Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 26
  1. #1

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    stolyca

    Domyślnie problem z Flysiesta - potrzebny kontakt


    Polecamy

    Witam,

    Mam problem z biletami kupionymi w Flysiesta (już drugi raz zmieniają opłacony bilet) ale oni nie podają adresu, p. Karol Gumkowski z infolinii odmawia podania kontaktu do osoby wyższego szczebla a informacje, które nam podał budzą wątpliwości, czy lot się w ogóle odbędzie... M.in. kazał samemu dzwonić do Ekwadoru dowiadując się o lot :/

    Czy ktoś z Was ma do nich jakiś numer telefonu inny niż na infolinię albo adres w Polsce? Ten adres litewski niestety mam, bo bilety już opłacone...

    No i czy to w ogóle jest legalne, że po opłaceniu biletu i potwierdzeniu tego faktu przez Flysiesta oni coś jeszcze przy tych naszych lotach majstrują?


    Dziękuję i pozdrawiam,
    Dobert

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dobert Zobacz posta
    No i czy to w ogóle jest legalne, że po opłaceniu biletu i potwierdzeniu tego faktu przez Flysiesta oni coś jeszcze przy tych naszych lotach majstrują?
    Tak, gdyż zmieniają się rozkłady lotów...

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    stolyca

    Domyślnie

    dobrze rozumiem, że to chyba słaby sens kupowania biletów na konkretne dni i konkretne godziny dwa miesiące wcześniej?

    jeszcze pytanko - czy wtedy mój bilet jest traktowany tak samo jak kupiony w liniach lotniczych? w sensie, że gdy przesunie się jeden z "międzylotów" to flyfiesta, jako pośrednik, ma obowiązek dopasowania wszystkiego, żebym jednak doleciał na miejsce?

    pytam, bo bilet mam niby jeden ale przewoźników na nim dwóch i z lotu quito->bogota->madryt->warszawa ten do bogoty przesunął się tak, że zanim dolecimy to samolot do madrytu już od godziny w powietrzu. flyfiesta stwierdziła, że sami musimy sobie to zgrać...

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dobert Zobacz posta
    dobrze rozumiem, że to chyba słaby sens kupowania biletów na konkretne dni i konkretne godziny dwa miesiące wcześniej?

    jeszcze pytanko - czy wtedy mój bilet jest traktowany tak samo jak kupiony w liniach lotniczych? w sensie, że gdy przesunie się jeden z "międzylotów" to flyfiesta, jako pośrednik, ma obowiązek dopasowania wszystkiego, żebym jednak doleciał na miejsce?

    pytam, bo bilet mam niby jeden ale przewoźników na nim dwóch i z lotu quito->bogota->madryt->warszawa ten do bogoty przesunął się tak, że zanim dolecimy to samolot do madrytu już od godziny w powietrzu. flyfiesta stwierdziła, że sami musimy sobie to zgrać...
    Na dwa miesiące przed podróżą to jak najbardziej sens ma kupowanie biletów. Można bilety kupować nawet i na rok wcześniej. Ale zmiany w rozkładach się zdarzają i na dzień przed podróżą...

    Nie wiem na jakiej zasadzie masz wystawiony bilet (-ty)? Czy to wszystko jest na jednym bilecie, czy są to osobne bilety? Im więcej danych, tym lepsza nasza porada.

    W każdy bądź razie, jeśli biuro podróży ma tak urokliwe porady, to trzeba zmienić biuro podróży.

  5. #5

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    stolyca

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta
    W każdy bądź razie, jeśli biuro podróży ma tak urokliwe porady, to trzeba zmienić biuro podróży.
    no teraz to i ja wiem ale za bilety już zapłaciłem...

    bilet jest jeden i wygląda tak:

    Kod:
    ISSUING AIRLINE: AV 
    TICKET NUMBER:1343322176936 1343322176937 
    BOOKING REF:  
          AMADEUS: Z5ZOTB    
          AIRLINE: AV/Z5ZOTB        
          
    FROM-TO   FLIGHT  CL  DATE   DEP   FARE BASIS  BAG  ST
    WAW-MAD   IB 3837  N   041009 1440  NSXOFPL       2   OK
    MAD-UIO   IB 6463  N   051009 1215  NSXOFPL       2   OK
    UIO-BOG   AV 48  B   241009 1120  NSXOFPL       2   OK
    BOG-MAD   IB 6740  N   241009 1705  NSXOFPL       2   OK
    MAD-WAW   IB 3836  N   251009 1025  NSXOFPL       2   OK
    no i kłopot jest z pozycją UIO-BOG, bo lot anulowano i przesunięto nas na późniejszy na co pan z flyfiesta podał nam numer do Avianki, żebyśmy sobie załatwili inny. Na razie nie dzwoniliśmy bo jest obawa, że jak sami coś zaczniemy załatwiać to wyjdzie jeszcze gorzej, zwłaszcza, że ten numer to gdzieś do Kolumbii czy jakoś

    Po tym panu, w ciągu ostatnich 3 dni, rozmawialiśmy jeszcze z 3 różnymi osobami z infolinii flyfiesta ale skończyło się na niespełnionej obietnicy oddzwonienia w ciągu 24h. Dlatego myślałem, że jak ktoś ma adres do ich biura, to tam wpadniemy i na żywo dowiemy się o co chodzi. Albo telefon do kogoś władnego więcej niż składanie pustych obietnic.

    Zwłaszcza, że lot na stronie Avianki można kupić ten sam, tylko zmienił mu się numer z AV48 na AV80, cokolwiek to znaczy.
    Ostatnio edytowane przez Dobert ; 15-07-2009 o 20:01

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Jeśli to jeden bilet to agent wystawiający ma śmierdzący obowiązek zająć się rezerwacją w taki sposób, aby zrobić wszystko, by ją zmienić do stanu wykonalnego. Bilet kupiliście przez Flysiesta, więc kontaktujecie się z nimi, a nie z Kolumbią. Jak oni sobie to wyobrażają? Zatem stanowczo, ale grzecznie, do Flysiesta.

  7. #7

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    stolyca

    Domyślnie

    dzięki za poparcie bo już myślałem, że to ja jakiś dziwny jestem i wymagam od nich czegoś niecodziennego. Dobrze, że czasu jeszcze dużo to będę tam dzwonić po każdych 24h niespełnionej obietnicy. Może zdążę przed październikiem

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dobert Zobacz posta
    dzięki za poparcie bo już myślałem, że to ja jakiś dziwny jestem i wymagam od nich czegoś niecodziennego. Dobrze, że czasu jeszcze dużo to będę tam dzwonić po każdych 24h niespełnionej obietnicy. Może zdążę przed październikiem
    Zawsze zostaje Ci możliwość zrezygnowania z takiej usługi w przypadku zmiany rozkładu i poszukać poważniejszego biura.

  9. #9

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    stolyca

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Zawsze zostaje Ci możliwość zrezygnowania z takiej usługi w przypadku zmiany rozkładu i poszukać poważniejszego biura.
    ekhm, oni twierdzą, że nie mogą nam oddać pieniędzy oprócz ~250 zł gwarantowanego przy rezygnacji bo bilet już _wydrukowany_.

    wystarczy, że jakkolwiek się ten rozkład zmieni żeby móc zrezygnować?

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dobert Zobacz posta
    ekhm, oni twierdzą, że nie mogą nam oddać pieniędzy oprócz ~250 zł gwarantowanego przy rezygnacji bo bilet już _wydrukowany_.

    wystarczy, że jakkolwiek się ten rozkład zmieni żeby móc zrezygnować?
    Zasadniczo 2 godziny różnicy w rozkładzie są brane pod uwagę jako przyczyna rezygnacji z biletu. Jeśli nie mogą zmienić rezerwacji, to powiedz im, że w takim razie przysługuje Ci prawo do rezygnacji, gdyż rozkład uległ zmianie i chcesz pełnego zwrotu kosztów. Oni sobie mogą chcieć.... W razie czego stanowczo postrasz skierowaniem sprawy do ULC (ale to w ostateczności).

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dobert Zobacz posta
    ekhm, oni twierdzą, że nie mogą nam oddać pieniędzy oprócz ~250 zł gwarantowanego przy rezygnacji bo bilet już _wydrukowany_.

    wystarczy, że jakkolwiek się ten rozkład zmieni żeby móc zrezygnować?
    Różnie bywa, zależy często od linii. Mi się udało "uwolnić" od biletu LH po zmianie o 5 minut, ale trzeba było wyższej interwencji. Przy innej okazji musiałem znowu się nadzwonić po liniach żeby załatwić sprawę przeniesienia na inne loty (ach, ten włoski profesjonalizm...).

    Jeśli jeden z lotów anulowano to możesz się też powoływać na regulację EU (EC 261/2004) o prawach pasażerów i związaną z tym możliwość zmiany lotu wedle własnej wygodności lub zwrot kosztów. Jeśli nie będą chcieli nadal współpracować, to wspomnij o rzeczniku praw konsumenta itp, pozatym płacąc kartą możesz zainicjować charge back.

  12. #12
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Podobną historię miałem z Aer Lingus. Miałem 3 października lecieć do JFK, ale mi zmienili rezerwację, gdyż w ten dzień przestaje latać rejs 109. Co zabawne, przesunęli mnie na rejs 105 na ten sam dzień, ale zostawili mnie na rejsie KRK-DUB. W efekcie lądowałem w DUB kilka godzin po moim starcie do JFK. Ciekawe jakby to praktycznie wykonali. hihihi

    Zadzwoniłem do TAL Aviation, które jest przedstawicielem EI na Polskę, i miła pani mi zmieniła rezerwację na 2 października w całości, co nawet mi bardziej pasuje.

    Dziwne było to, że o zmianie niby mnie informowali mailem 11 czerwca, ale nic nie przyszło. Dokładnie taką samą historię na ten sam dzień miał kolega michaelorlo. Jakbym nie zajrzał na rezerwację 6 lipca, to byśmy o niczym nie wiedzieli.

    W każdym razie sytuacja taka sama, a jakżeż inne podejście do rozwiązania problemu...

  13. #13

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    stolyca

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    (...)Różnie bywa, zależy często od linii. Mi się udało "uwolnić" od biletu LH po zmianie o 5 minut, ale trzeba było wyższej interwencji.(...)
    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta
    (...)Zadzwoniłem do TAL Aviation, które jest przedstawicielem EI na Polskę, i miła pani mi zmieniła rezerwację na 2 października w całości, co nawet mi bardziej pasuje.
    (...)
    przynajmniej mieliście gdzie zadzwonić bo mi zostaje tylko rozwlekająca sprawę w czasie infolinia z flysiesta. Co telefon ta sama śpiewka chociaż zdaje się, że teraz czekam na jakiegoś mastaha z litewskiej centrali aż wróci z urlopu i zajmie się sprawą. Oczywiście namiarów na niego też nie dali więc nic na 100%

    mimo wszystko dzięki Panowie za zainteresowanie, bo daje nadzieję fakt, że takie sprawy dają się czasem załatwić. Ostatecznie będę się wykręcał z tego biletu a jak nie to ULC i zamiast Ekwadoru wakacje będą w innym miejscu... Jak to dobrze kupić bilet wcześniej po to, żeby się nie musieć martwić

  14. #14
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dobert Zobacz posta
    przynajmniej mieliście gdzie zadzwonić bo mi zostaje tylko rozwlekająca sprawę w czasie infolinia z flysiesta. Co telefon ta sama śpiewka chociaż zdaje się, że teraz czekam na jakiegoś mastaha z litewskiej centrali aż wróci z urlopu i zajmie się sprawą. Oczywiście namiarów na niego też nie dali więc nic na 100%
    Do linii realizujących połączenie też możesz spokojnie zadzwonić.

    Cytat Zamieszczone przez Dobert Zobacz posta
    mimo wszystko dzięki Panowie za zainteresowanie, bo daje nadzieję fakt, że takie sprawy dają się czasem załatwić. Ostatecznie będę się wykręcał z tego biletu a jak nie to ULC i zamiast Ekwadoru wakacje będą w innym miejscu... Jak to dobrze kupić bilet wcześniej po to, żeby się nie musieć martwić
    Jak chcesz się wykręcić to rób jak pisałem - powołuj się na dyrektywy europejskie, a jak nie to staraj się anulować transakcję kartą. I nie zagłębiaj się w temat kto tam rządzi w biurze itp, bo dla Ciebie nie jest to istotne.

  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dobert Zobacz posta
    mimo wszystko dzięki Panowie za zainteresowanie, bo daje nadzieję fakt, że takie sprawy dają się czasem załatwić.
    Czasem? Takie sprawy są zawsze do załatwienia. Przecież to nie Ty narobiłeś tego kłopotu, a biuro podróży odpowiada jako pośrednik za takie przypadki. Flysiesta daje ciała na całego, z tego co piszesz...

  16. #16

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Ja odnoszę wrażenie, że z Flysiesta jest tak, że wszystko jest dobrze, jak jest dobrze. Pamiętam nie tak dawno, jak sprzedawali MAD-UIO za 600 zł. Dosłownie co chwila się wszystko zmieniało- rezerwacje, ceny. Kolega poleciał, ale my już nie zdążyliśmy kupić biletu, bo cena skakała to w jedną to w drugą.
    Walcz o swoje- mają obowiązek zmienić Ci te bilety. Może trafisz na kogoś kompetentnego w końcu.

    ad Stenus- kolega michaelandro, a nie michaelorlo

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Heh, w tym kontekscie to nawet szkoda, ze UIO-BOG nie jest w oddzielnym bilecie - wtedy mozna by, w razie czego, po prostu go zignorowac i kupic bilet na inny, pasujacy godzinowo rejs - a tak to, o ile rozumiem, jesli pasazer sie nie zglosi w Quito na rejs UIO-BOG, to przepadaja takze segmenty BOG-MAD i MAD-WAW?

    A czy Avianca nie ma jakiegos przedstawiciela/"dżi-es-eja" (GSA) w Polsce? I dlaczego w ogole ten bilet jest wystawiony na stocku Avianki?...

  18. #18
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michaelandro Zobacz posta
    ad Stenus- kolega michaelandro, a nie michaelorlo
    A jak najbardziej!

    Swoją drogą to zabawne, że na moim GG pojawia mi się przy Tobie komunikat "michaelandro jest dostępna"!

  19. #19
    Awatar 6182

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie

    Z tego co zauważyłem,nowe GG automatycznie przestawia płec kontaktu na żeńską,gdy jego ostatnią literą jest samogłoska


    Nikon D50,Nikkor 18-55 ED i 55-300 VR
    Maycom AR-108

    Pozdrawiam
    Daniel

  20. #20
    Sou
    Sou jest nieaktywny

    Dołączył
    Apr 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Witam, mam chyba podobny problem Dzis mialem leciec 12.07 z warszawy delhi przez moskwe. Dzis zadzwonil do mnie Pan i powiedzial ze lot z moskwy do delhi zostal odwolany i czy moge leciec 5h pozniej... Nie chcialem stwarzac wiec ok Za 30 min zadzwonil i powiedzial ze mu sie pomylilo i ten lot nie jest 5h pozniej tylko nastepnego dnia 5h pozniej czyli 29h pozniej Taki lot zaproponowal im przewoznik zamiast tego ktorym mialem leciec. Pan z flysiesty podl mi nr do przewoznika zebym z nimi sobie ustalil co i jak...

    I co teraz mam zrobic? Zadzwonic do przewoznika i cos kombinowac czy do flysiesty i wymagac od nich zalatwienia tej sprawy?

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •