-
-
Na "chłopski rozum", jeśli wymagają tego pewne warunki, np. totalna mgła, a samolot siadł w np. CAT III,
no to nie bardzo wie gdzie ma jechać, ale Follow widzi no i za nim jedzie
--
Leszek A. Szczepanowski
-
Czesto zalezy to od portu. Na pewno follow wysyla jezeli oznacznie drog kolowania, miejsc postojowych jest niestandardowe albo go po prostu nie ma.
-
Ewentualnie pilot może sobie zażyczyć.
Ostatnio edytowane przez Rafalik ; 24-06-2009 o 21:55
-
1. Parkowanie na stanowiskach odbywa sie zawsze wg wskazan automatycznego systemu dokowania, jesli takowy jest, lub wg wskazan "recznych" koordynatora follow, jesli takowego systemu nie ma.
2. Procedury przy niskiej widzialnosci moga przewidywac koniecznosc kolowania w asyscie follow me.
3. Zagubienie sie zalogi.
4. Problemy na polu manewrowym, np. koniecznosc ominiecia powstalej dziury, zabrudzenia itd.
5. Kolowanie poza wyznaczonymi drogami kolowania, np. "na skroty" przez stanowisko, lub gdy czesc drog kolowania jest wylaczona ze wzgledu na remonty itd.
6. W zimie, gdy oznakowanie poziome moze byc niewidoczne, lub trzeba omijac zaspy itd.
7. Kolowanie niektorych samolotow zgodnie z lokalnymi procedurami.
-
-
Ad. punktu 1 - . nie zawsze!, Są stojanki gdzie wjeżdża się i zatrzymuje bez dokowania/marszałka a tylko po znakach lateralnych (np. w LIMC)
-
Wczoraj na EPKT Wizz bez niczego wjechał na stanowisko. Nie było marszałka, a automatu tam nie mają.
-
Polecamy
A ja podpytam, przy okazji, co trzeba zrobić, żeby zostać kierowcą Follow Me? Jakieś szczególne wymagania? Pewnie trudno sie tam załapać?
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum
Zakładki