Opinie zależą bardziej od linii, nie od maszyny
Ale moim zdaniem A330, A340 to obecnie najfajniesze maszyny na dalekie trasy, głównie dlatego, że mają chyba zawsze układ siedzeń 2-4-2. To chyba jedyna cecha, która łaczy te samolot w róznych liniach
Zdarzają się 3-3-3: Photos: Airbus A330-343E Aircraft Pictures | Airliners.net
Dzięki a nie wie Ktoś jak się sprawują technicznie tzn. czy często się psują i czy są ekonomiczne?
Uzyskanie czegoś tagiego jak "opinia linii o modelu" jest w zasadzie niemożliwością. Z wielu powodów. Dlatego też wszelkie analizy można opierać nie tyle na deklaracjach, co na zachowaniach. Prawda jest taka, że A340 generalnie (w tym także wersje wymienione przez Ciebie, coć pewnie 600 najmniej) są samolotami raczej zejściowymi. Po prostu model 4 silników do maszyny tej wielkości jest przeszłością. One wszystkie nie wytrzymują konkurencji z 773. Zamówienia na A340 w zasadzie stoją. Jeśli ktoś chce koniecznie Airbusa to ma A333. Jeśli nie ma takich ograniczeń, to 777.
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Z tego co czytałem niektórzy pasażerowie klasy ekonomicznej w 330 Air Asia X faktycznie skarżyli się na szerokość siedzeń, ale z oceny wynika, że jakoś tragicznie nie było - Air Asia Reviews and Air Asia Passenger Opinions about AirAsia product and service standards
Mam male pytanie dotyczace A340-600. Brat lecac ostatnio takowym siedzac w ostatnim rzedzie doswiadczal dziwnych efektow dzwiekowych. Co jakis czas podczas postoju na plycie jak i podczas lotu na okolo 30 sekund wlaczalo sie jakies urzadzenie halasujace jak odkurzacz. Bylo to dosyc glosne i raczej nie zwiazane z toaleta. Co to moglo byc?
Bo ja wiem?
Z oczywistych względów (choćby masy) lepsze są dwusilniki. Tym niemniej pomysł dla 342/343 (konkretnie zastosowane silniki i ewentualna wymienność sporego procenta części z maszynami mniejszymi) ma w sobie coś. Ciekawe, o ile obniża koszty obsługi technicznej? Oczywistych zalet 4silnika nie będę wymieniał
Pozdrawiam, Adam
Oceny na stronie dotyczą głównie Air Asia, które jest bardziej jak Ryanair. Ciasno, ale do zniesienia. W A330 Air Asia X było nie do zniesienia :P Leciałem dwa razy, dwoma egzemplarzami (XXA i XXB). Może to tylko subiektywne odczucie i jest tam tyle samo miejsca co w mniejszych maszynach, ale na takiej długiej trasie można zwariować :] Co nie oznacza, że nie polecę jeszcze z nimi... Za taką różnicę w cenie możne z nimi przez te 8h powariować.
To jest pytanie z serii "czy VW Golf się psuje". Wszystko zależy od linii, wieku, stanu konkretnego egzemplarza, jego przeszłości, tras na których latał itp...Zamieszczone przez Dominio 777
„Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"
Zakładki