie tzn. czy często się psują i czy są ekonomiczne?

  5. #5
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Dzisiaj samoloty się prawie nie psują Wszystko zależy głównie od błędów człowieka - od obsługi samolotu przez linie i lotniska.

  6. #6
    Awatar Dominio777

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    Sędziszów Młp

    Domyślnie

    Ok dzięki.

  7. #7
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad Zobacz posta
    Dzisiaj samoloty się prawie nie psują
    Hehe, no zależy co rozumieć przez psucie

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa

    Domyślnie

    dla mnie to jeden z najfajniejszych samolotów jakim leciałem

  9. #9
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Uzyskanie czegoś tagiego jak "opinia linii o modelu" jest w zasadzie niemożliwością. Z wielu powodów. Dlatego też wszelkie analizy można opierać nie tyle na deklaracjach, co na zachowaniach. Prawda jest taka, że A340 generalnie (w tym także wersje wymienione przez Ciebie, coć pewnie 600 najmniej) są samolotami raczej zejściowymi. Po prostu model 4 silników do maszyny tej wielkości jest przeszłością. One wszystkie nie wytrzymują konkurencji z 773. Zamówienia na A340 w zasadzie stoją. Jeśli ktoś chce koniecznie Airbusa to ma A333. Jeśli nie ma takich ograniczeń, to 777.
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  10. #10
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PZl Belfegor Zobacz posta
    To już mi trąca perwersją...
    Co do samych maszyn - świetny jest wariant 343 w LH. Sekcja za kabiną C ma tylko 4 rzędy przez co jest bardzo kameralnie i cicho.

    Sam samolot chyba mogę zaliczyć do ulubionych pod względem komfortu podróży.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    To już mi trąca perwersją...
    Mógłbyś rozszerzyć; masz na myśli mój czysto informacyjny post czy ten układ siedzeń? Bo ja w ani jednym, ani drugim nie mogę dopatrzyć się niczego szokującego.

  12. #12
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PZl Belfegor Zobacz posta
    Mógłbyś rozszerzyć; masz na myśli mój czysto informacyjny post czy ten układ siedzeń? Bo ja w ani jednym, ani drugim nie mogę dopatrzyć się niczego szokującego.
    Mam na myśli ciasnotę wewnątrz. Jeden fotel ekstra w rzędzie chyba robi różnicę. Czy się mylę?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #13
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Układ 2-4-2 jest mega wygodny i niezaciasny dla kadłuba 340, ale 3-3-3 to dla mnie też już przesada.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Mam na myśli ciasnotę wewnątrz. Jeden fotel ekstra w rzędzie chyba robi różnicę. Czy się mylę?
    Z tego co czytałem niektórzy pasażerowie klasy ekonomicznej w 330 Air Asia X faktycznie skarżyli się na szerokość siedzeń, ale z oceny wynika, że jakoś tragicznie nie było - Air Asia Reviews and Air Asia Passenger Opinions about AirAsia product and service standards

  15. #15

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    PME

    Domyślnie

    Mam male pytanie dotyczace A340-600. Brat lecac ostatnio takowym siedzac w ostatnim rzedzie doswiadczal dziwnych efektow dzwiekowych. Co jakis czas podczas postoju na plycie jak i podczas lotu na okolo 30 sekund wlaczalo sie jakies urzadzenie halasujace jak odkurzacz. Bylo to dosyc glosne i raczej nie zwiazane z toaleta. Co to moglo byc?

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    108

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kuba70 Zobacz posta
    Bylo to dosyc glosne i raczej nie zwiazane z toaleta. Co to moglo byc?
    Trymer?

  17. #17
    Awatar KrzysztofM

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Warszawa, Poland, 108126032553728, Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kuba70 Zobacz posta
    Mam male pytanie dotyczace A340-600. Brat lecac ostatnio takowym siedzac w ostatnim rzedzie doswiadczal dziwnych efektow dzwiekowych. Co jakis czas podczas postoju na plycie jak i podczas lotu na okolo 30 sekund wlaczalo sie jakies urzadzenie halasujace jak odkurzacz. Bylo to dosyc glosne i raczej nie zwiazane z toaleta. Co to moglo byc?
    Dokładnie takie same efekty dźwiękowe towarzyszyły mojej ostatniej podróży 744.
    Wydawało mi się, że dochodzą z urządzeń kuchennych, ciekaw jestem co to było

    KM

  18. #18

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Pruszków@EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z Zobacz posta
    UPrawda jest taka, że A340 generalnie (w tym także wersje wymienione przez Ciebie, coć pewnie 600 najmniej) są samolotami raczej zejściowymi. Po prostu model 4 silników do maszyny tej wielkości jest przeszłością.
    Bo ja wiem?
    Z oczywistych względów (choćby masy) lepsze są dwusilniki. Tym niemniej pomysł dla 342/343 (konkretnie zastosowane silniki i ewentualna wymienność sporego procenta części z maszynami mniejszymi) ma w sobie coś. Ciekawe, o ile obniża koszty obsługi technicznej? Oczywistych zalet 4silnika nie będę wymieniał

    Pozdrawiam, Adam

  19. #19
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PZl Belfegor Zobacz posta
    Z tego co czytałem niektórzy pasażerowie klasy ekonomicznej w 330 Air Asia X faktycznie skarżyli się na szerokość siedzeń, ale z oceny wynika, że jakoś tragicznie nie było
    Oceny na stronie dotyczą głównie Air Asia, które jest bardziej jak Ryanair. Ciasno, ale do zniesienia. W A330 Air Asia X było nie do zniesienia :P Leciałem dwa razy, dwoma egzemplarzami (XXA i XXB). Może to tylko subiektywne odczucie i jest tam tyle samo miejsca co w mniejszych maszynach, ale na takiej długiej trasie można zwariować :] Co nie oznacza, że nie polecę jeszcze z nimi... Za taką różnicę w cenie możne z nimi przez te 8h powariować.

    Cytat Zamieszczone przez Dominio 777
    Dzięki a nie wie Ktoś jak się sprawują technicznie tzn. czy często się psują
    To jest pytanie z serii "czy VW Golf się psuje". Wszystko zależy od linii, wieku, stanu konkretnego egzemplarza, jego przeszłości, tras na których latał itp...

  20. #20
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez gloom Zobacz posta
    Oczywistych zalet 4silnika nie będę wymieniał

    Pozdrawiam, Adam
    Ależ wymień! Bo dla mnie oczywistych zalet 4silnika nie ma (chyba, że masz na myśli naszego kolegę Mracina o nicku "Czterosilnik")
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •